Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 202885
spiller kajiit sneak style med daggers og deadric bow. 100 i sneak og 100 i pick poket og 100 i smithing og nermer meg 100 i alchemy og enchanting nå.
full dragon scale armor med sneak enchanter osv deadric bbow med 3 sec paralyze funker fjell :P

daggerene jeg bruker er ikke så syke men 1 dwarf dagger med flame damage enchant og en dagger fra en hule men 25% for instant kill, (funker fjell på drager)
Noen som har hørt noe om når det kommer patch til Skyrim? Håper det kommer snart for når save fila mi blir på over 6 MB så begynner det å lagge noe sykt og det går ikke å spille, så jeg må snart stoppe på den nye fila jeg lagde så det ikke skjer på denne også.
Sitat av Olli91 Vis innlegg
Noen som har hørt noe om når det kommer patch til Skyrim? Håper det kommer snart for når save fila mi blir på over 6 MB så begynner det å lagge noe sykt og det går ikke å spille, så jeg må snart stoppe på den nye fila jeg lagde så det ikke skjer på denne også.
Vis hele sitatet...
På pc eller ps3 ?
Og hvorfår blir filene sååå store ?
Jeg har det på PS3. Hakke peiling. Har ikke kommet så veldig langt heller, er i lvl 18.
Noen andre som har det slik at når du går et spessielt sted, så quitter det til desktop? Altså ikke bare random crashes, men når du går dene ene veien gjennom f.eks skogen? Når jeg går inn igjen og prøver skjer akkuratt det samme, anyone else?
Sitat av CelphCrowned Vis innlegg
Noen andre som har det slik at når du går et spessielt sted, så quitter det til desktop? Altså ikke bare random crashes, men når du går dene ene veien gjennom f.eks skogen? Når jeg går inn igjen og prøver skjer akkuratt det samme, anyone else?
Vis hele sitatet...
Du har ikke tilfeldigvis installert noen mods?
Spill i Windowed mode, da crasher det ikke til desktop.
Sitat av Xillion Vis innlegg
Du har ikke tilfeldigvis installert noen mods?
Vis hele sitatet...
Har ikke instalert noe ekstra , syntes det ser bra ut som det er , men savner litt gore
Sitat av DingoXo Vis innlegg
På pc eller ps3 ?
Og hvorfår blir filene sååå store ?
Vis hele sitatet...
ok ? jeg er lv 30 og har ikke 1 MG engang ligger fortsatt og teller på KB..
ikke noe spess lagg heller bare når jeg venter midt i en by på natta og det blir dag når alle folka popper opp lagger det i 5 sekk bare..
Spiller du på PS3 du også?
Sitat av wavezor Vis innlegg
Spill i Windowed mode, da crasher det ikke til desktop.
Vis hele sitatet...
it does #titegn
Mens vi er inne på skyrim kan denne være god lesing:
http://christwire.org/2011/11/is-sky...sex-maneuvers/

Satt og lo for meg selv mens jeg leste den

[COLOR="White"]Ja, jeg er klar over at siden er satirisk - og at dette er kun skrevet for gøy og for å provosere; og at folk ikke faktisk mener det som står der ^^[/COLOR]
Sitat av etse Vis innlegg
Mens vi er inne på skyrim kan denne være god lesing:
http://christwire.org/2011/11/is-sky...sex-maneuvers/

Satt og lo for meg selv mens jeg leste den

[COLOR="White"]Ja, jeg er klar over at siden er satirisk - og at dette er kun skrevet for gøy og for å provosere; og at folk ikke faktisk mener det som står der ^^[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Haha, så fantastisk bra! Det er ikke så ofte jeg ler høyt, men det klang godt i rommet nå

http://christwire.org/wp-content/uploads/Untitled-128.jpg
Sist endret av caperno; 27. november 2011 kl. 21:36.
Hei. Jeg gjorde nettop Quest chainen for å bli en warewolf. Men når jeg går ut av Beast mode så har gearet mitt forsvunnet? Får jeg det tilbake eller?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Hei. Jeg gjorde nettop Quest chainen for å bli en warewolf. Men når jeg går ut av Beast mode så har gearet mitt forsvunnet? Får jeg det tilbake eller?
Vis hele sitatet...
Hvis du går i inventory'et ditt, ligger det der.
Synes archeren min begynner å bli småsexy nå
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hvorfor 100% magic regen maske?
Finnes flere slike masker.
Uhm, det er Krosis

"Lockpicking, Archery, and Alchemy are 20% better"
Sitat av Olli91 Vis innlegg
Spiller du på PS3 du også?
Vis hele sitatet...
Ja det gjør jeg
Spiller på Ps3. Har en level 27 Nord. Begynte som warrior med twohandsverd som brukte heavy armor. Begynte deretter å blande light armor og heavy armor med maskene til dragonpriestene. Så nå er min character en Mage/Warrior/Thief.

Anyway, har fullført alle mainquests, dark bh, thieves guild, college of winterhold osv. Så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på? Lurte på om jeg skulle drepe kona mi men det er kanskje litt umoralskt.
Sitat av lurtmegtredveår Vis innlegg
Spiller på Ps3. Har en level 27 Nord. Begynte som warrior med twohandsverd som brukte heavy armor. Begynte deretter å blande light armor og heavy armor med maskene til dragonpriestene. Så nå er min character en Mage/Warrior/Thief.

Anyway, har fullført alle mainquests, dark bh, thieves guild, college of winterhold osv. Så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på? Lurte på om jeg skulle drepe kona mi men det er kanskje litt umoralskt.
Vis hele sitatet...
Thives guild. Det er den i riften ?
Du får dra ut og utforske
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Thives guild. Det er den i riften ?
Du får dra ut og utforske
Vis hele sitatet...
Jepp. I ratways.
Sitat av lurtmegtredveår Vis innlegg
Spiller på Ps3. Har en level 27 Nord. Begynte som warrior med twohandsverd som brukte heavy armor. Begynte deretter å blande light armor og heavy armor med maskene til dragonpriestene. Så nå er min character en Mage/Warrior/Thief.

Anyway, har fullført alle mainquests, dark bh, thieves guild, college of winterhold osv. Så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på? Lurte på om jeg skulle drepe kona mi men det er kanskje litt umoralskt.
Vis hele sitatet...
Regner med at du også har tatt companions og borgerkrigen? Du kan jo prøve å finne alle 60 drageord-stedene. Ellers er det jo hundrevis av sidequests og uendelig med misc-quester. Syntes lv27 var litt lavt til å være ferdig med så mye, så du har sikkert hoppet over masse.

------
Personlig anbefaling for maks opplevelse er å spille på master, aldri bruke fast-travel og ikke legge poeng i enchanting. Når det plutselig tar 4 timer å gjøre en quest, fordi du må innom et par huler på veien. Eller når du må legge litt taktikker fordi 3 restless drauger ble alt for vanskelig.
Sitat av merulz Vis innlegg
Regner med at du også har tatt companions og borgerkrigen? Du kan jo prøve å finne alle 60 drageord-stedene. Ellers er det jo hundrevis av sidequests og uendelig med misc-quester. Syntes lv27 var litt lavt til å være ferdig med så mye, så du har sikkert hoppet over masse.

------
Personlig anbefaling for maks opplevelse er å spille på master, aldri bruke fast-travel og ikke legge poeng i enchanting. Når det plutselig tar 4 timer å gjøre en quest, fordi du må innom et par huler på veien. Eller når du må legge litt taktikker fordi 3 restless drauger ble alt for vanskelig.
Vis hele sitatet...
Det blir heller waste med tid.. Hvis det er for å oppleve stedene så forstår jeg jo. Men når man har gått den samme veien 20 ganger, så er det greit med fast travel, som du sier.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
spiller kajiit sneak style med daggers og deadric bow. 100 i sneak og 100 i pick poket og 100 i smithing og nermer meg 100 i alchemy og enchanting nå.
full dragon scale armor med sneak enchanter osv deadric bbow med 3 sec paralyze funker fjell :P

daggerene jeg bruker er ikke så syke men 1 dwarf dagger med flame damage enchant og en dagger fra en hule men 25% for instant kill, (funker fjell på drager)
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å få daedric artifact daggeren, Mehrunez razor eller noe slikt. Questet starter i Morthaal der en elf har åpnet et daedric museum. Den har chance for instant kill.
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/M..._Razor_(Skyrim)


Sitat av Shepard Vis innlegg
Synes archeren min begynner å bli småsexy nå
Vis hele sitatet...
Har nesten samme oppsett, bare Dragonscale helmet. Har Krosis mask også, men får mer utav å bruke Dragonscale helmet enchanted med 44% increased bow damage, i tillegg til 44% på ring, necklace og leggings.
Sist endret av xcitu; 28. november 2011 kl. 17:24.
Sitat av xcitu Vis innlegg
Har nesten samme oppsett, bare Dragonscale helmet. Har Krosis mask også, men får mer utav å bruke Dragonscale helmet enchanted med 44% increased bow damage, i tillegg til 44% på ring, necklace og leggings.
Vis hele sitatet...
Ja etter jeg fikk en del points i enchanting igår kveld så har jeg bytta ut Krosis med Dragonscale helmet med 45% bow dmg, samma med legs, rings og necklace
Nesten så ting ble litt for lett etter jeg har fått så bra gear, sneakshot med bue oneshotter jo absolutt alt nå ..
Sist endret av Shepard; 28. november 2011 kl. 17:33.
Ja, ikke sant? ^^
Det er enkelte fiender som tåler 3-4 sneak shots da. Gikk opp fra Adept vanskelighetsgrad til Expert, da blir det litt bedre. Har prøvd meg på master også, men ble biiiitte litt vanskelig når jeg møtte en ancient drage, som grillet meg på første forsøk. ^^
Dessuten så prøver jeg å bruke minst mulig sneakshots nå, springer rundt og pepprer ned alt som er, uten sneak. Blir litt mer utfordring da og samtidig litt kjekkere.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Ja det gjør jeg
Vis hele sitatet...
Det er rart da at fila mi er så stor :S Noen andre som har problemer med at fila går over 6 MB?

Noen som vet når patchen kommer?
Kanskje idag? Prøvde å starte Skyrim nå nettop(PS3) og fikk ny patch å laste ned, 92 mb.
Konge. Får laste den ned å se om det løser problemene. Håper at denne fikser det for dette spillet er bare helt sykt. Beste spillet noen gang...
Sitat av Olli91 Vis innlegg
Det er rart da at fila mi er så stor :S Noen andre som har problemer med at fila går over 6 MB?

Noen som vet når patchen kommer?
Vis hele sitatet...
ny parch nå ja
sikkert deilig for du/dere som har hatt problemer, si i fra om det er noe forandring
UPDATE 1.2 NOTES (all platforms unless specified)

Improved occasional performance issues resulting from long term play (PlayStation 3)
Fixed issue where textures would not properly upgrade when installed to drive (Xbox 360)
Fixed crash on startup when audio is set to sample rate other than 44100Hz (PC)
Fixed issue where projectiles did not properly fade away
Fixed occasional issue where a guest would arrive to the player's wedding dead
Dragon corpses now clean up properly
Fixed rare issue where dragons would not attack
Fixed rare NPC sleeping animation bug
Fixed rare issue with dead corpses being cleared up prematurely
Skeleton Key will now work properly if player has no lockpicks in their inventory
Fixed rare issue with renaming enchanted weapons and armor
Fixed rare issue with dragons not properly giving souls after death
ESC button can now be used to exit menus (PC)
Fixed occasional mouse sensitivity issues (PC)
General functionality fixes related to remapping buttons and controls (PC)

Dette kan vell heller kalles hotfixes...
Forbedret sporadiske problemer med ytelsen skyldes langsiktig spille (PlayStation 3)
Fikset problem hvor teksturene ikke ville skikkelig oppgradering når installert for å drive (Xbox 360)
Fikset krasj ved oppstart når lyden er satt til samplingsfrekvens annet enn 44100Hz (PC)
Fikset problem hvor prosjektiler ikke skikkelig visne bort
Fikset sporadiske problem der en gjest ville komme til spillerens bryllupet døde
Drage likene nå rydde opp ordentlig
Fikset sjeldent problem der dragene ikke ville angripe
Fast sjeldne NPC sove animasjon bug
Fast sjeldent problem med døde likene blir ryddet opp for tidlig
Skeleton Key vil nå fungere skikkelig hvis spilleren har ingen lockpicks i lagerbeholdningen deres
Fast sjelden problem med å gi nytt navn forhekset våpen og rustninger
Fast sjeldent problem med drager ikke riktig å gi sjelene etter døden
ESC-knappen kan nå brukes til å avslutte menyer (PC)
Fast sporadisk mus sensitivitet spørsmål (PC)
Generell funksjonalitet fikser relatert til remapping knapper og kontroller (PC)
Håper de kommer med en litt mer fullstendig update snart. Skyrim er det beste spillet som noen gang har blitt lagd av RPG spill i mine øyne. Utenom at jeg ikke kan spille det, siden det crasher (også i window mode). Det har random crash, men også crash på spesifikke steder. F.eks hos meg noen steder i skogen, falkreath og generelt resten av spillet jeg går i. Veldig kjedelig, ihvertfall når jeg spilte det i 4t uten problemer, hvertfall når det er et slikt vidunderlig spill! Venter bare på ny patch!
Wtf ? alle begynner og sloss mot meg i whiterun Oo og jeg har ikke gjort whiterun noe...
Edit: og da feiler jeg på questen ved navn Hail sithis -.-
Sist endret av x_ander10; 28. november 2011 kl. 21:33.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Det virker som jeg er ferdig?

Tatt Alduin og bekjempa Winterhold sammen med folka fra Solitude. Ferdig meg Thieves Guild og Companions.

Og finner ikke flere quests, hva nå?
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av echuz Vis innlegg
Det virker som jeg er ferdig?

Tatt Alduin og bekjempa Winterhold sammen med folka fra Solitude. Ferdig meg Thieves Guild og Companions.

Og finner ikke flere quests, hva nå?
Vis hele sitatet...
MEGASPOIL....
Sitat av merulz Vis innlegg
Regner med at du også har tatt companions og borgerkrigen? Du kan jo prøve å finne alle 60 drageord-stedene. Ellers er det jo hundrevis av sidequests og uendelig med misc-quester. Syntes lv27 var litt lavt til å være ferdig med så mye, så du har sikkert hoppet over masse.

------
Personlig anbefaling for maks opplevelse er å spille på master, aldri bruke fast-travel og ikke legge poeng i enchanting. Når det plutselig tar 4 timer å gjøre en quest, fordi du må innom et par huler på veien. Eller når du må legge litt taktikker fordi 3 restless drauger ble alt for vanskelig.
Vis hele sitatet...
Ja det er litt lavt egentlig, spiller på adept og har ikke warrior stone, pluss at jeg nesten bare bruker one handed sword.

har også bare brukt fast-travel. Brukte det hele tiden på Oblivion. Jeg er ganske ulik andre folk jeg kjenner som spiller. Jeg elsker å bare fullføre alt så fort som mulig, men når jeg er ferdig angrer jeg på at jeg spillte så fort. Fml
Sist endret av lurtmegtredveår; 28. november 2011 kl. 21:49.
Hvorfor er alle imot meg i whiterun ? hjeeelp
Holder på med Hail sithis questen
Sitat av echuz Vis innlegg
Det virker som jeg er ferdig?

Tatt Alduin og bekjempa Winterhold sammen med folka fra Solitude. Ferdig meg Thieves Guild og Companions.

Og finner ikke flere quests, hva nå?
Vis hele sitatet...
Hver eneste by har quests fra Jarlene og random folk i byene hvis du drar rundt omkring i byene kan du finne mange kule quest. http://www.uesp.net/wiki/Skyrimaedric_Quests liste over de forskjellige Deadric quests som forøverig er veldig kule.

Sitat av x_ander10 Vis innlegg
Hvorfor er alle imot meg i whiterun ? hjeeelp
Holder på med Hail sithis questen
Vis hele sitatet...
Du har sansynligvis blitt vampyr du kan kurere deg selv hvis du følger linken
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/V...ring_Vampirism
Tusen takk, skal prøve det

Jeg får ikke snakket med ho dere dama pga dem begynner og angripe meg før jeg får gjort noe
Jeg har lenge strevd med at Skyrim (og andre spill) har krasjet ved oppstart. Løsningen for meg var å avslutte EVGA Precision. Håper dette løser problemet for noen andre!
For å scrolle raskt: Hold S. Trykk samtidig på W, og fortsett å holde S. Antar dette kun funker på PC.
Mulig dette er nevnt i tråden før, men fant ikke noe om det da jeg prøvde å google det. Er det sånn at man må velge "side" i enkelte quest-kjeder og dermed fjerner muligheten for å gjennomføre andre quest-kjeder? Tilsvarende velge factions i WoW, aldor og scryer(?) (nærmeste eksempel jeg fant uten å vite noe særlig om det)
Sitat av Pence321 Vis innlegg
Mulig dette er nevnt i tråden før, men fant ikke noe om det da jeg prøvde å google det. Er det sånn at man må velge "side" i enkelte quest-kjeder og dermed fjerner muligheten for å gjennomføre andre quest-kjeder? Tilsvarende velge factions i WoW, aldor og scryer(?) (nærmeste eksempel jeg fant uten å vite noe særlig om det)
Vis hele sitatet...
ja man velger en side og får ikke gjort den andre, som i darkbrother hood questa er det masse ''altanativer'' om man gjør det eller ikke kan få konsekvenser for hva som skjer og hva belønningen din blir, derfår lagrer jeg altid og full fører en og loader for og fullføre den andre for og se hva som passer meg best, men det er meg. andre bare gjør det som passer dem og ser deg ikke tilbake
Sitat av DingoXo Vis innlegg
ja man velger en side og får ikke gjort den andre, som i darkbrother hood questa er det masse ''altanativer'' om man gjør det eller ikke kan få konsekvenser for hva som skjer og hva belønningen din blir, derfår lagrer jeg altid og full fører en og loader for og fullføre den andre for og se hva som passer meg best, men det er meg. andre bare gjør det som passer dem og ser deg ikke tilbake
Vis hele sitatet...
Jeg tror du er helt gæren
det må jo ta evigheter?
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Jeg tror du er helt gæren
det må jo ta evigheter?
Vis hele sitatet...
ja men jeg får mye mere ut av spillet, og vet hva jeg burde velge og ikke velge når jeg starter en ny spiller for og spille på vansklikste grader og lage den ultimate warrior
Er det noen som vet hvor mange perks man kan velge? Har lest så mye forskjellig at jeg vet ikke hva jeg skal tro på
Sist endret av EvveDevve; 29. november 2011 kl. 00:07.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Er det noen som vet hvor mange perks man kan velge? Har lest så mye forskjellig at jeg vet ikke hva jeg skal tro på
Vis hele sitatet...
81 er maks level, så 81 perks? Men siden du begynner i lvl 1 blir det vel 80.