Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 5754
Vi møtte på et gammelt slitt hus på jæren da jeg (og en venn) var på biltur. Det var ingen inngangsdør så vi ble nysgjerrige og tok oss inn i huset. Da vi kom inn på kjøkkenet så vi noe som lignet på en blodpøl på gulvet.

Så vi lurte på om noen her har innspill om det er blod eller ikke...?

http://i.imgur.com/nSFBo.jpg?1

http://i.imgur.com/A2FWR.jpg?2
Definitivt blod. Om det er menneskelig er jo en annen sak. Om det er tegn til nylig aktivitet i huset bortsett fra dere så ville jeg kanskje vurdert å si ifra til snuten ellerno.. Ikke ring 112, men 02800. Ser ikke så forbanna gammelt ut det blodet der.
Det ser faktisk ut som blod ja. Det jeg er litt mer skeptisk til er mengden. Var dette det eneste? Det huset kan være brukt til så mye, kan godt være at narkomane har tatt seg inn der for eksempel. Eller det kan være fra dyr, man vet aldri.

Det du kan gjøre et å si ifra til politet.
Vodka! Vodka! Vodka!
31 8
Ikke for å være rasshøl, men er det noen andre enn meg som lukter trolling?
Sitat av Tamriel Vis innlegg
Ikke for å være rasshøl, men er det noen andre enn meg som lukter trolling?
Vis hele sitatet...
Nei. [COLOR="White"]Titegn.[/COLOR]
Trådstarter
8 5
Dette var det eneste blodet vi fant i huset, vi gjennomsøkte huset temmelig grundig flere ganger.
Vi vil unngå politiet om mulig, da vi ikke er sikre på om dette er gjennomført på fullstendig lovlig vis..
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Tamriel Vis innlegg
Ikke for å være rasshøl, men er det noen andre enn meg som lukter trolling?
Vis hele sitatet...
Ye should nawt call thee troll a troll, unless you can see that he is truely, a troll.

Hvilken nettside lot deg sjekke opp bilder igjen?
Vodka! Vodka! Vodka!
31 8
Det beste er vel å forklare til politiet, før evt. vitner sier at de har sett deg og venn i huset.. Så er det du som får problemer..
Ring politiet, bedre at du gjør det og det ikke er noe enn om du ikke gjør det, og det kan være noe alvorlig.
Detta er max 1 desiliter blod, og hvis det ikke er noe spredning så er jo det merkelig. ikkeno dråper noen steder?
Bildet ligger ingen andre steder på netter så virker legit.
Om du ikke vil ha kontakt med purken så går du på nettsiden deres og sender inn et annonymt tips. Siden dere sier at dere har gått igjennom huset uten å finne tegn til mere blod så kan man godt droppe saken. Er det ikke noe lik eller kroppsdeler så er ikke purken keen på å sjekke det ut heller.
Trådstarter
8 5
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Detta er max 1 desiliter blod, og hvis det ikke er noe spredning så er jo det merkelig. ikkeno dråper noen steder?
Bildet ligger ingen andre steder på netter så virker legit.
Vis hele sitatet...
Det er det eneste sporet av blod vi kunne finne.
Det virker som om noen har gått inn på kjøkkenet, gjort et eller annet, og gått igjen.
Resten av huset virker bare slitt og forlatt.

Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Om du ikke vil ha kontakt med purken så går du på nettsiden deres og sender inn et annonymt tips. Siden dere sier at dere har gått igjennom huset uten å finne tegn til mere blod så kan man godt droppe saken. Er det ikke noe lik eller kroppsdeler så er ikke purken keen på å sjekke det ut heller.
Vis hele sitatet...
Tips er sendt inn til politiet, mer gjør vi ikke med saken for øyeblikket.
Brukar det ikkje komme blod slik som dette under en fødsel? Tenkar på dyr no, altså.
Sitat av Europeanut Vis innlegg
Brukar det ikkje komme blod slik som dette under en fødsel? Tenkar på dyr no, altså.
Vis hele sitatet...
Ikke i den mengden med mindre en ku har født på kjøkkengulvet. Og hvorfor skulle et så stort dyr føde, sleike rein ungen og gå ut av huset igjen uten tegn til noe mer? regner med at de hadde laget litt mer oppstyr i huset dersom dette var tilfelle, og tror TS ville nevnt det i posten om han så andre ting.

Det som er merkelig er at det ligger en blodpøl der, og ingenting annet. Ikke noe blodspor som leder noe sted. Man vet jo aldri, kan ha vært noen 13 år gamle satan-kids som har ofra litt blod ellerno. Det er det eneste som virker logisk for meg. Helt det i et slikt offringsbeger, gjort tinga sine og helt det ut igjen når de skulle gå.

Men en annen ting som er merkelig er at blodet er litt smørt, men det er fortsatt INGEN andre spor som går noensteder.
Sist endret av elytsmoorhs; 9. april 2012 kl. 00:02. Grunn: type'o
Ja, ligner veldig på blod, men hvorfor kontaktet du/dere ikke politiet før du/dere la det ut her? Jeg dømmer ingen, er en utrolig nysgjerrig person, og ting som dette fasinerer meg, definitivt. Jeg ville nok sikkert ikke ha kontaktet politiet selv først, haha. MEN det er jo litt merkelig at den ''dammen'' dere fant på kjøkkenet, var det eneste spor av evt. blod dere fant i hele huset? Tviler på at det er noen eller noe som har dødd der inne, da hadde dere nok funnet flere ''spor'' av noe lignende, vil jeg tro.
Men med tanke på at det er på kjøkkenet, kan det jo hende at forrige eier av huset laga mat eller noe, å ikke gadd å rydde opp etter seg? Ser jo ikke akkurat ut til at evt. eiere/forrige eiere bryr eller brydde seg så mye om å ivareta eiendommen?

Det er hvertfall min mening :-)
Trådstarter
8 5
Sitat av brødsmule Vis innlegg
Ja, ligner veldig på blod, men hvorfor kontaktet du/dere ikke politiet før du/dere la det ut her? Jeg dømmer ingen, er en utrolig nysgjerrig person, og ting som dette fasinerer meg, definitivt. Jeg ville nok sikkert ikke ha kontaktet politiet selv først, haha. MEN det er jo litt merkelig at den ''dammen'' dere fant på kjøkkenet, var det eneste spor av evt. blod dere fant i hele huset? Tviler på at det er noen eller noe som har dødd der inne, da hadde dere nok funnet flere ''spor'' av noe lignende, vil jeg tro.
Men med tanke på at det er på kjøkkenet, kan det jo hende at forrige eier av huset laga mat eller noe, å ikke gadd å rydde opp etter seg? Ser jo ikke akkurat ut til at evt. eiere/forrige eiere bryr eller brydde seg så mye om å ivareta eiendommen?

Det er hvertfall min mening :-)
Vis hele sitatet...
Vi er temmelig nye på dette, og søkte råd på norsk freakforum før vi foretok oss noe. Polititet er tipset nå, og vi er mer sikre på hva som skal gjøres i fremtiden.

Vi er åpne om å lære mer om hvordan ting bør gjøres!
Er jeg den eneste som ser et ansikt i den blodpølen? Haha
Syns jeg ser skulderblader, ryggrad/korsrygg og et spist objekt (kniv e.l?) men mulig fantasien løper fritt
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Tja, vanskelig å si hva det kan være - men en ting er iallefall sikkert, og det er at det er blod. Jeg vil heller ikke avskrive at det kan være et mulig drap, derav knivstikking??? Se for dere at personen har lugget på gulvet mens noen har knivstukket, og det har rent blod.
http://billedr.dk/medium/F.png


Definitivt noe rart med det der ja !
Der jeg har prøvd å markere her er en fugl som prøver enten å lette eller å lande.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Sitat av Srbija Vis innlegg
[url=https://imma.gr/39216][img](..)
Definitivt noe rart med det der ja !
Der jeg har prøvd å markere her er en fugl som prøver enten å lette eller å lande.
Vis hele sitatet...
Slenger meg på jeg også:
http://billedr.dk/medium/H.png
Kan jo også være ketchup brukt i filminnspilling til noen 14-åringer.
Huset ser ganske forlatt ut ja, men du kan se at noen har hogd trærne som er rett i siden av på det første bilde..
Kanskje hoggern hadde et uhell? fort gjort å økse av seg hodet når mann hogger ved. Kanskje personen løp inn i huset får å finne noe tape slik at h*n fikk festet hodet tilbake. Det ville ihvertfall forklart blodet på gulvet. Men det henger heller ikke på greip med Srbija sin fantastiske markering. This is too big a mystery for me.. We should call the Hardly boys!
Hvor ligger huset på Jæren? Ser ikke ut som det ligger på Nærbø.
Trådstarter
8 5
Sitat av Viper33 Vis innlegg
Hvor ligger huset på Jæren? Ser ikke ut som det ligger på Nærbø.
Vis hele sitatet...
Det ligger i klepp kommune, ett godt stykke utenfor.
Sitat av pixelwave Vis innlegg
Det ligger i klepp kommune, ett godt stykke utenfor.
Vis hele sitatet...
Hehe. Minner om et hus vi var innom for å hente noen "stash". Speedfreaks hele gjengen. Sikkert ikke samme huset da... Men ring politiet og informer i allefall! Kan bli en grei mediasak i aftenbladet eller jbl nå som det begynner å bli agurktider
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hahah
http://i39.tinypic.com/ji042h.jpg
Jeg tror det er ketchup, men er jo ikke vanskerlig og finne utav, ta og pirk i det med en kniv eller no, blod henger godt fast, det gjlr ikke ketchup.,.
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Det er noe sikkelig fanteri på gang her ja.
http://i1072.photobucket.com/albums/w377/Parptarf/A2FWR.jpg
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Parptarf; Det minna meg om en pokemon O.o
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Impossibru!!!

http://i.imgur.com/FnELd.jpg
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Parptarf; Det minna meg om en pokemon O.o
Vis hele sitatet...
Stemmer, jeg trur jeg ser en sammenheng her, hvor jeg har redigert litt på kontraster og det viste seg at det var pokemons overalt.
http://i1072.photobucket.com/albums/w377/Parptarf/nSFBo.jpg
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Parptarf Vis innlegg
Stemmer, jeg trur jeg ser en sammenheng her, hvor jeg har redigert litt på kontraster og det viste seg at det var pokemons overalt.
http://i1072.photobucket.com/albums/w377/Parptarf/nSFBo.jpg
Vis hele sitatet...
Hahaha! XD *titegn

Se der ja, du måtte bare møkke litt rundt ja

Føler at denne tråden bare er blitt en trolltråd nå jeg.
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Ser ut til at det er mer enn bare Pokémon's som befinner seg i det huset...

http://i.imgur.com/DdUz5.jpg
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Får jo litt dårlig samvittighet for stakkaren som posta opp tråden nå.

Så da får jeg legge til noe produktivt til tråden.
Ja pixelwave, jeg hadde ring politiet for å unngå at det blir masse klæsj med andre eventualle vitner og så videre.

Sitat av bergice Vis innlegg
Ser ut til at det er mer enn bare Pokémon's som befinner seg i det huset...
Vis hele sitatet...
Jaggu! Ser visst ut som jeg overså den der ja. Godt observert!
Sist endret av Parptarf; 19. april 2012 kl. 22:58.
Det rare er, at ingen reagerer på at det brenner ganske så heftig i bakgrunnen :P
ketchup har en tendens til å bli ganske mørkt etter en stund sp tror nok ikke det er det. Hadde en ketchup flekk i kjøleskapet en del uker en gang
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Det rare er, at ingen reagerer på at det brenner ganske så heftig i bakgrunnen :P
Vis hele sitatet...
Er ikke det bare Charizard som holder på?
Uhm... er det bare jeg som ser en Alien i det midterste vinduet? Det er på originalbildet også. Store vinduet midt på veggen, i venstre nedre hjørne av glasset... Et "hode" med to svære øyne! Oo