Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 581
Hei,

Etter å ha avbrytet filoverføringen, så skjedde det noe rart.. pspen starter ikke opp, og får ikke tilgang til recovery meny.

PSPen er ikke helt bricket. Det blinker på faktisk på minnekort LED greia.. skjermen ser ikke ut til å være helt mørkt, som en bricket psp!

Grunnen til jeg avbrytet filoverføringen var at det var en .prx som ikke gadd å bli flyttet/slettet, derfor ble ikke noen .prx filer overført til mappen "Module" sikkert recovery menyen ble heller ikke overført til module mappen. Det ser man når jeg ikke får tilgang til menyen ved å holde inn R, imens MS LED blinker, og ingenting kommer fram?
Siden du ikke har noen mulighet for og komme deg til recovery menyen, må du nok lage/kjøpe deg et pandora batteri og magic memory stick.

Her er en guide til hvordan du lager pandoras batteri og magic memory stick http://www.youtube.com/watch?v=va2Rf...eature=related
Sist endret av BananaBoy123; 29. oktober 2008 kl. 08:12.
Noen her som selger pandora sett for 100 kr?
siden poster'n har fått svar tenger jeg det er bedre å legge in en post her enn å lege en ny en. så benytter jeg situasjonen til å spørre hva er egentlig et pandora batteri og magic memory stick er?? evt hva bruker man de til og hva er spessielt med de??

Håper på et "noob sikkert" svar..
Sony har gjort slik at ved en hvis spenning fra batteriet så tar pspen imot firmware på memorysticken ved en gitt plassering selv om den er bricket.

Pandora battery er et vanlig psp batteri som er justert slik at pspen skjønner at "nå skal jeg flashe meg selv og legge inn noe fra en gitt plassering."

Etter det jeg husker da iallfall, er ganske lenge siden jeg har drevet med pspen min så jeg husker det litt fussy.

Last ned denne og les readme: http://dl.qj.net/Pandora-s-Battery-P...4362/catid/151
Sist endret av treimoz; 4. november 2008 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.