Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1139
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hei!

jeg lurte på om noen av dere har noen gode tips for sofaspill?
det jeg mener med sofaspill er at jeg ikke trenger datamus og tastatur til å spille
som f.eks. Minecraft, FM 12 o.sv.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Har angry birds.
Jeg tror ikke Lemmings er noe for meg.

Må legge til at spillet må fungere offline!
I wanna be the guy.
vvvvvv

artigste soffaspillet jeg vet om, kjøper du fullversjonen (5$ på steam) kan du spille det offline. herlig reteroføelse, akkurat passe vanskelig, herlig musikk og deilig grafikk!
demoen jeg linker til trenger internettilgang:

http://www.kongregate.com/games/Terr...gh/vvvvvv-demo
Sist endret av AdolfCartman; 14. august 2012 kl. 17:58.
PS3 og fullversjonen av LIMBO. Der har du mye skummel morro!
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
PS3 og fullversjonen av LIMBO. Der har du mye skummel morro!
Vis hele sitatet...
.. i 40 minutter før du er ferdig med spillet.
Det er fortsatt verdt det mener jeg, kanskje utvikleren kommer en oppfølger om folk gidder å betale for fullversjon
Uten tastatur og mus? Tenker du på spill du kan styre med gamepad eller joystick da?
Sofaspill? da tenker jeg med en gang på Xbox og PS3. Vist du ikke har det antar jeg du bruker en xbox kontroller til PCen din(eller noe lignende) Da har du jo et godt utvalg med RPG spill å velge i fra.
Det er vel åpenbart at han skal ha PC, ettersom han nevner mus og tastatur. Å spille noe med kun pad må være vanskelig mener jeg, ettersom han ikke skulle ha tastatur.
SuperMario64, Mariokart, Zelda64 etc. Beste sofaspillene!
Sist endret av AirBlaster; 14. august 2012 kl. 19:06.
Super meat boy.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Kan selvfølgelig bruke tastaturet, jeg mente det slik at spill som f.eks. CSS passet dårlig, fordi pad'en er veldig irriterende å bruke.
Civilization V kan lett spilles med kun mus.