Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2362
Hei, kjøpte valium på gata for et par dager siden.

Men det jeg lurer på er at de er lyse blåe og de har dele strek men det står ingen ting på de : ikke riochet eller noe....? Hvordan kan jeg vite styrken , jeg tipper 10 mg... men noen som har peiling? Selgeren kalte det "skudd" hva er dette? Og er d like bra som vanlig mørke blå valium...? mange kan jeg ta om ganngen....? Takk for svar.
Er de blå så skal det være 10mg ja.
Men om dem er like bra som dem mørke du pleier å spise eller hvor mange du kan ta om gangen er vel du den eneste som har noe mulighet til å svare på..
Trådstarter
41 7
Men hvorfor står det ikke riochet bakpå dem? Mange kan jeg ta og jeg merker det dagen etter at jeg er slækk men ikke når jeg har tatt dem, noen forklaring på det.......? Har også hørt om ardin hva er det?
PS de jeg har er lyse blåe med delestrek mange må jeg ta / anbefales å ta?
begynn med 2-3stk så øker du gradvis oppover hvis du føler for det.gode blå valium skal fenge hvis du tar 2 av dem.
Trådstarter
41 7
Ja men hva slags type valium er det her med dele strek, de er lyse blåe å det står ikke riochet på dem.....? Går det bra om jeg tar 15 om gangen?
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Står det ett 10 tall på en av sidene? Var noen lyseblå her med delestrek som visstnok er noe dritt.
Trådstarter
41 7
Sitat av DarkStaar
Står det ett 10 tall på en av sidene? Var noen lyseblå her med delestrek som visstnok er noe dritt.
Vis hele sitatet...

Det står ikke noe 10 tall, men jeg er jævla usikker på hva dette er for noe om det er valium eller ikke de kalte det for "skudd" , men dere som er kjent i miløjet: hva slags saker har jeg kjøpt? Jeg bør kanskje ikke kjøpe de lyse blåe lenger for de funker ikke for fen jeg putter likså godt 3 under tunga nå faens dritt helvete eller
Trådstarter
41 7
bump (bring up my post)
Vi kan jo ikke vite om en blå, umerket pille er blåvalium? Fins sikkert masse forskjellige blå piller?
ta med deg en til apoteket og spør der.
Om du er så usikker på hva dette er, lønner det seg kanskje ikke å ta så veldig mange av gangen...
Lyseblå oval pille, med delestrek ?

Er sterke piller, tenker du å misbruke dem, ikke ta for mange..
Trådstarter
41 7
Sitat av nohope
Lyseblå oval pille, med delestrek ?

Er sterke piller, tenker du å misbruke dem, ikke ta for mange..
Vis hele sitatet...
den er rund... hva er oval....?
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Oval

Trodde man fortsatt lærte sånt i mattetimene
Trådstarter
41 7
nei, de er ikke ovale :x sorry hadde ikke hørt det uttrykket før hehe.... håper på flere svar.
hva med å avslutte denne posten med å teste et par av dem?
hva med å spørre selgeren hva det er?
Og forresten, hvorfor i helvete kjøper du piller du ikke vet hva er???? hvis du sier prisen så kan det hjelpe oss "litt" hvertfall
Dem kaller ikke piller for skudd da vett..

Drit i å spis dem hvis du har så jævla noia for hva det er da vel.. ;-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg har testa dem,de var, lyse blå med delestrek, det er valium veldig bra, veldig sjeldent og moro og blande med alkohol. begynn med en eller en halv, trap oppover eter behov.
koster vel rundt 30 til 50 kr. avhengig av hvor sleip dealeren er...
Sist endret av robino; 9. mai 2006 kl. 02:12.
Hvis du har lyst til å våkne opp på glattcella så er det bare å spise et par blå og blande med alkohol... Om du lurer på hva som har skjedd, så kan kanskje politirapporten gi deg en pekepinn.....