Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6129
Leste dette på nettet for en stund siden, men fant ingen nærmere info om det, så spør like godt her.. Jeg leste at om man tar en tablett seroquel en times tid før man røyker weed, så blir man enda mer stein enn man vanligvis ville blitt. Hvorfor? Hvordan? Stemmer dette? Har seroquel tabletter liggende (25 mg tror jeg, gidder ikke sjekke), så vurderer å prøve, men forstår det fortsatt ikke helt. Slik jeg har skjønt det får man jo ingen rus av antipsykotiske medisiner.
Sitat av Sugarskull Vis innlegg
Leste dette på nettet for en stund siden, men fant ingen nærmere info om det, så spør like godt her.. Jeg leste at om man tar en tablett seroquel en times tid før man røyker weed, så blir man enda mer stein enn man vanligvis ville blitt. Hvorfor? Hvordan? Stemmer dette? Har seroquel tabletter liggende (25 mg tror jeg, gidder ikke sjekke), så vurderer å prøve, men forstår det fortsatt ikke helt. Slik jeg har skjønt det får man jo ingen rus av antipsykotiske medisiner.
Vis hele sitatet...
Du blir jo døsig og sløv av seroquel...
Sant nok, gikk på seroquel for en del måneder siden og tok jeg to tabletter et par timer før jeg skulle sove, sov som en stein og var zombie neste dag. Sluttet på den på grunn av dette og fordi jeg nærmest spiste meg ihjel...
Sitat av Sugarskull Vis innlegg
Sant nok, gikk på seroquel for en del måneder siden og tok jeg to tabletter et par timer før jeg skulle sove, sov som en stein og var zombie neste dag. Sluttet på den på grunn av dette og fordi jeg nærmest spiste meg ihjel...
Vis hele sitatet...
Har erfart akkurat det samme, dessuten følte jeg at cannabisrusen ble overdøvet av sløvhet og søvnighet.
Hvilke doseringer gikk dere på? Jeg bruker Seroquel fast, og det var kun de to første dagene jeg merket at jeg ble sløv og søvnig. Nå er jeg nødt til å bruke andre preparater for å klare å sovne inn/opprettholde søvnen. Det er nærmest som om de ikke har noen effekt. Skal snakke med legen om dosering. Men jeg bruker disse for søvnproblemer og for å stabilisere stemningsleiet, da. Tar man større doser har de ikke samme effekt.
Får dere økt matlyst? Nå i det siste har jeg gått ned i vekt, men jeg holder meg stort sett på 40-39. Tolvon var vel det eneste som fikk meg til å spise som en gris.
Var helt nede på 50mg, men ble fortsatt veldig sløv i tillegg til økt matlyst. Økt matlyst og bedre søvn var gull verdt i mitt tilfelle, men sløvheten ble altfor sterk..
Det er den dosen jeg også ligger på men ett av symptomene mine er tross alt hyperårvåkenhet så det skal åpenbart litt mer til. Får ta det opp med psykiater og eventuelt finne et bedre alternativ.
Det funker dessverre ikke oppnå noe særlig sterkere ruseffekt om du kombinerer seroquel og hasj. Gjort det mange ganger, da jeg selv går på seroquel daglig, hovedsakelig for å holde søvnen i sjakk. Skal også sies at seroquel eller quetiapine, kan ha en anti-depressiv effekt hvis brukt over tid. Antipsykotika er dårlig å ruse seg på. Hvis du ikke liker å sove da
Sist endret av zhpongl; 18. september 2012 kl. 19:15.
Man kan jo undres over et par ting med innlegget ditt. En av tingene er at du vil mikse hasj med noe annet for å bli enda mere stein. Er poenget ditt med å røyke å bli totalt baked? Da foreslår jeg strengt tatt å anskaffe deg en fritidsinteresse. Altså hasj og lignende stoffer kan være interessante, lærerike etc. Men det er ikke så veldig interessant å sitte baked på medikamenter og hasj? Er det vel?
ArbeidsledigProletar
Sitat av kristoffern Vis innlegg
Man kan jo undres over et par ting med innlegget ditt. En av tingene er at du vil mikse hasj med noe annet for å bli enda mere stein. Er poenget ditt med å røyke å bli totalt baked? Da foreslår jeg strengt tatt å anskaffe deg en fritidsinteresse. Altså hasj og lignende stoffer kan være interessante, lærerike etc. Men det er ikke så veldig interessant å sitte baked på medikamenter og hasj? Er det vel?
Vis hele sitatet...
Er egentlig enig, om dette er untaket, skal være lov å røyke seg så fjern som mulig en gang i blant.

Groere ønsker jo ikke å forbedre plantene sine fordi du skal røyke mindre.

kjempegøy å prøve å bli så fjern som man aldri har vært, men det er ikke noe man bør gjøre eller ønske hver dag, da har man et problem.
http://420tainment.com/2010/04/enhan...rcene-terpene/

Vil bare legge ut denne her for folk som vil forsterke rusen uten å blande inn andre rusmidler
Sitat av Some guy Vis innlegg
http://420tainment.com/2010/04/enhan...rcene-terpene/

Vil bare legge ut denne her for folk som vil forsterke rusen uten å blande inn andre rusmidler
Vis hele sitatet...
Og dette fungerer når man røyker brunt? Skal prøve ut dette!! Takk!!
▼ ... over et år senere ... ▼
Nei, man blir ikke mer stein av å innta seroquel/quetipin før eller etter man røyker. Du blir sliten, altså såpass sliten at dette påvirker rusen din, og du har ødelagt hele greia. Bruker mellom 100-125mg quetipin for å sove, og røyker en del weed, så har prøvd.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Når jeg ikke får Weed/hasj, så kjøper meg meg sero av en kompis, funker fett som faen innimellom men det at highen blir enhancet er BS, har også røykt på den