Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1373
Jeg har ingen aning om andre stoffer en sopp & Weed/hasj.
Jeg er stoner og egetlig bare gjør det, var faen så høy i helgen. vi festet så fikk jeg en klump i hånda som jeg trodde var en pille så jeg svelgte den dirrekte.(hadde planlagt å ta den pilla)
Har faen så vondt i magen, og var oppe fra lørdag formiddag -> mandag.
Er dette lenge/mye på et dropp? og er det normalt og få faen så klein mage?
Sitat av pajwt94 Vis innlegg
Jeg har ingen aning om andre stoffer en sopp & Weed/hasj.
Jeg er stoner og egetlig bare gjør det, var faen så høy i helgen. vi festet så fikk jeg en klump i hånda som jeg trodde var en pille så jeg svelgte den dirrekte.(hadde planlagt å ta den pilla)
Har faen så vondt i magen, og var oppe fra lørdag formiddag -> mandag.
Er dette lenge/mye på et dropp? og er det normalt og få faen så klein mage?
Vis hele sitatet...

En gram er mye ja, ikke direkte dødelige greier men det skal knitre bra i bakhodet av den slags doser.

Det er ikke helt unormalt å bli litt "loy" i magen av å ikke få i seg næring på 3+ dager.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Droppa 1 gram med sinnsyk meta en gang etter jeg hadde snorta så mye over 3 dager at nasen var tett. Spydde som en hest og ble uvel. Var dog en artig historie siden jeg var ute på et bilverksted og spydde på frontruta til 4-5 biler mens jeg lo og ropa alt slags mulig random shit uten grunn :-D