Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3262
Lurer på åssen det er med aldersgrenser på hotell i bulgaria f.eks.
Har skjønt at det ikke er noe stress med fly osv, men lurer på om en på 16 bare kan gå inn på et hotell og si at man skal ha et rom for en uke lissom..?
har søkt, men finner ikke noe...
Sist endret av kallewan; 28. april 2008 kl. 01:44.
Hvis man kan kjøpe alkohol som 16 åring burde man uten problem kunne leie et rom over natten...
Sitat av YTM
Hvis man kan kjøpe alkohol som 16 åring burde man uten problem kunne leie et rom over natten...
Vis hele sitatet...
Det vil jeg ikke påstå er det samme overalt.

Jeg vet ikke hvordan det er å få seg hotelrom i bulgaria som under 18 år, men å sammenligne det med å kjøpe alkohol, det bare vås.
Så lenge du kan betale for deg tipper jeg de driter langt i hvor gammel du er.
Har selv tatt inn på hotell som 17-åring med noen jevnaldrende kompiser uten annet enn VISA (dette var i Frankrike).
Trådstarter
39 1
ok, men noen som vet om det er 16 på alkohol, eller om de er veldig nøye på sånt?
Sist endret av kallewan; 28. april 2008 kl. 01:52.
Sitat av kallewan
ok, men noen som vet om det er 16 på alkohol, eller om de er veldig nøye på sånt?
Vis hele sitatet...
18 år i bulgaria, for både kjøp og konsumering.

Kilde
men ingen bryr seg. hvem som helst kan kjøpe alkohol i Bulgaria
pIRq har helt rett.
Var der selv og sendte lillebror på 12 etter en pakke røyk og han hadde ikke problemer what-so-ever.
Har du penger så får du det du vil ha
Sitat av Kråketær
Så lenge du kan betale for deg tipper jeg de driter langt i hvor gammel du er.
Har selv tatt inn på hotell som 17-åring med noen jevnaldrende kompiser uten annet enn VISA (dette var i Frankrike).
Vis hele sitatet...
Tja, jeg visste ikke at man kunne ha VISA som mindreårig. Så da kan jo det ha noe å si.. at hvis de ser VISA eller Mastercard bare tar det for gitt at man er over 18
Jeg bodde nå i alle fall en uke på hotell i polen da jeg var 17 uten å oppgi navn eller på noen måte identifisere meg. Da uka var over og skulle betale fikk jeg beskjed om at rommet var betalt, så da dro jeg, siden de likevel ikke viste hvem jeg var.

Vil ikke tro de er så veldig mye strengere i Bulgaria, så bare du betaler og ikke skaper bråk tror jeg det burde gå.
Sitat av kallewan
ok, men noen som vet om det er 16 på alkohol, eller om de er veldig nøye på sånt?
Vis hele sitatet...
Så lenge du fyller opp lommeboken deres tror jeg de driter hardt i hvor gammel du er.
Hotell uten aldersgrense i Bulgaria?

Hostel Mostel
2, Denkoglu Str, Sofia, Bulgaria

Welcome to the Hostel Mostel. [color=red]A hostel without any age limit.[/color] Perfectly centrally located and no crowds.[more]

Welcome to the Hostel Mostel. A hostel without any age limit. Perfectly centrally located and no crowds.

The most comfortable hostel in Sofia with affordable prices. Equipped with modern conveniences like High speed Internet access. Welcoming and helpful staff who are always ready to provide full informational support.[less]

* Amenity Highlights — Iron, Parking, Single Bed, Sitting Area, Television with Cable
* Average User Rating: 10.0 [rate it]
Vis hele sitatet...
Kilde.