Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3343
Hei..har søkt litt på forumet og ang dette og ikke finnet svar på det jeg lurer på.. så derfor lager jeg denne tråden..haper ingen hater meg for det! hehe ;P

Gikk på en smell her om dagen,da flere av problemene i livet mitt rant over og ting gikk skeis....
Måtte inntill lege og div psykogologer for og få ut tanker og div ting som jeg slet med...Jeg knakk rett og slett sammen..

Idag fikk jeg utdelt 100stk rivo 2 mg og 30 imovane(garbage)

Tidligere er jeg ikke kjent med rivotril...Er det noen spesielle måter og ta den på som gjør det mere effektiv..Dette sspørs jeg ikke om av grunn for og bli mest stein som mulig..men bare av ren nyskjerrighet...idag har jeg tatt fire stk og merker ikke stort av det..Håper noen kan komme med evt tips om hvordan jeg kan bruke denne type pille eller hva faen man kaller det på best mulig sunn måte..Jeg vet at det er lett og bli glad og det er det jeg ikke ønsker...På forhånd beklager jeg skriveleifer og andre irriterender momenter i teksten,,Er litt påpussa på nozinan og rivo...
imovane er jeg kjent med,og det er noe jeg ikke tar hvis jeg absolutt ikke må! noe jeg sjelden må!... håper noen kan svare på en ordentlig og fornuftig måte og gi meg svar..Jeg er veldig nedkjørt og trenger noen gode og posetive tips..

takker på fårhånd...vato!
Eneste tipset jeg kan komme med er at jeg ville tru at 3-4 rivotriler sku fått deg til og glemme problemene dine
Trådstarter
ja..det har andre sagt oxo! har tatt 4stk som nevnt over og merker ingen merkbar forskjell..er det da man skal øke dosene ellr bare gi faen ? som sagt er jeg helt uerfaren med denne typen medikament så må bare spørre
La det få litt tid til å fungere, hvis du akkurat tok det.
Trådstarter
det er 2timer siden jeg tok dem..
Trådstarter
SKjønner nå at disse gir effekt, har hjelpet meg veldig idag! og er glad for at de har hjupet meg..sitter litt små loket nå og skriver så ikke driveby meg hvis skrivingane er jevlig...godt nyttår
hehe.. bra det virker!! en ting du kan gjøre er å suge på dem, ikke bare smaker dem godt, men funker fortere slik også.. og blander du med alkohol dobbler du nesten effekten, men det vet du sikkert..
du blir mye mer "rusa"om det var imovane du hadde tatt,og holdt deg våken på det...

zombieshit
Gi det litt tid, jeg veier nesten 100 kilo og 4stk 2mg funker fint på meg.
Jeg mener at mere enn 4stk er og overdrive, da blir jeg meget ufin
Trådstarter
merker at det er funk..Men jeg følger dosene legen har gitt meg.så blir ikke noe særlig pusse,utenom etter han jonathan har vært innom...Men kan noen som har erfaringer dele noen historier om hvordan den heavy duty mtfcr rivo rusen er ?
er bare veldig nyskjerig!

Imovane vet jeg godt at man kan ruse seg til monkeyplanet og tilbake...SKal i prat med psykolog osv asap så skal ha noe annet det.. jeg takler ikker mere smaken av stål i kjeften...ikke sovner jeg av dem heller...kan ta 2-3 sstk og legge meg i senga uten og sovne selv om jeg går inn for det...ligger bare som en påkjørt ape og sikler...noe jeg direkte jeg er dritt lei.. Takker for gode svar til dem som hadde det! og bare for og legge til, så veier jeg 100 kg , spiser ca annenhver dag grunnet at jeg ikek takler og spise....drikker veldig mye vann da!

fikk utskrevet mogadon idag kontra imovane! noen som har noen erfaringer av det ? blir man like apekatt på det som mogadon
7 år på benzo, skal litt mer en 4 rivo 2mg til for å få noe rus for meg. Rus på valium har jeg ikke hatt siden det første året. Nå er det kun for å roe nerver til et nivå hvor jeg fungerer normalt i dagens samfunn og "tidsklemme"

Sitat av vato Vis innlegg
merker at det er funk..Men jeg følger dosene legen har gitt meg.så blir ikke noe særlig pusse,utenom etter han jonathan har vært innom...Men kan noen som har erfaringer dele noen historier om hvordan den heavy duty mtfcr rivo rusen er ?
er bare veldig nyskjerig!

Imovane vet jeg godt at man kan ruse seg til monkeyplanet og tilbake...SKal i prat med psykolog osv asap så skal ha noe annet det.. jeg takler ikker mere smaken av stål i kjeften...ikke sovner jeg av dem heller...kan ta 2-3 sstk og legge meg i senga uten og sovne selv om jeg går inn for det...ligger bare som en påkjørt ape og sikler...noe jeg direkte jeg er dritt lei.. Takker for gode svar til dem som hadde det! og bare for og legge til, så veier jeg 100 kg , spiser ca annenhver dag grunnet at jeg ikek takler og spise....drikker veldig mye vann da!

fikk utskrevet mogadon idag kontra imovane! noen som har noen erfaringer av det ? blir man like apekatt på det som mogadon
Vis hele sitatet...
Be om å få bytte til stilnoct eller flunipam. Vet leger er litt mer skeptiske med flunipam, men om man legger det frem på rett måte burde det gå. Og tygge 2-3 zopiclon hver kveld uten effekt er bare bortkasta "nyre-lever mat"
Trådstarter
det er det jeg tenker og! men skal prøve de 20 megadonene jeg fikk idag..om det ikke får meg til og sove så må det ty til noe annet...(skakke ta alle 20 idag) noen som har erfaring med megadone ?
Sitat av vato Vis innlegg
det er det jeg tenker og! men skal prøve de 20 megadonene jeg fikk idag..om det ikke får meg til og sove så må det ty til noe annet...(skakke ta alle 20 idag) noen som har erfaring med megadone ?
Vis hele sitatet...
Ja, Apodorm/Megadon/Nitrazepam, de funket ikke å sove på til meg, jeg tok 3x 5mg... Ble egentli bare litt høy av dem, var vanskelig å sitte oppreist i lengden, men ble ikke trøtt av dem, men det var behagelig å ligge i sengen å være litt nummen i kroppen, på dette tidspunktet sov jeg 2 timer i snitt hver dag i ca. 1-2 månder, somregel 4 timer hver 48. time.
Trådstarter
sånn som ting er nå veit jeg ikke helt...Rivoene funker..men dem vill jo bare spises flere av..selv om jeg er sterk og gir faen i og gå over streker..sammme med imo og mogadanen..
men ingen av tingene får meg til og sove... kunn hvis jeg røker 1 g med gress og tre pils! og kanke sitte med det hver kveld...vill bare sove..fungere og vokne opp i en årleit tilstand.. ikke meningen og whine som en gris...men veit mange her har erfaringer med benzo og div.. så må bare grave og spørre og finne svar på spm mine ...
Sitat av vato Vis innlegg
sånn som ting er nå veit jeg ikke helt...Rivoene funker..men dem vill jo bare spises flere av..selv om jeg er sterk og gir faen i og gå over streker..sammme med imo og mogadanen..
men ingen av tingene får meg til og sove... kunn hvis jeg røker 1 g med gress og tre pils! og kanke sitte med det hver kveld...vill bare sove..fungere og vokne opp i en årleit tilstand.. ikke meningen og whine som en gris...men veit mange her har erfaringer med benzo og div.. så må bare grave og spørre og finne svar på spm mine ...
Vis hele sitatet...
Antipsykotika/Seroquel er siste utvei, når man ikke reagerer på tilstrekkelig sovebenzo så er det oppi hjernen det ikke vil koble ut.
Jeg regner med at antall kg egenvekt og forbrennelse gjør at toleransegrensen kan være meget individuelt?
Trådstarter
ja.stemmer det
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Antipsykotika/Seroquel er siste utvei, når man ikke reagerer på tilstrekkelig sovebenzo så er det oppi hjernen det ikke vil koble ut.
Vis hele sitatet...
Men hva skal man gjøre når ikke engang store doser seroquel funker? Søvnproblenmer må være noe av det værste, det ødelegger alt, skole, jobb, å i det hele tatt fungere som et normalt menneske<!
Sitat av vato Vis innlegg
Tidligere er jeg ikke kjent med rivotril...Er det noen spesielle måter og ta den på som gjør det mere effektiv..!
Vis hele sitatet...
jeg opplevde at om jeg tok dem med appelsinjuice..så slo det bedre,uten tvil for mitt vedkommende hvertfall,det var apoteket som tipset meg om effektøkningen,juicen gjør visst at det tas til tarmen raskere/bedre for opptak o.l
Mener og ha hørt noe lignende ang garpejuice(?), eller var det noe annet det boosta på? Skyt meg om jeg er helt på bærtur.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Mener og ha hørt noe lignende ang garpejuice(?), eller var det noe annet det boosta på? Skyt meg om jeg er helt på bærtur.
Vis hele sitatet...
Nei det stemmer.
Grapefrukt/grapefruktjuice hemmer en del enzymer som bryter ned visse benzodiazepiner, og dermed stiger konsentrasjonen av benzo i kroppen.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Antipsykotika/Seroquel er siste utvei, når man ikke reagerer på tilstrekkelig sovebenzo så er det oppi hjernen det ikke vil koble ut.
Vis hele sitatet...
Definitivt, ja! Jeg får seroquel av doktoren. Får dog kun 25mg, men da er det jo selvsagt bare å hive innpå noen fler om 25mg ikke funker. Hvis jeg tar 50mg, så blir jeg helt totalt slått ut. De pillene der har en tendens til å knocke meg fullstendig ut! Tar meg heelt på senga. Fikk diazepam også, men får ikke sove på valium.. Enda jeg kunne ta 6-10 stk om gangen ble jeg ikke trøtt, bare stein.

Seroquel får man dog ikke noe spesiell rus av. Før jeg tar de, må jeg pusse tenna, kle av meg og gjøre meg helt klar for å bare stupe i seng. Hvis ikke rekker jeg ingen av delene!
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Nei det stemmer.
Grapefrukt/grapefruktjuice hemmer en del enzymer som bryter ned visse benzodiazepiner, og dermed stiger konsentrasjonen av benzo i kroppen.
Vis hele sitatet...
tullinger har bare blåst av dette før ser jeg...vi vet bedre!
Sist endret av alanapoli; 24. januar 2012 kl. 08:18.
Frukt og bær kan forårsake interaksjoner med legemidler. Det mest kjente eksemplet er grapefrukt, som inneholder substanser som hemmer aktiviteten til cytokrom P450-enzymet CYP3A4, det viktigste enzymet i metabolismen av legemidler."

Legemidler der man kan forvente minst en fordobling av serumkonsentrasjonen ved inntak av 1 - 2 glass grapefruktjuice1

Kalsiumantagonister

Ser at Alprazolam er en av dem som står oppført.

http://tidsskriftet.no/article/1628072
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Frukt og bær kan forårsake interaksjoner med legemidler. Det mest kjente eksemplet er grapefrukt, som inneholder substanser som hemmer aktiviteten til cytokrom P450-enzymet CYP3A4, det viktigste enzymet i metabolismen av legemidler."

Legemidler der man kan forvente minst en fordobling av serumkonsentrasjonen ved inntak av 1 - 2 glass grapefruktjuice1

Kalsiumantagonister

Ser at Alprazolam er en av dem som står oppført.

http://tidsskriftet.no/article/1628072
Vis hele sitatet...
Med andre ord 1 til 2 glass grapefruktjuice og 1 xanor vil gi effekt som 2 xanor.