Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 804
Hey, folkens.. Jeg har domene på one.com jeg vet hvordan man skal legge inn en dns.. Men det som er problemet er at jeg ikke kan velge port. Noen som har et svar på dette, jeg aner ikke hvordan jeg får minecraft serveren min til å reagere uten port på slutten.


Noen som kan hjelpe meg ut her?!
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Hey, folkens.. Jeg har domene på one.com jeg vet hvordan man skal legge inn en dns.. Men det som er problemet er at jeg ikke kan velge port. Noen som har et svar på dette, jeg aner ikke hvordan jeg får minecraft serveren min til å reagere uten port på slutten.


Noen som kan hjelpe meg ut her?!
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal du sette opp DNS? Du trenger bare å videresende / redirecte domenet til IP'en. Porten får du uansett ikke gjort noe med, med mindre den er 25565. Da kan du skrive bare domenet / IP'en uten å ha porten etter.
Utvikler
Trådstarter
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Hvorfor skal du sette opp DNS? Du trenger bare å videresende / redirecte domenet til IP'en. Porten får du uansett ikke gjort noe med, med mindre den er 25565. Da kan du skrive bare domenet / IP'en uten å ha porten etter.
Vis hele sitatet...
Prøvde og bytte til 25565 funket dårlig..
hvordan får jeg videreført den?
Sist endret av cmoen11; 17. februar 2012 kl. 21:50.