Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 728
Såg nettopp en reklame fra glomobi, de som har knust mobilglass og andre mindre inteligente tjenester Men det jeg reagerte på nå var reklamen for vakthunden. Der sier de at mobilen din er beskyttet fra alt med hunden. Ingen vil tørre å røre den. Dette er jo villedende markedsføring, og man har faktisk ikke lov å si at et produkt har egenskaper det ikke har. Så teoretisk sett så skal det være mulig å gå til sak mot glomobi hvis noen rører mobilen din, eller noe skjer som faller under utsagnet at mobilen er beskyttet mot alt. Selvsagt er dette et scenario likt med damen som saksøkte mikrobølgeprodusenten i USA fordi det ikke sto advarsel om at hun ikke kunne tørke hunden sin inni den. Det er jo søkt, og lite realistisk at noen vil legge skylda på dem, eller faktisk tro at vakthunden beskytter mot noe som helst. Men allikevel..

Personlig synes jeg det er utrolig hva folk klarer å bruke penger på.. Men glomobi har jo tydeligvis funnet et marked med lettpåvirkelige mennesker som klarer å holde dem i drift.

Prøv å diskuter vertfall
Jepp, det samme med den "radaren" du skal kunne kjøpe til mobilen. "Se alle mobiltelefoner innen rekkevidde!". Det er jo helt tragisk, jeg kondolerer for intelligensen til alle som virkelig kjøper noe sånt.

At noen kan lage en animasjon på 5-10 sek som loopes, for så å selge dette til 30kr og kalle det en realtime radar er jo også forbi all sunn fornuft.
men så er det jo ingen som tvinger deg til å kjøpe dritten heller da,
men det er jo selfølgeli barn som er rimelig hypp på å ha masse stæsj på telefonene sine også
HAHA, den radaren du snakket om MannY Om du ser nøye på det med liten skrift i nedre venstre hjørne, så ser du at det står: Denne tjenesten er kun en skjermsparer (eller var det animasjon)

Det som derimot er ILLE med dette, er at du automatisk melder deg inn i deres abonomang, og de sender deg ting i måneden som du vil bli trekket store beløper av. Mange er ikke klar over at dette skjer, og taper mye på det. Andre har ikke peiling hvordan de skal stoppe det, og greier ikke å taste inn glomobi på google.com. Å så er det dem som fikser dette lett som kjeks

Å til slutt har vi oss nFF'ere som ikke bestiller slikt vrøvl for det første
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Er det ikke de som har "verdens sterkeste vibratorringetoneting" også?
Sitat av bz3rker
men så er det jo ingen som tvinger deg til å kjøpe dritten heller da,
men det er jo selfølgeli barn som er rimelig hypp på å ha masse stæsj på telefonene sine også
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvordan det er med deg bz3rker, men bak sofaen min sitter det en mann med hagle som blir betalt for å få meg til å kjøpe alt som blir reklamert på TV...
Hvis noen saksøker dem steller jeg meg uttafor med plakat og backer opp!