Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1219
Game disconnected
pokemon's Avatar
Heisann, har et kort spørsmål som jeg trenger svar på siden en kompis ikke tror på meg..

men saken er det at når jeg lasta ned bf3 så lastet den ned med 6 mb/sek
legger ved et bilde:



noen som har noe forklaring på hvordan jeg fikk sånn hastighet med bare 25/25 linje?
Hastigheten viser feil, men prosenten er derimot rett. Ingen programmer kan gjøre at linja di går over max.
Ville tippe den allerede har precached før du begynner å laste ned, dermed skriver den deler av filene fra disk allerede.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Ville tippe den allerede har precached før du begynner å laste ned, dermed skriver den deler av filene fra disk allerede.
Vis hele sitatet...
kan du forklare det litt nærmere? det eneste jeg hadde var jo betaen, kan den ha tatt noen av de filene?
Hadde du disken inni?
I mitt tilfelle påsto den at den "lastet ned" 10mb/s, men i realiteten leste den fra disk i tillegg til å laste ned...
Var sånn på meg og. Lasta ned på 10.8 mb/s med 25/5 linje er nok bare noe feil i Origin.
må si jeg ble imponert over linjen til origin, lastet ned bf3 (har ikke cd) på ca 1 og en halv time
Game disconnected
pokemon's Avatar
Trådstarter
hadde ikke cdn i nei kjøpte det direkte fra origin å lastet det ned på 30min..
Jeg fikk 12.8 Mb/s, har 60/60 fiber.
Det som er skrevet på diverse forum rundtom er at den leser rett fra plata men viser det som om spillet blir lastet ned fra nett.

Mange som av denne grunn har trodd at de har syk nettlinje, uten å egentlig ha det.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Trådstarter
men når man ikke har plate....
Sitat av pokemon Vis innlegg
men når man ikke har plate....
Vis hele sitatet...
Hadde du allerede betaen inne henter den nok mye filer derifra, mao precached.