Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 840
Hei!

Når jeg surfer på internett, så ser jeg at en nettverkskabel har blitt koblet av ? som gjør at telio også forsvinner.. dette skjer hver dag.. en nettverkskabel koblet av ?

Når jeg skiver cmd --> ipconfig da står det LAN men har egentlig tele2.adsl.. ?

Altså telio mister et lys ( Phone 1 ) på grunn av det..

Takker for all hjelp!
Sist endret av SeeNoEvil; 11. juli 2008 kl. 13:38.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tipper du har torrents stående å gå og du dreper routeren med for mange tilkoblinger.
SeeNoEvil's Avatar
Trådstarter
Nei, det er ikke torrents.. har latt være å ha torrent på nå

altså når jeg surfer på internet, dukker det opp en gul trekant som står " En nettverkskabel er slått av/koblet av "
Sikkerhetsklarert
Dårlig kontakt i kabel/plugg. Evt router`n eller nettverkskort som sliter litt.
For og få grums ut av bildet.

Last Combofix ned ,legg på skrivebordet.
Ikke klikk på vindu mens programet kjører.
post logg C:\combofix.txt
Sist endret av snippsat; 11. juli 2008 kl. 14:19.
SeeNoEvil's Avatar
Trådstarter
Alt er plugget inn bra kontakt og.. tror det er nettverkskortet hva gjør jeg med det ? altså endre/reinstalere ?
Sist endret av SeeNoEvil; 11. juli 2008 kl. 14:24.
Skjer dette kun når du roter rundt på internett ?
Du sa at routeren mistet et lys (?) , dette kan tyde på dårlig kontakt et eller annet sted på linjen .
Prøvd å gå inn på routeren gjennom nettleser og se om du kan få noen informasjon der ?
SeeNoEvil's Avatar
Trådstarter
Snippsat: Se vedlegg

zitcon: det var bare telefonkabel ( phone 1 fra telio ) som bare ikke fungerer den går av hvert eneste dag, så må jeg vente 3-4 dager for alt virker.
Sist endret av SeeNoEvil; 11. juli 2008 kl. 14:53.
Combofix slettet et par infeserte filer.
Ellers ser loggen bra ut.

Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /u fra kjør-vinduet. Denne kommandoen gjør at filer i karantene og backups blir slette. Systemgjenopprettingsmappa nullstilt etc.

det var bare telefonkabel ( phone 1 fra telio ) som bare ikke fungerer den går av hvert eneste dag, så må jeg vente 3-4 dager for alt virker.
Vis hele sitatet...
Ja da har du vel funnet problemet
Sist endret av snippsat; 11. juli 2008 kl. 22:07.
SeeNoEvil's Avatar
Trådstarter
Ja nå virker alt sammen! tenk at det var virus som var problemet