Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2169
Nå daua laptopen min i dag.. Synd men sant..

Jeg bor og jobber i utlandet og reiser dit på mandag. Derfor trenger jeg en ny pc i dag! Ettersom jeg ikke klarer meg 6 mndr i en landsby i Asia uten data.

Min prioriteter på pcen er:

-Helst godt batteri
-Bør dra MW3 og BF3 om enn på lav grafikk går bra

Må kunne skaffes i osloområdet i dag.
Maks 6000 kroner.


Setter inderlig stor pris på hjelpen fra dere freakere!
Er vel bare å gå på elkjøp det?
Hva med å dra ned til en butikk som selger elektronikk og spørre der?
God ide ja å gå i butikken.

Har prøvd det mange ganger, presenterer det jeg har behov for osv. Men problemet er at i 9 av 10 tilfeller så skal selgeren prakke på meg det som gir han mest bonus eller som han kan tjene mest forsikringspenger på. Uten at mennesket egentlig hører på eller bryr seg om det jeg trenger.

Derfor spør jeg dere først. Ta det som et kompliment.
Etter å ha tatt en rask titt innom Elkjop.no, så syns jeg denne virket best:
http://www.elkjop.no/product/data/ba...r-pc-g6-1234so

Godt med RAM, bra prossessor og eget skjermkort med 1GB minne(ikke integrert).
Edit: Har sett på denne da. Hva tror dere? http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=7849110
Ja, den ser ganske bra ut til den prisen.
Du får ikke mer HW for pengene i Asia da? :P
Sitat av Torepia Vis innlegg
Du får ikke mer HW for pengene i Asia da? :P
Vis hele sitatet...
Jeg bor i Nepal så er begrenset med hva man får tak i av bra pc der, samt vanskeligheter med garanti og at jeg hater alt annet enn norskt tastatur...
Har den Asusen du linket til. Ikke vært så fornøyd med et pc kjøp som jeg er med den. Løp og kjøp.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Har den Asusen du linket til. Ikke vært så fornøyd med et pc kjøp som jeg er med den. Løp og kjøp.
Vis hele sitatet...
Hvordan er batteritiden da?
Ved sammenhengende spilling/hd stream via nett ca 2 1/2 time. Normalt bruk opptil 4 timer.
Anbefaler deg å ta Asus PC'en. Asus har ekstremt bra laptoper ute nå, til ikke så verst priser heller. De blir rett og slett større og større!
Sitat av jalig Vis innlegg
Jeg bor i Nepal så er begrenset med hva man får tak i av bra pc der, samt vanskeligheter med garanti og at jeg hater alt annet enn norskt tastatur...
Vis hele sitatet...
Hva trenger man garanti for når pc'n koster max 1000lappen, og du kan bare kjøpe med deg ett norsk tastatur verre er det ikke
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Hva trenger man garanti for når pc'n koster max 1000lappen, og du kan bare kjøpe med deg ett norsk tastatur verre er det ikke
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva du har fått med deg, men pc koster omtrent det samme både i Nepal og India som i Norge. Det man sparer er ikke verdt det i forhold til hva det koster i slit med tastatur osv.. graranti, reklamasjon list goes on
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Hva trenger man garanti for når pc'n koster max 1000lappen, og du kan bare kjøpe med deg ett norsk tastatur verre er det ikke
Vis hele sitatet...
Da kan han jo bare kjøpe seg stasjonær med batteri. Han vil nok ha en bærbar PC sånn at han ikke trenger å ta med seg tastatur og lignende.

Anbefaler virkelig ASUS. Kjøpte lillebroren til den som er linket, var på tilbud til 4k, og kjører MW3 på middels og BF3 på lav uten lag. +8 timer batteri med kun surfing er ikke verst. ASUS er et bra merke, så jeg anbefaler du kjøper den som er linket.
Du burde gå innom
http://www.digitalimpuls.no/
De ligger i Oslo og hjelpen du får der pleier å være utmerket!
Vet ikke hvordan det med komplett.no og avstanden, men visst du har tid kan du alltids bestille den på nett og kjøre og hente den på lageret hos dem?
Låner tråden litt.

Hvis man er så uheldig at man søler på laptopen, er de nye såpass beskyttet at det skal litt til for at vann trenger gjennom, eller bør man slå av pcen, sette den opp ned for så la den være avslått over flere dager? Min første laptop, jeg er en kloms. Vet det vil skje før eller senere.
Man kan jo også finne noe på finn om man er rask

Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Låner tråden litt.

Hvis man er så uheldig at man søler på laptopen, er de nye såpass beskyttet at det skal litt til for at vann trenger gjennom, eller bør man slå av pcen, sette den opp ned for så la den være avslått over flere dager? Min første laptop, jeg er en kloms. Vet det vil skje før eller senere.
Vis hele sitatet...
Vanskelig å si. Men jeg ville nok slått den av og latt det stå en stund uansett.
http://www.elkjop.no/product/data/ba...r-pc-g6-1235so

Hadde gått for denne, sinnsyk pc til den prisen...
Sitat av BF3movies Vis innlegg
sinnsyk pc til den prisen...
Vis hele sitatet...
Virkelig? Er jo nevnt minst en PC i denne tråden med eget grafikkort.
Sitat av BF3movies Vis innlegg
http://www.elkjop.no/product/data/ba...r-pc-g6-1235so

Hadde gått for denne, sinnsyk pc til den prisen...
Vis hele sitatet...
Har samme pc, har ikke spilt så mye på den, men rask og god pc til en billig penge. Er storfornøyd med min
Batterie på vanlig surfing rundt 4t