Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1207
Hei!

Fikk inn en bærbar pc nå, musepekeren sklir fint og rolig mot høyre, fungerer som vanlig bare får den ikke til å stå rolig så er ganske umulig å jobbe med.

Noen som har vært borti? Kan ikke si jeg har sett før
Prøv å start maskinen på nytt. Funker ikke dette, prøver du å installere driveren for touchpad'en på nytt.
Proff kannibal
Trådstarter
Restart og driver er sjekker, ingen forskjell.
Hvis programvaren til touchpaden har muligheten til å bli deaktivert når en USB mus blir koblet til, kan du jo prøve dette som siste utvei?
Fils det en knapp for å deaktivere touchpaden?
Det kan være en egen knapp rundt touchpaden et sted, eller i form av en tastekombinasjon på tastaturet (FN + ??)

.. Slutter den å bevege seg da?
Sist endret av Crisposjokolade; 31. januar 2014 kl. 10:46.
Ta ut harddisken og boot fra et known good OS.
Hvis det ikke endrer noe, bytt selve touchpadden inkl kabler.
Hvis DET ikke funker, bytt hovedkort.
Skan også PC'en for Malware med

MBAM:

http://www.malwarebytes.org/
På min maskin kan jeg deaktivere touchpaden i BIOS. Du kan jo kanskje se om det er en mulighet hos deg.
Proff kannibal
Trådstarter
Gjorde alle de vanlige tingene som ramses først som alltid, endte med å bytte ut selve touchpaden og etter det fungerte den som smurt, en jobb jeg prøve å unngå da det er en satans jobb på den aktuelle modellen
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kan jeg spørre hvor du fikk en ny touchpad så fort?
Proff kannibal
Trådstarter
Reservelager