Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1910
Hei godtfolk, tenkte jeg skulle slå til med en Ipad.
Noen som kan fåreslå noen sider der jeg kan ta denne inn fra? Eller en evt. selger på EBay, som kanskje DU har erfaring med?

Jeg kjøper helst fra USA da jeg ser att jeg kommer til å tjene engoddel på det iforhold til å kjøpe i Norge når den tid kommer?

Må den Jailbreakes eller noe når jeg kjøper fra USA? Er bare turn on and play?
Den kommer jo til norge i november, også kommer " ipad shit 2 " ut neste år som kommer med REVOLUSJONERENDE RETINA SKJERM UUUUU HEFTIG og ikke minst KAMERA ! WOW KAMERA !!!!!!!!!
Det må dere bare ha as

Ellers ja vent heller til den ipad 2 istedenfor, men vent 1 måned til så får du kjøpt den i norge, ellers så selger netshop.no også ipads
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Den kommer jo til norge i november, også kommer " ipad shit 2 " ut neste år som kommer med REVOLUSJONERENDE RETINA SKJERM UUUUU HEFTIG og ikke minst KAMERA ! WOW KAMERA !!!!!!!!!
Det må dere bare ha as

Ellers ja vent heller til den ipad 2 istedenfor, men vent 1 måned til så får du kjøpt den i norge, ellers så selger netshop.no også ipads
Vis hele sitatet...

Don't be hatin'.
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
som kommer med REVOLUSJONERENDE RETINA SKJERM UUUUU HEFTIG
Vis hele sitatet...
Det har jeg heller liten tro på da vi da kommer inn på pris, batterikapasitet og rå muskelkraft. Skal du gjøre 1024x768 om til en "retina display" blir det jo fire ganger så mange piksler. Jeg lurer også på hvor dine kilder til november lansering i Norge av iPad er?

Til trådstarter: iPad trenger ikke å jailbreakes eller unlockes, de er åpne og kan kjøpes hvor en du ønsker. Jeg reiste til London for mine da Apple sin butikk ikke sender til utlandet. Om du går for eBay finn en selger med mange tidligere salg og positiv tilbakemelding.

Edit: Du løper en risiko på å ikke tjene så grusomt mye på det dersom pakken blir stoppet i tollen.
Sist endret av møkk; 12. oktober 2010 kl. 16:37.
Jeg kjøpte en iPad i statene, en 16GB 3G / WiFi, jeg betalte 4200 NOK for denne.

Tror de koster ca det samme på ebay.

Disse er åpne, slik at du kan bruke alle sim-kort.

Nå kommer det også ny OS oppgradering som gir deg norsk tastatur.
Me want iPad
Diskusjon, men jeg poster min mening:

Hvorfor Ipad? Er ikke det den mest ubrukelige tingen på markedet? :P
Sitat av shickabang Vis innlegg
Jeg kjøpte en iPad i statene, en 16GB 3G / WiFi, jeg betalte 4200 NOK for denne.

Tror de koster ca det samme på ebay.

Disse er åpne, slik at du kan bruke alle sim-kort.

Nå kommer det også ny OS oppgradering som gir deg norsk tastatur.
Vis hele sitatet...
Aha, da må jeg vell nesten teste en Ipad nå da, hmm.
Frister engoddel for en sånn "liten" dings.
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Diskusjon, men jeg poster min mening:

Hvorfor Ipad? Er ikke det den mest ubrukelige tingen på markedet? :P
Vis hele sitatet...
Se for deg at du sitter ved frokostbordet. Du leser ikke avisa fra igår nei, du sitter på iPad å leser dagens nyheter fra nett samtidig som du sjekker mailen din før du går på jobb. Du finner ut at du må ta en liten businessreise. fly i noen timer. WOW, du har ipad med filmer. jo, sku gjerne hatt iPad så jeg slipper å rote rundt på pcen hele tida.
shickabang: Den gir deg ikke bare norsk tastatur, men også hele operativsystemet kan settes til norsk. Man forventer vel denne versjonen (4.2) å bli lansert i November. iOS 4.2 beta 3 ble lansert nå nylig for de med tilgang til dette.

Jack-Daniels: Det er kommet/kommer en del forskjellige tabletter nå som iPad har populærisert dette formatet. Flere av disse er mindre en iPad med størrelser som 7". Så om du bare vil ha den fordi den er "liten" og det bare er en skjerm, har du andre muligheter. Folk som heller ikke vil ha ett Apple produkt kan også ta en titt på disse andre tablettene, men jeg selv har ingen interesse for de andre tablettene da de ikke tilbyr meg økosystemet med Appstore, størrelse på skjermen og iOS.
Sist endret av møkk; 13. oktober 2010 kl. 01:49.
Liker størrelsen på Ipaden, og oset, men skal se litt rundt på de andre tablettene som kommer før jeg bestemmer meg for noe, takk for tilbake meldinger.
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Liker størrelsen på Ipaden, og oset, men skal se litt rundt på de andre tablettene som kommer før jeg bestemmer meg for noe, takk for tilbake meldinger.
Vis hele sitatet...
Jeg får en Samsung Galaxy Tab i løpet av denne uken, tenker å teste den som et alternativ. Galaxy Tab er riktig nok noe mindre i størrelse, og den kjører Android 2.2 (froyo) som vistnok skal være svært bra.

Samtidig så har du mer frihet med Android, kamera, mulighet for telefoni på taben, bedre batteri osv.
rpassis har jeg kjøpt fra.
iPad funker jo veldig greit og se på film med i bilen eller på flyet? ..