Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 5456
Satt i kantina og spiste litt for et par minutter siden, og i det jeg snur meg så ser jeg tre uniformerte politimenn traske innover og se seg rundt, de var obviously ute etter noe/noen, men de hadde i med seg hunder. De gikk shady rundt og så seg rundt. Noen som har noen innspill på hva det kan være? Kan det være en av de 'razziaene' de drar i gang Makan til uro de skaper!
Sannsynligvis ute etter noen som har gjort noe shady, tviler på at de bare kom innom helt random. Men man vet jo aldri med lovens lange arm. Var på skolen min og for en stund siden, da skulle de hente noen som hadde dealet eller no sånt.
Sist endret av MiniMee; 19. januar 2012 kl. 10:18.
Hvordan skaper de uro ved å gå rundt?
Har du noia for snut, er du antakeligvis skyldig i noe
Sitat av disproved Vis innlegg
Hvordan skaper de uro ved å gå rundt?
Har du noia for snut, er du antakeligvis skyldig i noe
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendig vis. Selv får jeg alltid litt noia når jeg skal gå igjennom metalldetektoren på flyplasser, selv om jeg ikke har med meg noe skummelt.
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
K-9... titegn
Vis hele sitatet...

Mens vi er inne på det, hva står K-9 egentlig for? Hører det på serien "Cops" all the time.
Sitat av Cdr. Hurricane Vis innlegg
Ikke nødvendig vis. Selv får jeg alltid litt noia når jeg skal gå igjennom metalldetektoren på flyplasser, selv om jeg ikke har med meg noe skummelt.
Vis hele sitatet...
Eller hvis du går ut fra en butikk uten å ha kjøpt noe. Føler deg som en kriminell, selv om du ikke har tatt noe.
Sist endret av McLovin; 19. januar 2012 kl. 10:24.
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Mens vi er inne på det, hva står K-9 egentlig for? Hører det på serien "Cops" all the time.
Vis hele sitatet...
K9 = Canine, et dyr i Canidae familien.
Eller hund på godt norsk.
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Mens vi er inne på det, hva står K-9 egentlig for? Hører det på serien "Cops" all the time.
Vis hele sitatet...
Si K-9 på engelsk. Det uttales på samme måte som det engelske ordet "canine", som i følge wikipedia har følgende betydninger:
Canine may refer to:
  • Domestic dog
  • Animals belonging to the family Canidae, or the sub-family Caninae
  • Canine tooth
  • Ralph Canine, American soldier and government administrator
  • A character in Glenn Martin, DDS
Vis hele sitatet...
EDIT: Dikkedikk var kjappere, der gitt.
Sist endret av Revbatim; 19. januar 2012 kl. 10:29.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Eller hvis du går ut fra en butikk uten å ha kjøpt noe. Føler deg som en kriminell, selv om du ikke har tatt noe.
Vis hele sitatet...
Stemmer, stemmer..

Politiet er sikkert på skolen for å huke noen freaks, så legg ned PC-en, FORT DEG! Før de ser at du er på freak!
Når jeg gikk på VGS for mange år siden var det random searches med hund 1-2 ganger i skoleåret.
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Når jeg gikk på VGS for mange år siden var det random searches med hund 1-2 ganger i skoleåret.
Vis hele sitatet...
Samme var det da jeg gikk på skolen..
Personlig ser jeg ikke problemet folk har med at politiet kommer innom skoler med narkobikkjer.. det har vært mye prat om det i media for en stund tilbake.
Eneste ulempen jeg ser med det er at de som har no på seg blir tatt.. og det er jo i seg selv ingen ulempe for andre enn den som blir tatt. Rusmidler har ingen ting på skoler å gjøre uansett.
Hvilken skole går TS på? Dukket opp uniformerte her også nå
Sitat av disproved Vis innlegg
Rusmidler har ingen ting på skoler å gjøre uansett.
Vis hele sitatet...
Må nesten si meg enig med deg der.
Man skal lære på skolen slik at det kan brukes til fremtiden, og kose seg kan man gjøre etter skolen.

Ingen jeg kjenner ruser seg på jobb. Hvorfor er det så stor forskjell på skole og jobb mon tro?
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Må nesten si meg enig med deg der.
Man skal lære på skolen slik at det kan brukes til fremtiden, og kose seg kan man gjøre etter skolen.

Ingen jeg kjenner ruser seg på jobb. Hvorfor er det så stor forskjell på skole og jobb mon tro?
Vis hele sitatet...
Her er det vel heller snakk om å ta de som distribuerer på skolen, du må tenke på at skolen er et møtested hvor mange dealer og leverer ting. Ikke nødvendigvis bruker det skolen.
Kan politiet ta deg hvis en hund f.eks lukter seg fram til at jakka di lukter cannabis, men de ikke finner noe ulovlig i den ?
Sitat av Smile Vis innlegg
Kan politiet ta deg hvis en hund f.eks lukter seg fram til at jakka di lukter cannabis, men de ikke finner noe ulovlig i den ?
Vis hele sitatet...
De kan ransake deg og kanskje få deg til å ta en urinprøve, men du får ingen konsekvenser med mindre du faktisk har noe på deg eller tester positivt på urinprøven, OG forklarer lukten med at du har vært blant andre folk som har røyka. Dvs, passiv røyking.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Leter etter urent mel vel.. Flere slike "razziar" her på skolen også..
Har aldri vært razzia på skolen min mens jeg har vært her..
Ligger rett utenfor Oslo.
Var "razzia" en gang når jeg gikk media, og da kom de sivilt. (Altså skinnjakke og olabukse på han ene iallefall.) med en bikkje.. Så ut som de hadde god tid, og gikk mer "overlegent" rundt.
Skolen jeg gikk på i fjord hadde sivilpoliti og uniformert politi på skolen hver dag. Men de skal sikkert huke tak i noen.

Jævla svin
De er svin fordi dem skal ta noen som begår / har begått lovbrudd?

Ja huff for noen svin dem er.
Sitat av twixtor Vis innlegg
Skolen jeg gikk på i fjord hadde sivilpoliti og uniformert politi på skolen hver dag. Men de skal sikkert huke tak i noen.

Jævla svin
Vis hele sitatet...
Ja uff, de er så forferdelige som gjør jobben sin.
Vil bare si at det ikke var razzia, og jeg har ikke begått noe som helst form for lovbrudd
jeg som skriver
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Når jeg gikk på VGS for mange år siden var det random searches med hund 1-2 ganger i skoleåret.
Vis hele sitatet...
Jeg går 3. vgs nå, og så lenge jeg har gått på skolen har det vært akkuratt det samme. Jevnlig razzia, ca. 1 gang hver 6. måned .
Jeg går 3.vgs og så lenge jeg har gått på skolen har jeg aldri opplevd en eneste razzia
Sitat av twixtor Vis innlegg
Skolen jeg gikk på i fjord hadde sivilpoliti og uniformert politi på skolen hver dag. Men de skal sikkert huke tak i noen.

Jævla svin
Vis hele sitatet...
Politihøyskolen?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av disproved Vis innlegg
Hvordan skaper de uro ved å gå rundt?
Har du noia for snut, er du antakeligvis skyldig i noe
Vis hele sitatet...
Jeg var på Shell helt uskyldig (da mener jeg HELT, de kunne gjort alle slags tester og ransaket hybelen min og jeg hadde fortsatt vært clean), likevel... når en politibetjent kom inn, så begynte jeg automatisk å tenke ting som "act normal... you're innocent...".

Man MÅ ikke være skyldig for å få noia for politi.
Opplevde heller aldri razzia på min videregående skole.

Politiet var innom skolen våres en eneste gang såvidt jeg fikk med meg iløpet av de tre årene jeg var der.
Det var forsåvidt jeg og en kompis dem var ute etter også. Jeg hadde tatt med fyrverkeri og kameraten hadde hevet det nedi en av dem røde postkassene.. Liiiite gjennomtenkt og aksjon fra noen ganske dumme karer.

Uansett gikk jeg og hilste på politiet som stod på kontoret og lurte på hvilket klasserom jeg oppholdte meg i, ble med til stasjonen og var ikke vrang overhodet. Saken endte i konfliktrådet hvor jeg ok kompisen delte på erstatningskravet vi fikk. Rent og pent rulleblad den dag i dag.
Pluss en halvteit/morsom historie.
Sist endret av Bombasa; 19. januar 2012 kl. 14:18.
Sitat av Choobe Vis innlegg
Jeg var på Shell helt uskyldig (da mener jeg HELT, de kunne gjort alle slags tester og ransaket hybelen min og jeg hadde fortsatt vært clean), likevel... når en politibetjent kom inn, så begynte jeg automatisk å tenke ting som "act normal... you're innocent...".

Man MÅ ikke være skyldig for å få noia for politi.
Vis hele sitatet...
Hvis du trenger å "act normal" når du ser politi har du vel et eller annen sosialt problem i form av popofobi ellerno..? Ser ingen grunn til å få noia for noe som ikke er noen trussel mot deg. Det at man legger godt merke til dem er en annen ting
Sitat av disproved Vis innlegg
Hvis du trenger å "act normal" når du ser politi har du vel et eller annen sosialt problem i form av popofobi ellerno..? Ser ingen grunn til å få noia for noe som ikke er noen trussel mot deg. Det at man legger godt merke til dem er en annen ting
Vis hele sitatet...
Må si meg enig i noen av de andre. Jeg får også helt noia om å oppføre meg normalt når politiet er i nærheten...
Sitat av TobNor Vis innlegg
Må si meg enig i noen av de andre. Jeg får også helt noia om å oppføre meg normalt når politiet er i nærheten...
Vis hele sitatet...
Samme her..
Det er plutslig politi på Nes videregående i dette øyeblikk også.
Tavlekritt: Nada stress med dem der, eneste dem var ute etter var og sjekke om alt gikk som det skulle, rektoren sa at dem skulle få lunsj osv fra kantina som kan tyde på at dem skal være der framover, Uro og uro, kom ut fra møte så stod jeg ansikt til ansikt med han lille karen som skulle til og banke på døra på det rommet jeg var på,

Sist dem hadde razia på skolen kom dem sivil kledd for og ikke vekke oppmerksomhet!
Virker som dette går veldig i bølger. Gikk på vgs i Oslo og her kunne det gå lang tid uten en eneste razzia, før de bestemte seg for å sjekke alle skolene i byen. Beste var vel da jeg var på vei inn på skolen en morgen. Det sto masse politibiler utenfor og jeg tenkte med en gang at det var razzia. Ringte til alle jeg kjente som kunne finne på å ha med seg shit på skolen, og han ene freaka helt ut og skyldte shiten ned i dass. Viste seg at de kun var der for noen holdningskampanjer eller noe :P
Personlig er jeg ikke noen spesielt begeistret over hvordan Politiet raser inn på skolene på.

Selv for noen år siden var jeg ren og pen og hadde ikke overhodet gjort noe galt. Deretter kommer store sinte politiemenn inn med bikkje inn og sjekker. Personlig merket jeg den stressende følelse av andrenalin som satt en stund etter da de åpnet ranselen min og sendt bikkja bort til den for sniffing etter litt godlukt. Like irriterte som de var når de kom inn forlot de rommet etter 5 minutter uten en liten fortjent tommel opp om at klassen åpenbart var lovlydige.

Når jeg snakker for meg selv har jeg aldri hatt den betryggende følelsen rundt politiet. De har selv skapt en illusjon for meg om at jobbens dems ikke er å få meg til å føle meg trygg, men heller at å ta meg for et eller annet for så å kaste meg i det store skumle fengselet med brød og vann.

Selv liker jeg natteravnerne som går ut om natten for at mennesker skal føle seg trygge, og virker som blide og hyggelige mennesker. Ville følt meg tryggere rundt dem anytime pga av de assosiasjone jeg har fått av politiet gjennom ulike intrykk gjenoom mitt liv.
Til og med Arne Johannessen(leder i Politiets Fellesforbund) får noia når han ser politi,sa han i et intervju jeg leste for en tid tilbake

Det er vel bare en naturlig reaksjon, selv om den nok er sterkere hos en del av brukerne her på forumet.
Jeg synes ikke noe om razzia på skoler som skremselstaktikk, hvis det er det som foregår, og ikke at de har konkrete mistanker.
Men når jeg går fjern fra byen om helgene pleier jeg å smile til dem i medlidenhet, idet de holder på å gjete fulle bønder hjem.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Til og med Arne Johannessen(leder i Politiets Fellesforbund) får noia når han ser politi,sa han i et intervju jeg leste for en tid tilbake

Det er vel bare en naturlig reaksjon, selv om den nok er sterkere hos en del av brukerne her på forumet.
Jeg synes ikke noe om razzia på skoler som skremselstaktikk, hvis det er det som foregår, og ikke at de har konkrete mistanker.
Men når jeg går fjern fra byen om helgene pleier jeg å smile til dem i medlidenhet, idet de holder på å gjete fulle bønder hjem.
Vis hele sitatet...
Selv ser jeg på alt politiet gjør som en eller annen form for skremseltaktikk. Det er sikkert mange som ser på det som veldig ydmykende og bli dratt ut fra klasserommet etter armen etter at en hund har markert deg.

Men det disse sanksjonene skal ha er en skremmende effekt hvor man skal statuere et eksempel som skal forhindre at andre gjør noe tilsvarende. Selv om det er noe så uskyldig som å kose seg med noen trekk i helgene. Syntes det ville vært mer fonruftig bruk av ressurser på å få tatt alle voldtektmennene som buser rundt.
I løpet av de tre årene jeg gikk på videregående var det ikke kontroll en eneste gang. Og jeg gikk på en av de største skolene i byen.

Ganske latterlig med tanke på hvilken by jeg bor i.
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Selv ser jeg på alt politiet gjør som en eller annen form for skremseltaktikk. Det er sikkert mange som ser på det som veldig ydmykende og bli dratt ut fra klasserommet etter armen etter at en hund har markert deg.
Vis hele sitatet...
Der sa du vel mer om deg selv enn om politiet.
Jeg har aldri hatt noen dårlig opplevelser med politiet, bortsett fra den gangen jeg ble tatt for ulovlig tilegnelse av hittegods(fant mobil på fylla da jeg var 17, og brukte den til å ringe kompisene mine ettersom jeg hadde mistet min), men det var jo min egen feil, og de opptrådte profesjonelt, selv om du kunne se at de ga blanke faen i en sånn liten fillesak.

Men så lenge man oppfører seg som et oppegående menneske har man ikke noe å frykte.
Har snakket med dem ved flere anledninger, synlig skev, uten at de har gjort noe ved det.
Hvis man har tydelig noia plukker de selvfølgelig opp på det, men de er heller ikke interessert i å kaste bort tiden sin på en ufarlig cannabisrøyker.

Jeg var og jobbet ved et bygg der politiet driver opplæring og diverse og måtte gå forbi en forsamling på rundt 20 politimenn samt to narkobikkjer.
Da dette skjedde bodde jeg i et kollektiv med tre stykker som røykte daglig, og det var bare et par uker siden jeg hadde blitt markert i tollen i Krakow.
Men det var ikke noe poeng i å få noia, jeg kunne jo ikke akkurat løpe fra dem, så da bikkjen kom løpende satt jeg fra meg det jeg hadde i hendene og begynte å kose med bikkjen, og slo av et par høflighetsfraser med snuten.

De visste utmerket godt at jeg var en hasjnarkoman med den enorme interessen bikkjen hadde for meg, og dreadsene mine hjalp ikke på situasjonen, men de smilte bare tilbake, og jeg fortsatte med arbeidet mitt.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Der sa du vel mer om deg selv enn om politiet.
Vis hele sitatet...
Du kan vel ta deg tid til å forklare før du kommer med påstander om hva slaks person jeg er, gandhij?
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Du kan vel ta deg tid til å forklare før du kommer med påstander om hva slaks person jeg er, gandhij?
Vis hele sitatet...
Kjenner ikke deg som person, men du virker å ha et par paranoide trekk.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Kjenner ikke deg som person, men du virker å ha et par paranoide trekk.
Vis hele sitatet...
Så jeg har det

Mjau mjau.

Mulig jeg har noen katte-trekk også. Personlig mener jeg slike beskyldninger etterfulgt av en fornærmelse er en ufin måte å behandle meddebatanter. Om jeg har paronoide trekk så er det langt fra din sak og kommentere det på en så idiotisk måte.

Kanskje du skulle passe dine egne saker?
Sist endret av Prompdompap; 19. januar 2012 kl. 19:05.
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Så jeg har det

Mjau mjau.

Mulig jeg har noen katte-trekk også. Personlig mener jeg slike beskyldninger etterfulgt av en fornærmelse er en ufin måte å behandle meddebatanter. Om jeg har paronoide trekk så er det langt fra din sak og kommentere det på en så idiotisk måte.

Kanskje du skulle passe dine egne saker?
Vis hele sitatet...
Det var ikke ment som en fornærmelse, og jeg ser nå at det kanskje var litt bryskt skrevet.
Men hvis du virkelig mener at alt politiet gjør er en form for skremselstaktikk, da har du en annen virkelighetsoppfattelse enn meg.

Såklart hører man om maktmisbruk i politiet, de er mennesker de også.
Jeg har flere kompiser som har tilbrakt tid i glattcellen, blitt sprayet med tåregass og lagt i bakken, men jeg kjenner ingen som har hatt problemer med politiet uten grunn.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Det var ikke ment som en fornærmelse, og jeg ser nå at det kanskje var litt bryskt skrevet.
Men hvis du virkelig mener at alt politiet gjør er en form for skremselstaktikk, da har du en annen virkelighetsoppfattelse enn meg.

Såklart hører man om maktmisbruk i politiet, de er mennesker de også.
Jeg har flere kompiser som har tilbrakt tid i glattcellen, blitt sprayet med tåregass og lagt i bakken, men jeg kjenner ingen som har hatt problemer med politiet uten grunn.
Vis hele sitatet...
Hvis vi skal leke psykologer og diagnotisere hverandre med forkjellige lidelser så vil jeg si at du har en merkelig virkelighetsoppfattelse hvis du ikke syntes Hotel cæsar er festligt.

Men for å være særiøs så syntes det er intressant og bli stemplet som en paronoid sosiopat (av noe slag) gjennom en en tråd som handler om razzia på skole.

Selv finner jeg en saftig bot veldig skremmende fordi det ville svidd i skikkelig i lommeboka. Men hva jeg ellers tenker og gjør er ikke din sak, så derfor kan du pelle deg tilbake til den psykiatriske utdanninga du åpenbart går på så ses vi kanskje om noen år.
Sist endret av Prompdompap; 19. januar 2012 kl. 19:30.
Sitat av Prompdompap Vis innlegg

Selv finner jeg en saftig bot veldig skremmende fordi det ville svidd i skikkelig i lommeboka. Men hva jeg ellers tenker og gjør er ikke din sak, så derfor kan du pelle deg tilbake til den psykiatriske utdanninga du åpenbart går på så ses vi kanskje om noen år.
Vis hele sitatet...
Vel, don't do the crime if you can't do the time.
Men nok off topic snakk.
Jeg beklager nok engang hvis du har tatt anstøt av noe jeg har skrevet, det var ikke ment som personangrep.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Vel, don't do the crime if you can't do the time.
Men nok off topic snakk.
Jeg beklager nok engang hvis du har tatt anstøt av noe jeg har skrevet, det var ikke ment som personangrep.
Vis hele sitatet...
Blir idiotisk å nekte for at det er en skremselstaktikk. De gjør jo det får å vise ungdom at narkotika er ulovlig. Hva ønsker politiet å oppnå når de buser inn i et klasserom med narkobikkjer ? Spør du meg gjør de det for å skremme folk unna dopet siden det blir en for høy risiko.
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Blir idiotisk å nekte for at det er en skremselstaktikk. De gjør jo det får å vise ungdom at narkotika er ulovlig. Hva ønsker politiet å oppnå når de buser inn i et klasserom med narkobikkjer ? Spør du meg gjør de det for å skremme folk unna dopet siden det blir en for høy risiko.
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde giddet å lese tråden hadde du sett at jeg skrev at jeg er imot at politiet bruker bikkjer på skolene som skremselstaktikk.
Det jeg var uenig med Dompapp om var hans påstand om at ALT politiet gjør er en skremselstaktikk.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Vel, don't do the crime if you can't do the time.
Men nok off topic snakk.
Jeg beklager nok engang hvis du har tatt anstøt av noe jeg har skrevet, det var ikke ment som personangrep.
Vis hele sitatet...
Jeg godtar beklagelsen

Personlig mener jeg boten verdt risken man tar når man skal kose seg med å fyre opp en liten en med noe kamerater. Jeg foretrekker bare å gjøre riskikoen så liten som mulig.

Men ikke gå rundt å sleng kommentarer hvor du legger vekt på at at andre har en annen virkelighetsoppfatelse. Dette er en alvorlig psykisk lidelse hvor de med denne lidelsen plages gjennom hverdagen neddopa på medisiner.

Så alt politiet gjør er ikke skremsel propaganda. Jeg ser at den var dårlig forumlert selv om du ikke egentlig ikke har kommer noen spesielle sakligheter i mot min "påstand" som ikke har ommhandlet annet kommentarer om min psyke.
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Men ikke gå rundt å sleng kommentarer hvor du legger vekt på at at andre har en annen virkelighetsoppfatelse. Dette er en alvorlig psykisk lidelse hvor de med denne lidelsen plages gjennom hverdagen neddopa på medisiner.

Så alt politiet gjør er ikke skremsel propaganda. Jeg ser at den var dårlig forumlert selv om du ikke egentlig ikke har kommer noen spesielle sakligheter i mot min "påstand" som ikke har ommhandlet annet kommentarer om min psyke.
Vis hele sitatet...
Det er da ikke en psykisk lidelse å ha en annen virkelighetsoppfatning, en virkelighetsoppfatning er da bare som implisert i navnet hvordan man oppfatter virkeligheten, og en del av det som former en persons livssyn.

Du kom med påstanden om at alt de gjør er skremselspropaganda, så jeg mener bevisbyrden ligger hos deg, men kan jo nevne igjen at jeg har personlig ingen dårlige erfaringer med politiet som ikke er selvforskyldt.
Når man velger å bo i et samfunn, må man følge lovene og reglene uansett hvor uenig man er i dem, eller være beredt til å ta konsekvensene.
Politiet er jo heller ikke bestemmende makt, de håndhever jo bare loven, og er her for din trygghet.

Det føles litt meningløst å argumentere mot en slik påstand du kommer med, vet ikke helt hvor jeg skal begynne, så nevner et par tilfeller jeg har vært i kontakt med politiet uten å føle meg som et offer for skremselstaktikker;
  • Forrige uke var jeg på politistasjonen og anmeldte innbrudd i bilen min.
  • En venninne av meg fikk uprovosert knust et ølglass i ansiktet som resulterte i nerveskade. Politiet kjørte oss til legevakten, tok imot anmeldelse og gjorde sitt beste for å roe ned min sjokkskadede venninne.
  • En gang jeg var i Oslo letet jeg etter en gate, men fant ikke frem da jeg ikke er så godt kjent. Spurte en politidame om veien, og hun pekte ut retningen og forklarte veien.
  • Jeg trengte nytt pass, da jeg hadde mistet mitt gamle, jeg gikk på politistasjonen og bestilte nytt.
  • Den tidligere nevnte episoden der jeg plutselig befant meg sammen med 20 politimenn og to narkobikkjer, og de smilte og småpratet, selv om jeg var en skitten hippie med dreads og uvanlig tiltrekningskraft på hunden deres.
  • Forrige fredag ble festen jeg var på, arrangert i et okkupert hus, stanset av politiet pga naboklager, cannabisrøyken var så tykk at man kunne skjære den med kniv, men så vidt jeg fikk med meg ble dette ikke engang nevnt, men festen ble stengt ned i ordnede former.

Den eneste gangen jeg har opplevd maktmisbruk og skremselstaktikker var forrige juleferie i India.
Dagen jeg skulle reise fra øyen jeg bodde på, kom det en busslast med politifolk bevæpnet med maskingevær for å påvirke de årlige forhandlingene om bestikkelsespenger.
De sperret alle utgangene fra øyen, og kjørte inn en svær bulldoser som de truet med å bruke til å rive alle husene på øyen og dermed ta levebrødet fra minst 100 personer.
Dette opplevde jeg som skremmende i øyeblikket, selv om jeg aldri var i fare.
Sist endret av The Great Catsby; 19. januar 2012 kl. 20:54.
Sammenlikne våre to ulike personlige assosiasjoner basert på forkjellige erfaringer med et helt forkjellig virkelighetoppfatelser?

For min del trodde jeg at off-topicen ble avlsuttet for noen innlegg siden og likevel skal vi diskutere dette. Det første innlegget mitt ble skrevet relevant i forhold til tråden tema. Dessverre tok du en liten ting ut av innlegget og sporet helt av og fortsetter selv etter jeg har innrømmet mitt dårlige ordvalg.

Selv tok jeg med et RELEVANT eksempel av en personlig erfaring i det første innlegget jeg skrev i tråden om razzia på skolen jeg gikk på. OG selv om dette ikke er ment hovent så har jeg aldri hatt interesse for å diskutere annen off-topic en de anklagene jeg fikk i mot min psyke og min virkelighetsoppfatning.