Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2375
Vil bare informere dere som ikke har hørt om det enda;
Tele2 Snakkis

Ring for 0,- til mobil telefoner, med startavgift på 79 øre
*Liten tekst maks 3000 minutter, utover dette kroner 79 pr øre*
79 øre til hustelefon - noen som faktisk ringer noe særlig til fast telefon lenger?
100 sms inkludert. deretter 49 øre pr sms.

Edit: Glemte å skrive månedspris på 199,-

Et rimelig abb. istedenfor MTU, som har hatt endel start problemer.

Dette er ikke reklame - Kun informasjon til dere som har altfor høye telefon regniner :-)
Sist endret av YTM; 10. april 2008 kl. 22:46.
kroner 79 pr øre?
Har selv tele2 kompis... Må si jeg er skuffet over tele2. Det var gratis å ringe til alle som hadde tele2 i hele 3 uker! Da fikk jeg en sms om at det var 59øre i startavgift, og det er så vidt jeg vet ikke gratis.

Fikk 50,- ringetid av tele2 som plaster på såret, men det er absolutt ikke det abonnementet jeg kjøpte.

Det er også et rent helvette å få sjekka saldoen sin hos tele2...

Mao: Jeg er absolutt I K K E fornøyd med tele2 i det hele tatt. Styr unna.
Selv om de lover gull og grønne skoger varer det bare i en liten stund til de får nok abbonenter!
Hot damn, det er faktisk første gangen jeg ser ett abo som får meg til å tenke "Dæven, billig! jeg bestiller!"
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Jeg har aldri hatt noe bra forhold til tele2. De har utallige ganger sendt meg masse purringer på ting som ikke var mitt, kundesenter har aldri vært hjelpsome, jeg får regninger i posten, halvt år etter at de skal egentlig komme. Ble bare at jeg byttet over til telenor. Har ikke hatt mye problemer etter det
YTM
Trådstarter
Personlig har jeg hatt en rekke abbonomanger.
Telenor, Netcom, Onecall, Tele2...

Jeg er har faktisk motsatt mening om tele2 som dere.
Det er det selskapet jeg har vært mest fornøyd med.
Bare en ting jeg ikke har likt å det var da de reklamerte med k800i til 199,- på tv.
"Dagstilbud" sa de. Jeg bestillte med Tele2 mobil pluss.
For det første var abbonomanget drit dyrt og for det andre gikk det 2 uker og de solgte telefon til 1 krone.
Etter ca 9 mnd bytta jeg til Champion som halverte regningene mine, som gjorde at kostnaden ved å bryte bindinga ble minimal.
Siden tirsdag har jeg hatt Snakkis
Enig, jeg var kunde hos dem i to år uten noen problemer, både internett og telefon
Tele2 er noe dritt. Jeg har også hatt mye problemer angående faktura osv..
Jeg holder meg til OneCall..
Sist endret av stian3108; 11. april 2008 kl. 03:01.
▼ ... noen uker senere ... ▼
verken telenor, netcom og hvertfall ikke tele2 er noe å satse på, bare tull med de. dårlige erfaringer med alle, tele 2 sine kundeveiledere er en hel haug med tullinger. onecall er best!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Deamon
verken telenor, netcom og hvertfall ikke tele2 er noe å satse på, bare tull med de. dårlige erfaringer med alle, tele 2 sine kundeveiledere er en hel haug med tullinger. onecall er best!
Vis hele sitatet...
Mi erfaring er stikk motsatt. Onecall er billige, men supporten deira har sjarm på linje med en ihjelkjørt hoggorm. Dei greier å sende feil faktura, sende inkassovarsel på betalt faktura o.l. Og nekte for at dei har gjort feil...

Telenor og netcom sin support har eg _utelukkande_ positive erfaringer med, og aldri hatt problem med dei. Spesielt telenor har vore svært imøtekommande.