Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3208
Halla folkens!

Vi slapp en ny låt i dag som kan sjekkes ut via spotify her:

http://open.spotify.com/album/7sPrfae0Zp9gTc1ILFO2Yp

Litt info for de som er interessert i den slags:

Feit`n fra Kolbotn ga i fjor sommer ut albumet Kan vi ikke bare ha sex? i tillegg til flere singler som blant annet låta Livet er for kjipt med Elling fra Gatas Parlament.

Kåådobbel er kanskje et ukjent navn for noen,men har blitt spilt hyppig på P3 sine urørt sendinger i tillegg til å ha vært med på låter med Jaa9,Herreløse og Tom12 på Gatekunst 5 skiva som kom tidligere i år.

De to kompisene som begge kommer fra Kolbotn, har nå bestemt seg for å gi ut en EP sammen som kommer i april via Soul Theory Records. Innen den tid skal det slippes et par singler og først ut er den Soul Theory-produserte låta "Rå" , som gjestes av ingen ringere enn Keem One.

Keem One burde være et kjent navn for de som har fulgt med på norsk rap siden 2000-tallet og han har gjort låter med folk som Jørg-1,Jaa9&OnklP Svartepetter og Per Vers for å nevne noen få.

Spotify linken er ødelagt :/
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Spotify linken er ødelagt :/
Vis hele sitatet...
Merka det:-) Gjør akkurat som jeg har gjort før,men får bare en tom side. Hvis noen søker opp låta på spotify og får til å legge ut en link hadde jeg satt stor pris på det

Går an å høre låta her også i mellomtia:

https://itunes.apple.com/us/album/ra-single/id593331812

Men kult om noen hadde fått til en spotify hook opp!Hehe
Virker som han ikke bryr seg om feedback. Kun selvreklame
Trådstarter
Sitat av Antidote Vis innlegg
Virker som han ikke bryr seg om feedback. Kun selvreklame
Vis hele sitatet...
Hæ?Åssen kan du tolke det sånn egentlig?Da harru ikke fulgt mye med:-)

http://open.spotify.com/track/34KAxvCRLTpPVYrqt3kMKZ

Da var det ivertfall mulighet for å høre låta igjennom Spotify! Å jo,vi setter stor pris på å høre hva folk syntes:-)

http://open.spotify.com/track/34KAxvCRLTpPVYrqt3kMKZ
Liker det jeg hører Erik!
Sitat av slobby Vis innlegg
Hæ?Åssen kan du tolke det sånn egentlig?Da harru ikke fulgt mye med:-)
Vis hele sitatet...
Sorry.
Var veldig god intro. Men "Rå- Feit´n fra kolbotn og kååådobbel" blir for jævlig.
Og nei, du er ikke rååååå når du synger på norsk.
Han som rappa hadde en veldig "rappete" stemme. Fet
Ellers lykke til videre med engelsk lyrics
Sist endret av Antidote; 17. januar 2013 kl. 18:31.
Linken funka fint for min del, fet sang !
Trådstarter
[quote=Antidote;2825612]Sorry.
Var veldig god intro. Men "Rå- Feit´n fra kolbotn og kååådobbel" blir for jævlig.
Og nei, du er ikke rååååå når du synger på norsk.
Han som rappa hadde en veldig "rappete" stemme. Fet
Ellers lykke til videre med engelsk lyrics [/QUO

Hvis du hører versa hører du at vi ikke mener vi er "RÅÅÅ" som du så fint sier det:-) Han som rappa hadde en rappete stemme?Haha:-) Kult å høre at du digga det mister!
Sitat av Antidote Vis innlegg
Sorry.
Og nei, du er ikke rååååå når du synger på norsk.
Ellers lykke til videre med engelsk lyrics
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener. Men samtidig ikke; det er jo ganske teit å sette opp en mental sperring på å høre sitt eget språk, bare fordi "rap" er mest utbredt/opprinnelse i Usa.

Rap er jo i bunn og grunn rim, bør vel egentlig ha lite og si hvilket språk det er på
Det viktigste er jo en fet flow og fete lyrics
Som tidligere lillehamring, kult at KeemOne tar en tur innom.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Jeg skjønner hva du mener. Men samtidig ikke; det er jo ganske teit å sette opp en mental sperring på å høre sitt eget språk, bare fordi "rap" er mest utbredt/opprinnelse i Usa.
Det viktigste er jo en fet flow og fete lyrics
Vis hele sitatet...
Har ingenting med at rap er mest utbredt i usa. Det blir bare mye fetere.
Trådstarter
Sitat av Antidote Vis innlegg
Har ingenting med at rap er mest utbredt i usa. Det blir bare mye fetere.
Vis hele sitatet...
Haha men sorry,da liker du ikke rap. Hvis u du ikke kan høre på det pga språket. Rap handler om flow og personlighet...ikke språket man gjør det på.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Sorry.
Var veldig god intro. Men "Rå- Feit´n fra kolbotn og kååådobbel" blir for jævlig.
Og nei, du er ikke rååååå når du synger på norsk.
Han som rappa hadde en veldig "rappete" stemme. Fet
Ellers lykke til videre med engelsk lyrics
Vis hele sitatet...
Du kan jo ikke være riktig frisk?Haha
Trådstarter
Noen andre som har hørt låta?Hehe..
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Antidote Vis innlegg
Virker som han ikke bryr seg om feedback. Kun selvreklame
Vis hele sitatet...
Dette stemmer. Har gitt han både konstruktiv kritikk og flaming i tidligere tråder, og han har alltid ignorert det blankt og ikke enganng prøvd å bruke det for å forbedre seg.
Trådstarter
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Dette stemmer. Har gitt han både konstruktiv kritikk og flaming i tidligere tråder, og han har alltid ignorert det blankt og ikke enganng prøvd å bruke det for å forbedre seg.
Vis hele sitatet...
Haha!Det var du igjen! Når har du noengang gitt meg konstruktiv kritikk?(Ja,se igjennom alle dine gamle innlegg nå). Å at jeg ikke har prøvd å forbedre meg?Utifra dine meninger da eller?

Du er en gjenganger i trådene her og det virker som du bare kommenterer for å kommentere uten at det ligger noe mer bak i det hele tatt. Og som jeg har skrevet her før,så kan vi gjerne møtes hvis du har så ufattelig mange meninger om meg mister!Haha..god helg!
Synes det er fint at dere rapper på norsk jeg.
Det finnes altfor mye dårlig, der nordmenn rapper på engelsk.
Mye dårlig norsk også forsåvidt. Liker det, stå på.
Jeg har ikke medlemskap i denne sekten "Spotify", så jeg kan ikke klikke deres link.
Legg videoene på youtube i stedet. Er kanskje ikke alle som har spotify.
Trådstarter
Den kommer nok på youtube ganske snart også:-)Forøvrig så finnes den på alle steder man kan streame musikk!Takk for tilbakemeldinger folks!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg skjønner ikke hvorfor Keem One er med. Han høres ut som Roma.

Edit: Pun intended indeed
Sist endret av kosepaa; 19. januar 2013 kl. 17:36.
Trådstarter
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvorfor Keem One er med. Han høres ut som Roma.

Edit: Pun intended indeed
Vis hele sitatet...
Haha!De er tvillinger,så det ligger kanskje noe i det?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av slobby Vis innlegg
Haha!De er tvillinger,så det ligger kanskje noe i det?
Vis hele sitatet...
Derfor jeg skrev pun intended..
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Derfor jeg skrev pun intended..
Vis hele sitatet...
Da bør du sjekke opp i hva "pun" betyr til neste gang du drister deg ut på ablegøyer.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Da bør du sjekke opp i hva "pun" betyr til neste gang du drister deg ut på ablegøyer.
Vis hele sitatet...
Fullt klar over hva det betyr. Var mer for å få folk til å skjønne at det var en spøk. Dårlig valg av ord, det er jeg enig i. Poenget var i hvert fall at det høres ut som det er høytlesning fra ark. Det funker ikke. Det var ikke bra i 2003 og har ikke blitt noe bedre siden.
Sist endret av kosepaa; 19. januar 2013 kl. 18:09.
Trådstarter
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Fullt klar over hva det betyr. Var mer for å få folk til å skjønne at det var en spøk. Dårlig valg av ord, det er jeg enig i. Poenget var i hvert fall at det høres ut som det er høytlesning fra ark. Det funker ikke.
Vis hele sitatet...
Haha!Slutt å rot deg bort a!Du funker ikke!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Nei, det kan nok stemme, men det gjør ikke Keem heller. Det hadde vært bedre uten han IMO.
Ikke kom med meninger om sangen, det funker ikke. Det er som kosepaa sa, det høres ut som høytlesning. Jeg prøvde å lete etter noen form for flow, men jeg fant ikke. Men det er min mening da, så jeg funker jo ikke.
Trådstarter
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Ikke kom med meninger om sangen, det funker ikke. Det er som kosepaa sa, det høres ut som høytlesning. Jeg prøvde å lete etter noen form for flow, men jeg fant ikke. Men det er min mening da, så jeg funker jo ikke.
Vis hele sitatet...
Joda ,det funker. Dårlig ordvalg fra min side igjen. Men at det ikke er noe flow i gutta som rapper,er jeg ikke enig i.

Da var låta ute på youtube også for de som ikke har Spotify og alt det andre fancy greiene:-)

http://www.youtube.com/watch?v=_jYloifrk0A
Fy faen jeg er råååå!Skål!
Trådstarter
Takk til som har sjekka ut låta!Video kommer i løpet av februar!
Synes du heller bør ta til deg kritikken som kommer istedet for å motsi de på alle punkter. Liker musikken din, men må si jeg begynner å like deg dårligere som person sånn som du oppfører deg nå. Ta til deg kritikken du får, og ikke bare avvise alt! "Konge sang!", "Fantastisk bra låt!" og osv, er det slik konstruktiv kritikk du ønsker? Kanskje på tide å lese deg opp på konstruktiv kritikk...
Trådstarter
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Synes du heller bør ta til deg kritikken som kommer istedet for å motsi de på alle punkter. Liker musikken din, men må si jeg begynner å like deg dårligere som person sånn som du oppfører deg nå. Ta til deg kritikken du får, og ikke bare avvise alt! "Konge sang!", "Fantastisk bra låt!" og osv, er det slik konstruktiv kritikk du ønsker? Kanskje på tide å lese deg opp på konstruktiv kritikk...
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner at den her gikk inn på meg jeg. Hvis du har lest litt,så har de som hevder jeg ikke tar til meg konstruktiv kritikk,faktisk IKKE kommet med noe konstruktiv kritikk. Jeg gjør bare meg,og det er det eneste jeg kan og det jeg er komfortabel med. Jeg føler liksom ikke at jeg kan tenke på ditt og datt fordi 1-2 personer mener det. Og hvis du tenker på det ene jeg skrev her i posten,så ser du at jeg svarte på at folka skreiv: skjønner ikke hvorfor Keem One er med og "Høres ut som høytlesning"..så det hadde heller ingenting med meg å gjøre,men jeg følte at det var så lite konstruktivt som det kan få blitt og da klarte jeg ikke å holde tilbake jeg heller. Når det er sagt,så er jeg verdens mest jordnære fyr og har ikke problemer med å få kritikk i det hele tatt!Hyggelig at du liker musikken ivertfall(selv om du ikke liker meg)Hehe..
Sitat av slobby Vis innlegg
Jeg kjenner at den her gikk inn på meg jeg. Hvis du har lest litt,så har de som hevder jeg ikke tar til meg konstruktiv kritikk,faktisk IKKE kommet med noe konstruktiv kritikk. Jeg gjør bare meg,og det er det eneste jeg kan og det jeg er komfortabel med. Jeg føler liksom ikke at jeg kan tenke på ditt og datt fordi 1-2 personer mener det. Og hvis du tenker på det ene jeg skrev her i posten,så ser du at jeg svarte på at folka skreiv: skjønner ikke hvorfor Keem One er med og "Høres ut som høytlesning"..så det hadde heller ingenting med meg å gjøre,men jeg følte at det var så lite konstruktivt som det kan få blitt og da klarte jeg ikke å holde tilbake jeg heller. Når det er sagt,så er jeg verdens mest jordnære fyr og har ikke problemer med å få kritikk i det hele tatt!Hyggelig at du liker musikken ivertfall(selv om du ikke liker meg)Hehe..
Vis hele sitatet...
Hehe, synes fortsatt at du virker som en kul person, men det at Keem One er med synes jeg var negativt med denne låta. Kåådobbel og du har en rå stemme med bra flow, men så kommer Keem One og ødelegger alt etter min mening. Keem One har en bra stemme, men i den sangen der så får han ikke til flowen noen ganger.
Sist endret av SemiColon; 24. januar 2013 kl. 19:36.