Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2900
Hei! Noen som vet hvor man får tak i slike isoporkopper eller glass som Lil Wayne drikker syrupen sin fra?
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Drikke sirup fra isoporkopper ?

hva faen ?

Hvis du tenker på papp / plastkopper, sånne engangskrus er jeg sikker på at du finner dem på din nærmeste rema-rimi butikk, nille o.l
Trådstarter
5 0
slik som han har her: http://nahright.com/news/wp-content/...ayne-3cups.jpg

nei, finner ikke på rema/nille osv!!
Du kan jo alltid's ta med noen "ekstra" fra div. kaffi maskiner som står rundt om!
Husker jeg så Nille hadde noen slike for en stund tilbake siden, jeg regner med du finner noe lignende i de fleste dilldall/jalla butikkene.

Hva skal du med isoporglass egentlig? Drikke sirup kan du gjøre fra et vanlig glass.
Trådstarter
5 0
kulere med ekte suryp glass vel ?
Hahaha, drikke sirup? Og hvorfor skal du gjøre det som lil'wayne?

Så de hadde slikt på europris, legg ut bilde når du har fått tak i isoporglass da, dette vil jeg se.
"Sirupen" Lil Wayne drikker på er en mikstur av forskjellige medisiner og ikke akkurat lønnesirup...
Purple drank (Syrup) er en hostesaft som inneholder kodein og prometazin, blandet med en sitrondrikk (sprite) og et Jelly Rancher godteri. Dj Screw som inventa denne drikken og gjorde det kjent sammen med Three 6 Mafia, tok faktisk overdose og døde av det sammen med alkohol! Ironic...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Purple drank (Syrup) er en hostesaft som inneholder kodein og prometazin, blandet med en sitrondrikk (sprite) og et Jelly Rancher godteri. Dj Screw som inventa denne drikken og gjorde det kjent sammen med Three 6 Mafia, tok faktisk overdose og døde av det sammen med alkohol! Ironic...
Vis hele sitatet...
Var nok ikke Screw som fant på dette nei, folk har drukket det helt tilbake til blues-tiden. Pimp C døde også av dette. RIP
▼ ... over et år senere ... ▼
Kan man få kjøpt slike kopper på europris, rema eller andre andre butikker?