Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1247
Hei dere.
Jeg har tenkt å lage Norsk commentary om forskjellige spill og slikt. Jeg har blitt innspirert av andre norske youtube folk og jeg vil prøve det samme som dem.
Jeg vet jeg kan gå lei av dette men jeg skal prøve.
Her er kanalen: http://www.youtube.com/user/AndrewBox007/videos
Skulle hete Andrew007 men det var opptatt:/

Skal jeg snakke med Bodø dialekt siden det er der jeg kommer fra eller skal jeg ha litt sånn østlenings dialekt. Hva blir best å høre på og hva liker folk best?

Jeg har mw3 og mange forskjellige steam spill, så har tenkt å lage noen videoer ut ifra det Jeg har også tenkt å lage oppsett video av rommet mitt etterhvert.

Er det noe dere vil annbefale å legge mest vekt på når jeg snakker å spiller?
Takk


Btw er det noen som kan lage en simpel basisk bakgrund og profilbilde??
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Kjør på med Bodødialekt. Da slipper du å tenke på hva du sier hele tiden, noe som kan gjøre kommenteringen vanskelig. Ellers er det vel bare å prøve og feile, det finnes ingen fasit. Lykke til!
Bodø dialekt! Er pyta lei av perfekt søring dialekt i nesten alle Norske filmer på youtube.
Hva du sa?
Andrew007's Avatar
Trådstarter
Sitat av daimeno Vis innlegg
Kjør på med Bodødialekt. Da slipper du å tenke på hva du sier hele tiden, noe som kan gjøre kommenteringen vanskelig. Ellers er det vel bare å prøve og feile, det finnes ingen fasit. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk takk
alle e lei av sånn søring dialekt "Heeeeeei derrrrrr, nåå skal jeg visee deeere hvordaaan maan laager een fiilm". bruk din egen dialekt
Gleder meg allerede - SUBSCRIBED
Er selv søring, men foretrekker all annen dialekt enn det. Bodø passer bra! Subscriba så får vi se hvordan dette blir.

Når du skal lage dine første videoer kan du jo fortelle litt om deg selv og hva som inspirerte deg til å starte med commentaries. Spiller du MW3 pressiser ALLTID hvilket gamemode du spiller og hvordan class du bruker. Lag gjerne korte videoer i starten, typ. 2-5 minutter. Da er sjansen større for at folk gidder å se dem. Det er også mindre jobb for deg.

Bakgrunnsbilde og avatar virker kanskje viktig nå, men ikke stress det. Prøv å legg ut et par-tre filmer denne uka og se hvordan det går. Grafiske detaljer kan du ordne siden.

Hvor gammel er du egentlig?
Lyst til å adde meg på Steam så kan vi fylle opp en lobby på MW3 en gang i blant? Jeg sender steam-account på PM.
Hva du sa?
Andrew007's Avatar
Trådstarter
Takk folkens!! Støtter meg min første video kommer til helgen
Jeg har også tenkt å lage dual commentary med han så har dere noen tips om hvordan det kan høres mer profft ut og hvordan det ikke blir kjedelig osv ?

Edit: Finnes det en type mal til hvor stor osv kanlen er sånn at det blir enklere å lage design til den?
Sist endret av iColdman; 6. mars 2012 kl. 21:03.
Hva du sa?
Andrew007's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Er selv søring, men foretrekker all annen dialekt enn det. Bodø passer bra! Subscriba så får vi se hvordan dette blir.

Når du skal lage dine første videoer kan du jo fortelle litt om deg selv og hva som inspirerte deg til å starte med commentaries. Spiller du MW3 pressiser ALLTID hvilket gamemode du spiller og hvordan class du bruker. Lag gjerne korte videoer i starten, typ. 2-5 minutter. Da er sjansen større for at folk gidder å se dem. Det er også mindre jobb for deg.

Bakgrunnsbilde og avatar virker kanskje viktig nå, men ikke stress det. Prøv å legg ut et par-tre filmer denne uka og se hvordan det går. Grafiske detaljer kan du ordne siden.

Hvor gammel er du egentlig?
Lyst til å adde meg på Steam så kan vi fylle opp en lobby på MW3 en gang i blant? Jeg sender steam-account på PM.
Vis hele sitatet...
jeg er 13:/ håper det går bra
Ikke for å være tråd-stjeler, men hva heter han norske youtube cod spilleren? Han med FFA mandag osv?..
Sitat av SileX Vis innlegg
Ikke for å være tråd-stjeler, men hva heter han norske youtube cod spilleren? Han med FFA mandag osv?..
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/mrblastfm

Sitat av Andrew007 Vis innlegg
jeg er 13:/ håper det går bra
Vis hele sitatet...
Alltid kos å spille med småtroll også
[quote=Skateward;2486424]http://www.youtube.com/mrblastfm



Takk for den
Sitat av iColdman Vis innlegg
Jeg har også tenkt å lage dual commentary med han så har dere noen tips om hvordan det kan høres mer profft ut og hvordan det ikke blir kjedelig osv ?

Edit: Finnes det en type mal til hvor stor osv kanlen er sånn at det blir enklere å lage design til den?
Vis hele sitatet...
Er dere gode kompiser? I så fall, bare vær normale - ikke stress.

Sier det igjen, dropp det grafiske. Jeg snakker av erfaring. Det er kjempekult å lage design, logo, webside, facebookside osv., men har ikke noe for seg hvis det ikke blir brukt. Keep it simple frem til dere har et par videoer.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Er dere gode kompiser? I så fall, bare vær normale - ikke stress.

Sier det igjen, dropp det grafiske. Jeg snakker av erfaring. Det er kjempekult å lage design, logo, webside, facebookside osv., men har ikke noe for seg hvis det ikke blir brukt. Keep it simple frem til dere har et par videoer.
Vis hele sitatet...
ja det var noe sånt jeg tengte å ikke stresse og stamme osv, hater selv når folk blir sånn ''ehhhh'' osv. og så hadde det vært fint ,ed gode tips om hva som er morsomt å høre på , f.eks hva man burde snakke om?
Har egenlig lyst til å lage logo og design til brukeren min og til Andrew sin fordi det er en hobby, så det ville vært fin som noen hviste hvor store målene er på youtube brukerene

edit: er er min kanal http://www.youtube.com/user/TheFrontyer?feature=guide kommer ikke til å laste opp før jeg får bedre intrenett som enten blir om 2-3 uker eller til våren, ellers så kommer jeg nok til å være med på noen filmer med andrew
Sist endret av iColdman; 6. mars 2012 kl. 21:21.
Hva du sa?
Andrew007's Avatar
Trådstarter
Føler meg virkelig klar nå! Min første video vil bli imorgen.) Skal skaffe meg hd pvr for å recorde det jeg spiller på xbox
Tror Bodø-dialekta gir en akkurat passe mengde piff til at videoene blir mer interessante å se på! Ser frem til videoer. Husk å kjøp deg en skikkelig mikrofon da (har selv en Blue Yeti og er meget fornøyd. En billigere og tilnærmet like god mikrofon er Blue Snowflake), ellers tror jeg ikke du får mange seere. Og ta en titt på noen YouTube-videoer som viser hvordan en bruker en PVR skikkelig, og hvordan du skal eksportere filene i skikkelig HD-kvalitet.

Da gjenstår det bare å ønske deg lykke til!
Sist endret av NijO; 6. mars 2012 kl. 21:26.
Hva du sa?
Andrew007's Avatar
Trådstarter
[quote=NijO;2486459]Tror Bodø-dialekta gir en akkurat passe mengde piff til at videoene blir mer interessante å se på! Ser frem til videoer. Husk å kjøp deg en skikkelig mikrofon da (har selv en Blue Yeti og er meget fornøyd. En billigere og tilnærmet like god mikrofon er Blue Snowflake), ellers tror jeg ikke du får mange seere. Og ta en titt på noen YouTube-videoer som viser hvordan en bruker en PVR skikkelig, og hvordan du skal eksportere filene i skikkelig HD-kvalitet.

Da gjenstår det bare å ønske deg lykke til![/QUOTE
tusen takk
Har egentlig ikke noe annet tips enn at dere må slappe av og vær dere selv. Dere kan jo prøve å gjøre lage en commentary uten å ta opp bare for å "varme" opp litt.

Snakk med JVMyhre, han lager commentaries.