Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1528
Hei,
jeg har en Acer aspire 5738 og har et problem med touchpaden når jeg skal spille spill. touchpaden kan liksom ikke brukes samtidig som jeg beveger meg...

dette problemet gjelder alle spill jeg har prøvd på dataen, men med datamus kan så er det inget problem. noen som har en idé på hva som kan være årsaken?

(P.S. har prøvd å oppgradere driverne, og foresten kjører på windows 7)
Hva mener du med at den ikke kan brukes samtidig som du beveger deg? Skjønte ikke helt hva som var problemet der gitt.
Må vell være noe instillinger på touchpaden du kan fikle med?
Rekner med at du ikke får brukt awsd + touchpad samtidig.
Sitat av Frende Vis innlegg
Må vell være noe instillinger på touchpaden du kan fikle med?
Rekner med at du ikke får brukt awsd + touchpad samtidig.
Vis hele sitatet...
Nei! Jeg er uenig. Det finnest ingen instillinger på noen data som kan stille på noe som ligner på det du babbler om!

Han kan bruke wasd + touchpad samtidig! Fail!

Fail!
Trådstarter
19 1
Jeg mener at jeg ikke kan bruke tastaturet samtidig som jeg bruker touch paden.
Sitat av Pollyy Vis innlegg

Han kan bruke wasd + touchpad samtidig! Fail!
Vis hele sitatet...
Og hvordan skal jeg kunne vite det? Isåfall så er spørsmålsformuleringen hans helt på trynet.
Sitat av Rank4Sub Vis innlegg
Jeg mener at jeg ikke kan bruke tastaturet samtidig som jeg bruker touch paden.
Vis hele sitatet...
Nei, det hadde du glemt...
Sitat av Pollyy Vis innlegg
Nei, det hadde du glemt...
Vis hele sitatet...
Hvem som er failer'n nå?
Og ja,på noen maskiner kan du gå inn på touchpad instillinger.
Sitat av Frende Vis innlegg
Hvem som er failer'n nå?
Og ja,på noen maskiner kan du gå inn på touchpad instillinger.
Vis hele sitatet...
Link til en slik maskin?

Er 100% sikker på at det er du som failer nå!
Jeg har faktisk peilingpå dette. jobber med dt!
Sitat av Pollyy Vis innlegg
Link til en slik maskin?

Er 100% sikker på at det er du som failer nå!
Jeg har faktisk peilingpå dette. jobber med dt!
Vis hele sitatet...
http://www.fluther.com/disc/72091/wh...imultaneously/

"If it were my system, I would check the trackpad settings. The Synaptics trackpad (a fairly common one) has a setting to ignore the trackpad when typing, or at least require a certain amount of pressure to avoid unintentionally moving the pointer while typing. Maybe yours is set too strictly and thus ignores shift/ctrl-clicks."

og

"Press start. Go to the control panel. Click on hardware and Sound (or whatever yours may say). Click on mouse. Go to device settings. Select the touchpad your using. Press settings. Select pointing. Select sensitivity. Select Palm Check. Change to minimum. That should do it."
Sist endret av Frende; 10. mai 2010 kl. 12:59.
Trådstarter
19 1
fant en lignende datamaskin
http://www.elkjop.no/product/data/ba...-aspire-5738zg
det er omtrent samme specs.
(kjøpt i butikk, men er fra samme leverandør, omtrent samme prisklasse)
Sitat av Frende Vis innlegg
http://www.fluther.com/disc/72091/wh...imultaneously/

"If it were my system, I would check the trackpad settings. The Synaptics trackpad (a fairly common one) has a setting to ignore the trackpad when typing, or at least require a certain amount of pressure to avoid unintentionally moving the pointer while typing. Maybe yours is set too strictly and thus ignores shift/ctrl-clicks."

og

"Press start. Go to the control panel. Click on hardware and Sound (or whatever yours may say). Click on mouse. Go to device settings. Select the touchpad your using. Press settings. Select pointing. Select sensitivity. Select Palm Check. Change to minimum. That should do it."
Vis hele sitatet...
Ja. Det var det jeg sa. det finnest ikke!
Trådstarter
19 1
Sitat av staM Vis innlegg
Hva mener du med at den ikke kan brukes samtidig som du beveger deg? Skjønte ikke helt hva som var problemet der gitt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Frende Vis innlegg
http://www.fluther.com/disc/72091/wh...imultaneously/

"If it were my system, I would check the trackpad settings. The Synaptics trackpad (a fairly common one) has a setting to ignore the trackpad when typing, or at least require a certain amount of pressure to avoid unintentionally moving the pointer while typing. Maybe yours is set too strictly and thus ignores shift/ctrl-clicks."

og

"Press start. Go to the control panel. Click on hardware and Sound (or whatever yours may say). Click on mouse. Go to device settings. Select the touchpad your using. Press settings. Select pointing. Select sensitivity. Select Palm Check. Change to minimum. That should do it."
Vis hele sitatet...
takk dette fungerte bra
Sist endret av Rank4Sub; 10. mai 2010 kl. 13:05.
Sitat av Rank4Sub Vis innlegg
takk dette fungerte bra
Vis hele sitatet...
Google er din venn
Happy gaming
Sitat av Rank4Sub Vis innlegg
takk dette fungerte bra
Vis hele sitatet...
Det tror jeg ikke på! dere bare tuller med meg!
Sitat av Pollyy Vis innlegg
Det tror jeg ikke på! dere bare tuller med meg!
Vis hele sitatet...
Ja, dette er trolling på høyt niva.
Selvfølgelig tuller vi med deg, vi laget denne tråden sammen, bare for å spøke med deg
Sitat av Frende Vis innlegg
Ja, dette er trolling på høyt niva.
Selvfølgelig tuller vi med deg, vi laget denne tråden sammen, bare for å spøke med deg
Vis hele sitatet...
Det var godt å få det oppklart