Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4020
Hei, jeg visste ikke hvor denne skulle så jeg la den her.

Som tittelen sier har jeg et problem med LimeWire.

Det problemet går ut på at når jeg søker etter artister eller sanger i LimeWire, så kommer det bare opp noen få søkeresultater.

På den forige Pc'n min kom det mange søkeresultater, etter det jeg kan huske hvertfall...

Er det noen spesifike instillinger jeg må stille på?

Den ligger ikke i blokkeringslista i Brannmuren, for da ville jeg ikke fått noen søk.

Noen som vet hvordan jeg skal få flere søkeresultater i LimeWire?

Junk'
heihei... har hatt en del problemer med LimeWire jeg også... men jeg hadde mer problem med å koble til limewire.
jeg fiksa i allefall mitt problem med å avslutte virus beskytteren og så laste ned og sette på den igjen etter jeg var ferdig med nedlastning.
kunne være det samme problem du har.. men er ikke helt sikker. prøv å skjekk om virus besyttern din blokkerer det. selv om brannmuren på window er av kan det være en personlig brannmur på virs/spyware beskytter.
Driv ut LimeWire med kors, hvitløk og hellig vann. Installer Bearshare 5.2.5.
Digital nomade
trippy's Avatar
Bearshear er bare fullt av rusk og rask, ikke prøv deg engang.

Dette må du gjøre:
Last ned en ny Gnuttela.net og bytt den gamle ut med den nye som du kan finne her :

http://forum.limewire.org/showthread.php?t=3415
gentleman #1
ViceR's Avatar
Oppdatere?
Digital nomade
trippy's Avatar
nahhh, oppdatere hjelper ikke, funka ikke når jeg hadde problemet iallefall.
Jeg vet det ikke er det dere spør om, men hvorfor i helvete bruker dere limewire? Det finnes mange ufattelig mye bedre alternativ enn limewire, og i det hele tatt konseptet. Torrenter har dekket hele behovet mitt de siste årene, supplert i senere tid av grooveshark og spotify.
Sitat av trippy Vis innlegg
Bearshear er bare fullt av rusk og rask, ikke prøv deg engang.
Vis hele sitatet...
Hmm. Min oppfatning er helt omvendt.
Limewire finner mye mindre, + at det kommer plenty "Hot lolita milf lesbian have oral" filer osv på rundt en 100kb. Har også opplevd mye virus med LimeWire. Har ikke fått noen selv, men bror og mange av mine kompiser som bruker LW.

Og, ja. Jeg har opplevd virus med BearShare, men det kun på gamle utgaver.
Anbefaler BearShare 5.2.5 lite fremfor LW.
http://www.oldversion.com/program.php?n=bearshare

Btw: Styr unna BearShare 6.0.
Sist endret av Sykes; 13. januar 2009 kl. 18:21.
Problemet ditt heter nok Limewire.

Løsning:

1) Avinstallér Limewire.
2) Installér Spotify (til musikk)
3) Installér en god torrentklient - f.eks uTorrent (til andre ting)

Å f.eks bruke Bearshare - uten å bruke Bearshare Lite - er helt kamikaze.
Hvis du vil ha noe lignende som limewire, gå til http://frostwire.com
Nesten som limewire bare sikrere, raskere, penere og alle funksjonene til den limewire versjonen man
må betale for!
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av poppolo Vis innlegg
Hvis du vil ha noe lignende som limewire, gå til http://frostwire.com
Nesten som limewire bare sikrere, raskere, penere og alle funksjonene til den limewire versjonen man
må betale for!
Vis hele sitatet...
Det samme problemet er med frostwire siden det er nesten akkurat det samme, btw han lurte på en måte og finne ut av problemet. Hvis du ikke har noe bedre og si så ikke si det.
Sist endret av trippy; 13. januar 2009 kl. 20:37.
Sitat av Stormen Vis innlegg
Problemet ditt heter nok Limewire.

Løsning:

1) Avinstallér Limewire.
2) Installér Spotify (til musikk)
3) Installér en god torrentklient - f.eks uTorrent (til andre ting)

Å f.eks bruke Bearshare - uten å bruke Bearshare Lite - er helt kamikaze.
Vis hele sitatet...
Spotify minnet meg om itunes. Er ikke musikkfilene bare egna til programmet? eller kan man laste ned musikk å kjøres gjennom winamp?
musikkfilene til spotify er bare til spotify(siden du ikke laster de ned men hører de vi internett)
Samme skjedde meg med en nyere versjon av limewire! Så vidt jeg vet er det også sånn at når du skal søke etter en sang, så er det ikke lenger mulig å søke etter sangtittel. Det som er litt morsomt er at innpå limewire kan du søke etter programmer og innpå der finner du faktisk limewire pro som er mye kjapper og gir deg mye søkeresultater I tillegg slipper du å betale!
▼ ... noen uker senere ... ▼
skulle hatt link til gamle limewire, ikke det dere nye drite! link any1?
Sitat av Stormen Vis innlegg
Problemet ditt heter nok Limewire.

Løsning:

1) Avinstallér Limewire.
2) Installér Spotify (til musikk)
3) Installér en god torrentklient - f.eks uTorrent (til andre ting)

Å f.eks bruke Bearshare - uten å bruke Bearshare Lite - er helt kamikaze.
Vis hele sitatet...
Spotify holder nok for ola nordmann, men for en person med et ørlite avvik fra "normal" musikksmak, stiller Spotify dårlig. Spotify har alt for lite av musikk som ikke er mainstream, IMO
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Stormen Vis innlegg
Problemet ditt heter nok Limewire.

Løsning:

1) Avinstallér Limewire.
2) Installér Spotify (til musikk)
3) Installér en god torrentklient - f.eks uTorrent (til andre ting)

Å f.eks bruke Bearshare - uten å bruke Bearshare Lite - er helt kamikaze.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det helt kamikaze? Jeg kunne aldri tenkt meg å laste ned enkeltsanger via torrent, og jeg har aldri opplevd noe problemer med Limewire eller ande lignende klienter jeg har brukt.

Spotify er konge. Men av og til trenger man sangene fysisk på HDDen. Hvis man er slik som meg og har flere tusen sanger, men ikke flere enn maks 5 sanger fra samme band, er det veldig upraktisk å laste ned disse fra en torrent klient synes jeg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Man kan da ikke laste ned enkeltsanger på torrent/spotify? Har du med bærbare pc i bilen f.eks for å høre på musikk? neppe! spotify er dermed ikke ett alternativt nedlastingsprogram for enkeltsanger

ops sorry ble litt revet med her
Sitat av Corsair Vis innlegg
skulle hatt link til gamle limewire, ikke det dere nye drite! link any1?
Vis hele sitatet...
http://www.oldversion.com/LimeWire.html
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Limewire er nedlagt , de som laga det å dreiv det ble busta og saksøkt ...
Dette er en gammel tråd, og eksisterte på en tid hvor limewire ikke var nedlagt.
Takk for at du forsøpler forumet!