Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3459
Hei, nå er vi ca et halvt døgn inne i desember, og julekalenderne begynner å dukke opp. For de som ikke vet, så har mange nyhetssider, netthandler osv. Julekalendere, der du vinne ganske så flotte premier ved å delta. Så jeg tenkte at med denne tråden kan vi dele de vi vet av, så alle på freakforum får sjangse til å vinne spennende ting

De jeg har funnet så langt:

Adressa

Komplett

Golden Goal

Expert (de har en litt annen form for kalendar da, les i linken.)

Elkjøp

Lefdal

Det var de jeg har funnet så langt.
Hardware har julekalender.
Komplett mener det er for tidlig å trykke på "1" på kalenderen deres. Komplette idioter?
Her er det masse!

Nettopp brukt 5 timer på å svare på 90% av dem.
Gjerrigknark.com har laget en liste over forskjellige Julekalendere
Får ikke Elkjøp sin til å funke, men Lefdal funket helt fint, selv om det er samme greia.

Her er forresten en diger liste kalendere
Gamer.no
Amobil.no
Sitat av olaPola Vis innlegg
Får ikke Elkjøp sin til å funke, men Lefdal funket helt fint, selv om det er samme greia.

Her er forresten en diger liste kalendere
Vis hele sitatet...
Elkjøp sin er bare jævlig treig.

www.pondus.no <- enkle spørsmål med fine premier.
Lefdal og elkjøp sine er helt ubrukelige, svarte på lefdal sin men fikk så ikke lov til å svare på elkjøp sin. Og lefdal sin ga meg ikke mulighet til å skrive inn hvorfor, kunne bare trykke på send knappen.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Lefdal og elkjøp sine er helt ubrukelige, svarte på lefdal sin men fikk så ikke lov til å svare på elkjøp sin. Og lefdal sin ga meg ikke mulighet til å skrive inn hvorfor, kunne bare trykke på send knappen.
Vis hele sitatet...
Står fast på "jeg vil åpne luker", det skjer ingenting når jeg updater.
Prøver igjen litt senere..

Litt teit, men jeg skrev en lang og gripende historie om hvorfor jeg fortjente mobilen til Lefdal, selv om jeg bestilte Samsung Galaxy sII for en uke siden.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Lefdal og elkjøp sine er helt ubrukelige, svarte på lefdal sin men fikk så ikke lov til å svare på elkjøp sin. Og lefdal sin ga meg ikke mulighet til å skrive inn hvorfor, kunne bare trykke på send knappen.
Vis hele sitatet...
Dere må bare ha litt tålmodighet. Jeg lot de stå litt og fikk svart på begge, men jeg trykket kanskje litt mye på elkjøp sin, så jeg fikk ikke lest gjennom det popup-vinduet som kom etter å ha svart på quizzen dems, fikk bare med meg at jeg svarte riktig.
Hva er greia med expert? Noe galt i å ha et elektronisk innsendingskjema?
Satt i typ 45 minutter for å sette sammen den perfekte lista med alt fra PS3 til skjeggetrimmer, og finner ut at man må levere inn lista i butikken personlig... Aner ikke hvor nærmeste expert-butikk er, men jeg bruker nok lenger tid hver vei med bil enn jeg brukte på å sette sammen lista.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Hva er greia med expert? Noe galt i å ha et elektronisk innsendingskjema?
Satt i typ 45 minutter for å sette sammen den perfekte lista med alt fra PS3 til skjeggetrimmer, og finner ut at man må levere inn lista i butikken personlig... Aner ikke hvor nærmeste expert-butikk er, men jeg bruker nok lenger tid hver vei med bil enn jeg brukte på å sette sammen lista.
Vis hele sitatet...
Er det ikke mulighet for printing?
Isåfall er det en ganske stor logisk brist på den ellers stabile siden til expert
Sitat av McLovin Vis innlegg
Hva er greia med expert? Noe galt i å ha et elektronisk innsendingskjema?
Satt i typ 45 minutter for å sette sammen den perfekte lista med alt fra PS3 til skjeggetrimmer, og finner ut at man må levere inn lista i butikken personlig... Aner ikke hvor nærmeste expert-butikk er, men jeg bruker nok lenger tid hver vei med bil enn jeg brukte på å sette sammen lista.
Vis hele sitatet...
Det er alltid vært sånn med Expert sin kalender! Det gjør jo at man får større vinnersjangser også. fordi late folk ikke gidder å gå ut med et papirark.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Det er alltid vært sånn med Expert sin kalender! Det gjør jo at man får større vinnersjangser også. fordi late folk ikke gidder å gå ut med et papirark.
Vis hele sitatet...
Og i tillegg får Expert folk til å fysisk komme til butikkene sine, som igjen gir større sjanse for salg Men jeg liker den! Det hadde vært en drøm å vinne!
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Det er alltid vært sånn med Expert sin kalender! Det gjør jo at man får større vinnersjangser også. fordi late folk ikke gidder å gå ut med et papirark.
Vis hele sitatet...
Joda, men jeg ser ikke på meg selv som lat fordi jeg ikke orker å få med fatter på en halvannen times (ja, 1.5 time) kjøretur, for å levere inn lista.

Kjipt, ass
Sitat av McLovin Vis innlegg
Joda, men jeg ser ikke på meg selv som lat fordi jeg ikke orker å få med fatter på en halvannen times (ja, 1.5 time) kjøretur, for å levere inn lista.

Kjipt, ass
Vis hele sitatet...
Det er forståelig, print ut et eksemplar i tilfelle du kommer over en av butikkene til Expert

Sitat av FerieFyr Vis innlegg
Og i tillegg får Expert folk til å fysisk komme til butikkene sine, som igjen gir større sjanse for salg Men jeg liker den! Det hadde vært en drøm å vinne!
Vis hele sitatet...
Enig, har deltatt i to år nå, satser på at alle gode ting er tre.
C6 har en julekalender med antatt svært få deltakere. Her kan man vinne iPad2, PS3, PSP og masse moro til hus og hjem.

Gå hit for å finne julekalenderen.
Hei McLovin

Du vant ikke den egentlige premien under luke 5. Men på grunn av problemene vi hadde i oppstarten av vår julekalender besluttet vi tidligere å trekke luke 1 på nytt i dag. Du vant denne og stakk dermed av med en Samsung Galaxy R i9103 smarttelefon!! Gratulerer!
Denne kommer din vei sammen med en stor klem fra alle oss i Lefdal. Klemmer er kanskje ikke veldig tøft, men det får gå for denne gangen :-)
Vis hele sitatet...
Ikke verst!
Har en Galaxy SII fra før av, så det blir nok til at denne havner under juletreet til min søster
Studentkort sin julekalender

;D:F
Sist endret av Saint123; 6. desember 2011 kl. 21:59.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Ikke verst!
Har en Galaxy SII fra før av, så det blir nok til at denne havner under juletreet til min søster
Vis hele sitatet...
Terje Ronning 47 år?