Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 11056
Jeg har lenge vært på jakt etter Gourmet Jelly Beans i Norge, men måtte gi opp jakten og såg meg nødt til å enten reise på ferie til utlandet eller bestille på nett.

Jeg fant en side, men jeg vet ikke om den er trygg
www.aquarterof.co.uk
Noen som har prøvd den?
Noen som vet om et sted jeg kan kjøpe Gourmet Jelly Beans for under 200kr?
Jelly beans får du lett tak i på deli de luca, muligens også seven eleven. I tillegg tror jeg andre butikker fører denne varen.
Og Deli De Luca er begrenset til Oslo-området. Hjelper pent lite for de 4 millionene som ikke bor i Oslo.
Sitat av Franklin
Og Deli De Luca er begrenset til Oslo-området. Hjelper pent lite for de 4 millionene som ikke bor i Oslo.
Vis hele sitatet...

Vi har da Deli De Luca i Bergen også...
visa - mastercard - mcafee - maestro ++ verified .. tviler _sterkt_ på det en scam side ja.
Sitat av Franklin
Og Deli De Luca er begrenset til Oslo-området. Hjelper pent lite for de 4 millionene som ikke bor i Oslo.
Vis hele sitatet...
Det Boo-Boo sa, samt at 7 eleven finnes rundt om i hele landet.
Sitat av Boo-Boo
Vi har da Deli De Luca i Bergen også...
Vis hele sitatet...
Ålreit. Oslo og de tre lokasjonene i Bergen. Det er fortsatt en nisjebutikk som holder til svært få steder.
Da er vel spørsmålet: "Hvor bor trådstarter?"

Så er det lettere for oss å finne et sted til deg.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jelly Beans får man kjøpt på flyplassen. Problemet er vel at man kan ikke bare valse inn og ut gjennom tollen uten å faktisk ha flybillett ?
Får det på Meny. Kjerringa jobbet på Meny og sier de skal ha stort sett det samme i alle butikkene, så du kan jo alltids sjekke.
Sitat av Worner
Tony (eieren av looneystuff) har det meste. Blant annet flere forskjeliige typer skittles. Tilogmed en med sjokoladegreier Jeg har handlet der flere ganger og hver eneste gang så ligger det en pakke med godteri i postkassen min innen ti dager. Er det noe han ikke har i sortimentet så er det bare å sende en mail. Det er stor sjans for at han tar det inn.
Vis hele sitatet...
fra skittles tråden.
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Merk at det er snakk om Gourmet Jelly Beans, og ikke noe vanlig kjedelige jelly beans som smaker skitt! Det må være de med popcorn, pina colada, vannmelon etc.

Jeg bor uansett langt unna nærmete 7Eleven og Deli De Luca, nærmere sagt Haugesund.
Og nei, Meny har ikke Gourmet Jelly Beans. Men så har jeg jo bare vært innom to av dem.
Heller ikke Bon Bon hadde. Looneystuff har heller ikke.
Det er ikke rett og slett merket Jelly Belly du tenker på?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Sitat av GothQueen
Merk at det er snakk om Gourmet Jelly Beans, og ikke noe vanlig kjedelige jelly beans som smaker skitt! Det må være de med popcorn, pina colada, vannmelon etc.

Jeg bor uansett langt unna nærmete 7Eleven og Deli De Luca, nærmere sagt Haugesund.
Og nei, Meny har ikke Gourmet Jelly Beans. Men så har jeg jo bare vært innom to av dem.
Heller ikke Bon Bon hadde. Looneystuff har heller ikke.
Vis hele sitatet...
Norheim, gamle hydro texaco. Værsågod 7eleven er det nå.
Har du vore inne på Dropsen da? det er jo en snop butikk, se der.
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Sitat av DannyFugl
Har du vore inne på Dropsen da? det er jo en snop butikk, se der.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg kjører "gjerne" i to timer og tar båten i 20minutter for å kjøpte godterier! >_<

Sitat av DonTomaso
Det er ikke rett og slett merket Jelly Belly du tenker på?
Vis hele sitatet...
Ja, er det noen andre som har Gourmet Jelly Beans da?

Sitat av bavarai
Norheim, gamle hydro texaco. Værsågod 7eleven er det nå.
Vis hele sitatet...
Der har jeg aldri vært Men jeg har jo fastlands-karmøy-angst... Får trosse den!
Alt for jelly beans som smaker popkorn
Som skrekkugle sier får man dem på meny.
Hvilket merke husker jeg ikke, bare at det er 32 forskjellige smaker i posen.
Sitat av GothQueen
Merk at det er snakk om Gourmet Jelly Beans, og ikke noe vanlig kjedelige jelly beans som smaker skitt! Det må være de med popcorn, pina colada, vannmelon etc.

Jeg bor uansett langt unna nærmete 7Eleven og Deli De Luca, nærmere sagt Haugesund.
Og nei, Meny har ikke Gourmet Jelly Beans. Men så har jeg jo bare vært innom to av dem.
Heller ikke Bon Bon hadde. Looneystuff har heller ikke.
Vis hele sitatet...
Har en "bøtte" på 600g tror jeg ståendes ett sted. Kjøpt på Smart Club på Alnabru - Oslo
PS: JA det er Gourmet Jelly Beans. Personlig syns jeg alle bortsett fra de røde smaker høgg.
Sist endret av MagicalTrevor; 25. september 2008 kl. 23:20.
Sitat av GothQueen
Ja, er det noen andre som har Gourmet Jelly Beans da?
Vis hele sitatet...
Det er ingenting som heter "gourmet jelly beans", det er bare måten Jelly Belly markedsfører sin produkter på, for at det skal høres mer eksklusivt ut. Det du leter etter er gelebønner fra produsenten Jelly Belly, og de selges fra ca en million nettbutikker.

http://www.bryllupsbutikken.no/defau...350&pageId=384
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
På pakken står det bare Gourmet Jelly Beans xD
Fant en side som har JellyBelly Beans og de har Gourmet jelly beans påskrevet på påsan
Melba.no

Var ganske stive priser der inne, men det finnes en drøss av andre nettsider som selger de også. skal se om jeg finner igjen de jeg har kjøpt fra tidligere når jeg var hekta på herligheten
Sist endret av NoKeR; 26. september 2008 kl. 01:33.
Disse står det også gourmet på
er nok jelly belly jelly beans du tenker på?
jeg bruker å bestille disse fra en en butikk i england jeg- er mye billigere der enn i norge (tatt i betraktning at jeg må kjøre en dag for å få tak i disse om jeg skal kjøpe i norge) , og de sender som gave også.

her er linken til siden jeg bruker i alle fall. de har ikke alle smakene, men et stort utvalg
http://www.bahhumbugs.com/section.php?xSec=14
Sist endret av _atiram_; 26. september 2008 kl. 14:26.
Har du testet Location One butikkene ved landets kinoer?
Dere bør vel ha en par av de i Haugesund siden dere har filmfestival
Her i Trondheim selges assorterte Jelly Beans med smak i løsvekt v/Prinsen Kino ihvertfall.
Godteributikken selger de vel også.
Skittles konsistens?
Men nå var jo tråden om Jelly Beans på nett så er vel kanskje litt useless post
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Sitat av _atiram_
er nok jelly belly jelly beans du tenker på?
jeg bruker å bestille disse fra en en butikk i england jeg- er mye billigere der enn i norge (tatt i betraktning at jeg må kjøre en dag for å få tak i disse om jeg skal kjøpe i norge) , og de sender som gave også.

her er linken til siden jeg bruker i alle fall. de har ikke alle smakene, men et stort utvalg
http://www.bahhumbugs.com/section.php?xSec=14
Vis hele sitatet...
Yey Det var en fin side
Sitat av _atiram_
er nok jelly belly jelly beans du tenker på?
jeg bruker å bestille disse fra en en butikk i england jeg- er mye billigere der enn i norge (tatt i betraktning at jeg må kjøre en dag for å få tak i disse om jeg skal kjøpe i norge) , og de sender som gave også.

her er linken til siden jeg bruker i alle fall. de har ikke alle smakene, men et stort utvalg
http://www.bahhumbugs.com/section.php?xSec=14
Vis hele sitatet...
2 pund for 100g, når ble det billig? Også frakt i tillegg. Kjempdyrt jo..
Jeg bestilte godteri fra NCI for ikke så lenge siden. Betalte 300kr for en 2kg boks. Veit ikke om de har det du er ute etter.
Det var jo en egen tråd om å bestille billige jeally beans på freakforum før. For lat til å søke, men sikkert noen andre som har mere energi i kroppen
Sitat av novastar
2 pund for 100g, når ble det billig? Også frakt i tillegg. Kjempdyrt jo..
Vis hele sitatet...
tatt i betraktning at disse koster over 30 kr pr hekto/ nærmere 40 om jeg husker rett/ i norge så er det billig ja.
Sitat av GothQueen
Jeg har lenge vært på jakt etter Gourmet Jelly Beans i Norge, men måtte gi opp jakten og såg meg nødt til å enten reise på ferie til utlandet eller bestille på nett.

Jeg fant en side, men jeg vet ikke om den er trygg
www.aquarterof.co.uk
Noen som har prøvd den?
Noen som vet om et sted jeg kan kjøpe Gourmet Jelly Beans for under 200kr?
Vis hele sitatet...
Jeg testa AQuarterOf.co.uk, og sleit skikkelig med å verifisere visakortet mitt (som jeg har brukt mange andre plasser på tha internetz). De var kjempevennlige på kundeservice, men jeg fikk det fortsatt ikke til. Er det noen andre her som har bestilt derfra og fått det til?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
De finnes også på de fleste gjenværende Centrabutikker, og som sagt på de fleste Meny-butikker.