Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 5458
Det med at politi skaper noia, kan jeg si meg enig i. Selv om jeg ikke har gjort noe galt, er jeg alltid pissredd når jeg ser snut, særlig med K-9. Som sagt tidligere i tråden, virker som politiet er ute etter å ta deg for noe, ikke for å spre trygghet.
Du må beise sjarken!
Dette du smakker om TS hendte gell ikke tilfeldigvis på breivika vgs i tromsø?
Sitat av disproved Vis innlegg
Hvordan skaper de uro ved å gå rundt?
Har du noia for snut, er du antakeligvis skyldig i noe
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg aldri har gjort noe kriminelt, men kan ikke skryte på meg "kriminelle" handlinger av så veldig stor grad. Tiltross får jeg alltid svettebyger bare jeg ser snut. Kan være i alle situasjoner, fra å ha politiet bak meg i traffiken, eller å møte politiet på gata, får alltid noia!

Til TS: Ser ikke noe galt at politiet patruljerer litt på skolen. Skolen er et offentlig bygg, å med det så mener jeg at politiet har all grunn til å ferdes fritt der.
Hadde politiet flere ganger skolen, noen ganger var det razzia andre ganger bare forebyggende patruljering. Dette skapte, som du selv opplevde, mye uro. Så synes det hadde vært veldig forstyrrende om dette skulle vært gjenomført flere ganger i uka, men noen ganger i blandt synes jeg personlig bare må være bra og absolutt nødvendig.
Du må beise sjarken!
De jeg går på skole er de avogtil og skal prate med folk, non ganger ser de etter trimma mopeder, men sånn generelt sett på er de noengan bare der for og prae shit å vise at de faktisk finner
forebyggende arbeid!
sikkert noe mistanke om evt noe bruk/salg av knarkis da ! eller bare for og skremme!

Husker sivilien var på skolen vår og gikk rundt og så etter "noe" ! så var det noen som hadde stikki hull i alle dekkene dems...HAHA..Skal si det mye bli morske fjes etter den hendelsen
vato: ja, punkterete dekk er skikkelig surt for politiet! eller ikke?

De driter pent i det å setter bilen på verksted til en regnining vi skattebetalere må ta. Du skjønner at de er på jobb? det er ikke deres bil, det er staten norge sin bil. De ringer viking, stikker over på verkstedet, sitter å venter der litt, drikker litt kaffe å koser seg på verkstedet mens de skrøner litt med hverandre og evt mekanikere om hvor utrolig mange smarte mennesker det finnes i norge. Så sitter de der varmt og godt, slapper av med en kopp kaffe å venter til bilen blir ferdig. Ja jeg vil tro de var kjempe lei seg!

Smart gjort, deilig å betale skatt når jeg vet det går til drittunger som punkterer dekk!
sEVEN SURPROMP\...

Jeg er enig med deg jeg! selfølgelig er det ape idiotisk gjort...Var ikke jeg som puffa dekka dems...var no stukhuer tror jeg,...

men uansett...altid en glede og se den lokale lensmannen bli illsint når han mnd før har vært hjemme hos meg og vært leifant..
Sitat av KRS93 Vis innlegg
De kan ransake deg og kanskje få deg til å ta en urinprøve, men du får ingen konsekvenser med mindre du faktisk har noe på deg eller tester positivt på urinprøven, OG forklarer lukten med at du har vært blant andre folk som har røyka. Dvs, passiv røyking.
Vis hele sitatet...
Dumt å si. Da skal de vite hvem som røyker. Sier du ingenting så vet de at du henger med folk som røyker.