Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1367
Hei, noen som vet hvor mye Dead Island koster på Gamestop? (brukt)

Dette åpner også for et helt annet spørsmål: Hvorfor har ikke Gamestop priser på nettsiden? Så også en som spurte på Facebook siden, og han fikk svar at han måtte komme til butikken. Det er vel ikke hemmeligstemplet?
Sist endret av Rambit; 21. januar 2012 kl. 18:10.
Grunnen til at prisen er annerledes er trolig fordi prisene varierer fra butikk til butikk.
Var på gamestop i Horten i sta er tilbud på det til 200 kr
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Var på gamestop i Horten i sta er tilbud på det til 200 kr
Vis hele sitatet...
Gikk forbi Gamestop i Horten istad, hele inngangen var jo merket med "TILBUD TILBUD" hehe.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Gikk forbi Gamestop i Horten istad, hele inngangen var jo merket med "TILBUD TILBUD" hehe.
Vis hele sitatet...
Og likevel selger de spill mye dyrere enn de fleste andre butikker..
Dere veit at dead island. Ikke selger på elkjøp.expert.spaceworld. veit ikke om de ikke gjør dette på gamestop

Grunn er at dette spillet ble lansert like etter utøya hendelsen og det minnet for mye om det som skjedde.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Dere veit at dead island. Ikke selger på elkjøp.expert.spaceworld. veit ikke om de ikke gjør dette på gamestop

Grunn er at dette spillet ble lansert like etter utøya hendelsen og det minnet for mye om det som skjedde.
Vis hele sitatet...
Minner Zombier på en øy om Utøya? Selv om det er en øy, så betyr ikke det at det er direkte sammenkoblet til Utøya.
Jeg jobber på Elkjøp, vi selger Dead Island..
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Minner Zombier på en øy om Utøya? Selv om det er en øy, så betyr ikke det at det er direkte sammenkoblet til Utøya.
Jeg jobber på Elkjøp, vi selger Dead Island..
Vis hele sitatet...
Veit ikke om dette er tatt inn i etter tid. Men med 1 gang det ble lansert var jeg på elkjøp.expert.spaceworld. Alle sa at det "lignet" for mye på hendelsen.
(dette er jeg hely uenig i og syntes det blir litt for tragisk)

Ente med at jeg måtte kjøpe det over steam
Rambit's Avatar
Trådstarter
41 0
Takk ;D Da forter jeg meg til butikken for å kjøpe det mens det er tilbud
Sitat av Rambit Vis innlegg
Takk ;D Da forter jeg meg til butikken for å kjøpe det mens det er tilbud
Vis hele sitatet...
Butikken er nok ikke åpnet nå.
Her er det mye billigere tar ikke så altfor lang tid heller, tok 4 dager sist. Tror du får gratis frakt og.
Sitat av seimannen Vis innlegg
Her er det mye billigere tar ikke så altfor lang tid heller, tok 4 dager sist. Tror du får gratis frakt og.
Vis hele sitatet...
Offtopic: Hva er greia med den siden der, er toll osv inkludert i prisen som vises eller må man påregne dette i tillegg?
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Handler selv mye på http://www.g2play.net/store/Dead-Island/ . Da slipper du frakt og får en steamkey. Pluss at du slipper å vente til mandag.
Rambit's Avatar
Trådstarter
41 0
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Butikken er nok ikke åpnet nå.
Vis hele sitatet...
Vet jo det da :P

Sitat av Wiggles Vis innlegg
Handler selv mye på http://www.g2play.net/store/Dead-Island/ . Da slipper du frakt og får en steamkey. Pluss at du slipper å vente til mandag.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset

Sitat av seimannen Vis innlegg
Her er det mye billigere tar ikke så altfor lang tid heller, tok 4 dager sist. Tror du får gratis frakt og.
Vis hele sitatet...

Takk for tipset
Vis du handler over 200 regner de ut det du må betale i tilleg for toll mva osv, det betaler du ikke der men på posten etc. Pleier å betile en og en ting for og komme under grenssa.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
198,- kjøpt idag på gamestop i charlottenberg.