Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 11280
Hey sitter å drekker å røyker litt fredagsfestlig, hjemme stille kos.
Også har vi akkurat hvert å plukka litt ute da, nå som sessongen står
Plukket ikke mer enn 21 sopp, da vi er førstegangstrippere på flein.

Disse 20 soppene skal deles på 2 personer, altså en ganske mild dose da, men hvordan vil dette fungere i kombinasjon av Alkohol+Hasj i tilegg, noen veldig drastiske bivirkninger der?

Har hørt at bare hasjen kan forsterke andre tripstoffer som LSD osv.
Og tenkte å legge ut et klart bilde etterpå, for identifisering av noen som kan dette

Hvis ikke det er en dårlig ide da
ArbeidsledigProletar
alkohol dreper trip da.
Vet nå ikke jeg. Har drukket og trippet samtidig jeg.. Ligger en rapport på forumet her. Var ikke mye jeg drakk da, 4-5 glass vin sikkert.. Men, når soppen slår inn har du jo heller ikke lyst på alkohol i den forstand, da drikker du for å slukke tørsten.
hei jeg har lyst å prøve flein.men jeg lurer på hvordan rusen er?har røyke mye tjall og pot i mine år og prøvd salvia noen ganger og jwh.kan salvia rusen ligne på flein.er som regel en rolig kar men sliter litt med tvangstanker men har aldri hatt noe nedtur av di rusmiddlene jeg har nevnt
Har ikke prøvd salvia selv. Men kan hvertfall si at flein og weed er langt langt langt fra hverandre. Flein er jo psykedelisk på et helt annet nivå.
Du kan jo lese en min tripprapport fra min første fleintur her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=165779 så kan du få et innblikk i hvordan rusen kan være.
okey skal lese fleintur tråden din .må si salvia er bra heftig psykedelisk når jeg prøvde det første gang trudde jeg stol ryggen var min rygg musikk blir helt sykt og jeg følte att hybeln min var en skybox på en tribune.helt sykt men digg.men jeg ble mer innrøyka og mindre rus,det skal jo egentlig være omvendt.sorry offtopic
Jeg har hatt tidenes råeste nyttårsfeiring på kombinasjonen alkohol,flein og hasj!
Så jeg har bare god erfaring med den kombinasjonen
Litt usikker på flein, men mange andre sopper skal IKKE kombineres med alkohol, særlig blandt førstegangsbrukere.
Heh, var en kamerat her igår som blei litt ivrig etter noen pils og noen trekk, som satt seg ned til å skrive, hehe.
Tror det er lurest å være sober til alt av førstegangsbruk, til det meste.
Nå er jo ikke flein no mindre sterkt enn LSD, det kommer ann på dose og stemning.
Har drukket under både flein og LSD rus tidligere, men er ikke akkurat slik at du får så veldig lyst på alkohol heller.
Når det kommer til cannabis under psykedelisk så prøvde jeg det en gang på LSD "nedtur", kan ikke akkurat si at det drepte rusen, kanskje heller ga det en ny dimensjon
Hah, ja ser den. Har hørt noe rykter om at bare Cannabis kan øke virkningen i en LSD trip med over 400%
Stemmer dette?

edit: Ser forresten i ettertid at det var litt umodent, litt dårlig ide. Og for det meste fyllekick
Vi endte opp med å droppe det, sånn i tilfelle rottefelle. Har ikke fått identifisert alle soppene ennå heller så.
Sist endret av KakeFrans; 26. september 2010 kl. 14:13.
Hold deg til en av tingene. Det er nok det beste. Liker selv ikke å blandet med alt mulig...! Men det er jo en smak sak for den enkelte?
Kan legge til at 20 sopp delt på to stykker er alt for lite til å få en merkbar rus. Om du er lysten på en veldig mild rus er dette antallet, 20, man bør konsumere alene. Selv ville jeg anbefalt 30 flein til en som vil trippe for første gang.

Nei, effektene til flein er ikke i nærheten de du får på salvia. Les litt på de to, så finner du fort ut at det er to _helt forskjellige susbtanser.
det viktigste å tenke på når du tar sopp er hvordan humøret og formen din er. Er du i godt humør og i go form så går det stort sett alltid bra. bare pass på å ha trippsitter
Min erfaring med fleinsopp er at at hasj kan virke synergisk på effekten av soppen.
Da spesielt når man er "på vei ned" igjen fra en tripp.
Tar man seg et par trekk under denne perioden så er det nesten som å hoppe en time tilbake i tid, da man ennå var ute på tur.

Også dagen etter en slik tripp var jeg en god del mer følsom for hasj.

Men man har mer enn nok å rutte med når man tripper på fleinsopp så jeg ser ingen vits i å innta andre rusmidler under påvirkning av fleinsopp, på jomfrutrippen.
Rusen kan egentlig bare beskrives som helt utrolig.
Man klarer ikke å forestille seg hvordan det er før man faktisk har prøvd det.

En gjenganger i mine sanseinntrykk under påvirkning av psilocybin var at man ikke bare hører, ser eller føler noe, man opplever alt istedenfor.
Så hvorfor kludre til noe slikt den første gangen?

Jeg har testet moderate mengder sopp med hasj, noe som var nokså likt som å røyke ekstremt god pot, men det har vel alle dere som leser denne tråden?
Da er det liten vits i å prøve seg på nye rusmidler, syns jeg.

Ha en fin tripp uansett.
Takker for svar igjen, men som sagt så var det bare en litt sånn "stupid" spontanide.
Vokser alt for lite flein der jeg leter hvertafall, men tenkte å ta et par plukketurer til før det er for sent.
Hvis ikke må man ty til å få kjøpt det på et eller annet vis ^^
Dårlig! Hold dere til en av tingene. Når alkoholrusen går ut blir man ofte litt sliten, men fleinturen varer mye lengre. I tillegg er det bedre å gå inn i det klarere i hodet. Flein i alkoholrus har vært grunnlag for mange badtripper jeg har lest..
Sitat av Picard Vis innlegg
Dårlig! Hold dere til en av tingene. Når alkoholrusen går ut blir man ofte litt sliten, men fleinturen varer mye lengre. I tillegg er det bedre å gå inn i det klarere i hodet. Flein i alkoholrus har vært grunnlag for mange badtripper jeg har lest..
Vis hele sitatet...
I know.
Og jeg hater at Freak ikke har egen steng-knapp for trådene sine, men jeg forstår hvorfor

Les tråden, før dere svarer likt som alle andre, eller gir meg samme svaret og formulerer det anderledes..
Takk
Grønn Disney sier jeg

Snublet over denne flasken over 10 år siden. Og glemmer det aldri

1 liter flaske med halve fylt med 60% hjemmekokt sprit. andre halvdel fylt med sopp vann. ( 150 sopp kokt opp i 0.5 liter vann ).

Han som lagde flaskene hadde lagd kul grønn logo og klistrert på den Bilde av Mikke Mus og noen sopper rundt han.

Delte flasken med kompis. Og , ja kan si den gav en fin fin tripp..
Alt var bedre i "The good old days"
Sist endret av Jozeph; 29. september 2010 kl. 11:53.
▼ ... flere år senere ... ▼
Drakk et par øl på min siste sopptur, men sluttet automatisk å drikke når trippen kom, lysten forsvinner som skrevet av andre :) men merka ingen negativ effekt av alkoholen som var i kroppen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal man ruse seg, så nyt rusen alene! Ikke vits å sløse noe gøy?
Sitat av pajwt94 Vis innlegg
Skal man ruse seg, så nyt rusen alene! Ikke vits å sløse noe gøy?
Vis hele sitatet...
Når det bare er snakk om 10 sopp hver som du egentlig får null effekt av så hadde jeg hvertfall ville hatt litt cannabis å røyke på i tillegg.
Hasj og alkohol fungerer kjempebra, men alkohol og sopp/lsd er bare sløsing av begge deler.
Jeg har hatt tidenes nyttårsfeiring på alkohol, flein og hasj!
De som påstår at alkohol dreper trippen har ikke spist nok sopp...