Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 4245
skal begynne med en amnesia video med facecam for freaks only! er ferdig i 17:00 tiden så kom til tråden her da! så er det link! hva syns dere om dette da?

Amnesia er et Såkalt Horror game altså skrekk spill, og facecam er at jeg filmer ansiktet mitt mens jeg spiller med gameplay i bakgrunnen.

Beklager får dårlig norsk.
Sist endret av Benjy; 4. mai 2012 kl. 14:33.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du kunne kanskje skrevet litt om hva dette er for noe?
Om det er snakk om å streame spillet Amnesia: The Dark Descent samtidig som du filmer din egen reaksjon så kommer jeg ikke til å se på.
Fatter ikke hva som er morsomt av å le av fjortenåringer som later som de blir skremt, skriker, banner og går bananas bare fordi spillet liksom skal være så skummelt. Spill spillet selv, likte du det så bra for deg, du trenger ikke kringkaste hvor redd du blir til hele verden eller hvor tøff du er som tør å spille det.

Nå vet jeg at dette er en greie på youtube (eksempel) som tydeligvis får mange views, men uansett.
Sist endret av Mith; 4. mai 2012 kl. 14:39.
Sitat av Mith Vis innlegg
Om det er snakk om å streame spillet Amnesia: The Dark Descent samtidig som du filmer din egen reaksjon så kommer jeg ikke til å se på.
Fatter ikke hva som er morsomt av å le av fjortenåringer som later som de blir skremt, skriker, banner og går bananas bare fordi spillet liksom skal være så skummelt. Spill spillet selv, likte du det så bra for deg, du trenger ikke kringkaste hvor redd du blir til hele verden eller hvor tøff du er som tør å spille det.

Nå vet jeg at dette er en greie på youtube (eksempel) som tydeligvis får mange views, men uansett.
Vis hele sitatet...
Hver sin smak, jeg gleder meg hvertfall
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Masterpiece Vis innlegg
Hver sin smak, jeg gleder meg hvertfall
Vis hele sitatet...
ja det er noe der.. Bra da jeg har en glede av og få folk til og le
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Pass på at du filmer spillet og ikke bare din egen reaksjon (obvious). Men hvorfor ikke livestreame?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av bergice Vis innlegg
Pass på at du filmer spillet og ikke bare din egen reaksjon (obvious). Men hvorfor ikke livestreame?
Vis hele sitatet...
Viss noen gidder og hjelpe meg med livestream kan jeg gjøre det pm?
Google - twitch.tv tutorial eller noe
Sist endret av JVMyhre; 4. mai 2012 kl. 17:06.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
jobber med video nå
XSplit + Twitch.tv så har du alt klart
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Mith Vis innlegg

Nå vet jeg at dette er en greie på youtube (eksempel) som tydeligvis får mange views, men uansett.
Vis hele sitatet...
Kødder du? Den filmen er jo konge.

''OH Shit! I have a bag of Milkey Ways!''
Sist endret av Bombasa; 4. mai 2012 kl. 17:50.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Renderer videoen nå

Sitat av Mith Vis innlegg
Om det er snakk om å streame spillet Amnesia: The Dark Descent samtidig som du filmer din egen reaksjon så kommer jeg ikke til å se på.
Fatter ikke hva som er morsomt av å le av fjortenåringer som later som de blir skremt, skriker, banner og går bananas bare fordi spillet liksom skal være så skummelt. Spill spillet selv, likte du det så bra for deg, du trenger ikke kringkaste hvor redd du blir til hele verden eller hvor tøff du er som tør å spille det.

Nå vet jeg at dette er en greie på youtube (eksempel) som tydeligvis får mange views, men uansett.
Vis hele sitatet...
jeg syns du var litt negativ nå.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Takk for forklaringen Mith.

Det du bør tenke på Benjy, er at dette er et diskusjonsforum, ikke reddit/4chan e.l.
Å filme seg selv mens man blir skremt av et spill er ikke akkurat diskusjonsverdig, om man vil vise noe man har laget, er skryteplassen et bedre egnet sted. Problemet er jo at hvem som helst kan lage en slik video, så spør deg selv: Hva er det jeg egentlig bidrar med?
Svaret, i mine øyne er: Ingenting.
Sitat av Mith Vis innlegg
Om det er snakk om å streame spillet Amnesia: The Dark Descent samtidig som du filmer din egen reaksjon så kommer jeg ikke til å se på.
Fatter ikke hva som er morsomt av å le av fjortenåringer som later som de blir skremt, skriker, banner og går bananas bare fordi spillet liksom skal være så skummelt. Spill spillet selv, likte du det så bra for deg, du trenger ikke kringkaste hvor redd du blir til hele verden eller hvor tøff du er som tør å spille det.

Nå vet jeg at dette er en greie på youtube (eksempel) som tydeligvis får mange views, men uansett.
Vis hele sitatet...
Åpne en tråd, liker du du tråden så kan du involvere deg i den ved å tildele KP - eller ved å poste et innlegg. Hvis ikke er det bare å lukke tråden for så å finne noe annet av interesse.
Du trenger ikke å kringkaste til hele verden hvor tøff du er som ikke gidder å interessere deg ovenfor trådens tema.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Mith Vis innlegg
Om det er snakk om å streame spillet Amnesia: The Dark Descent samtidig som du filmer din egen reaksjon så kommer jeg ikke til å se på.
Fatter ikke hva som er morsomt av å le av fjortenåringer som later som de blir skremt, skriker, banner og går bananas bare fordi spillet liksom skal være så skummelt. Spill spillet selv, likte du det så bra for deg, du trenger ikke kringkaste hvor redd du blir til hele verden eller hvor tøff du er som tør å spille det.

Nå vet jeg at dette er en greie på youtube (eksempel) som tydeligvis får mange views, men uansett.
Vis hele sitatet...
7 058 liker, 92 liker ikke.
Virker som de aller fleste er uenige med deg btw.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
7 058 liker, 92 liker ikke.
Virker som de aller fleste er uenige med deg btw.
Vis hele sitatet...
Av de som har sett videoen ja
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Av de som har sett videoen ja
Vis hele sitatet...
Mith har vel sett den han og, siden han kan si at han ikke liker den?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Takk for forklaringen Mith.

Det du bør tenke på Benjy, er at dette er et diskusjonsforum, ikke reddit/4chan e.l.
Å filme seg selv mens man blir skremt av et spill er ikke akkurat diskusjonsverdig, om man vil vise noe man har laget, er skryteplassen et bedre egnet sted. Problemet er jo at hvem som helst kan lage en slik video, så spør deg selv: Hva er det jeg egentlig bidrar med?
Svaret, i mine øyne er: Ingenting.
Vis hele sitatet...
Bidrar med og lage et smil på mennesker som syns dette er gøy
Sist endret av Benjy; 4. mai 2012 kl. 19:23.
når kommer videoen?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av xaine Vis innlegg
når kommer videoen?
Vis hele sitatet...
20-30 min treg pc atm.. kommer til og poste link sjekk om 30 min
Sist endret av Benjy; 4. mai 2012 kl. 19:59.
45 min..... *titegn*
Sitat av watchman Vis innlegg
45 min..... *titegn*
Vis hele sitatet...
Du hadde allerede 10 tegn....
On-topic: Gleder meg til den kommer!
Sist endret av Avatar; 4. mai 2012 kl. 20:54.
tok si tid dette ^^
Du bruker ikke tilfeldigvis Mac? (If you know what I mean...)
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Sitat av Mith Vis innlegg
Om det er snakk om å streame spillet Amnesia: The Dark Descent samtidig som du filmer din egen reaksjon så kommer jeg ikke til å se på.
Fatter ikke hva som er morsomt av å le av fjortenåringer som later som de blir skremt, skriker, banner og går bananas bare fordi spillet liksom skal være så skummelt. Spill spillet selv, likte du det så bra for deg, du trenger ikke kringkaste hvor redd du blir til hele verden eller hvor tøff du er som tør å spille det.

Nå vet jeg at dette er en greie på youtube (eksempel) som tydeligvis får mange views, men uansett.
Vis hele sitatet...
Oi, snakk om å overdrive selv...

Ja, veeldig mange synes dette er underholdene. Slik gameplay er da mye bedre enn trickshotting på mw2? Skjønner ikke hva du klager over.
har da ventet i 5 timer..
dette bør faen meg være bra !
Sitat av Androyd Vis innlegg
Du bruker ikke tilfeldigvis Mac? (If you know what I mean...)
Vis hele sitatet...
Skal du virkelig starte windows vs mac diskusjon eller?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Ser ikke ut som det blir noe av, nok en troll-tråd.
Norskehesten
Alden's Avatar
tingen er vel at de sitter med en jonnis eller en plate lsd smeltet på tungen før de spiller dette spillet.
Synd at dette ikke var reel tråd. Likte idden veldig godt
Sitat av Alden Vis innlegg
tingen er vel at de sitter med en jonnis eller en plate lsd smeltet på tungen før de spiller dette spillet.
Vis hele sitatet...
sykt bra ide! Det hadde jeg ihvertfall sett på!
Sitat av Knask Vis innlegg
Åpne en tråd, liker du du tråden så kan du involvere deg i den ved å tildele KP - eller ved å poste et innlegg. Hvis ikke er det bare å lukke tråden for så å finne noe annet av interesse.
Du trenger ikke å kringkaste til hele verden hvor tøff du er som ikke gidder å interessere deg ovenfor trådens tema.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Ikke din smak - ikke post.
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
sykt bra ide! Det hadde jeg ihvertfall sett på!
Vis hele sitatet...
Det hadde vært Sinnsykt underholdene ihvertfall
Noen burde seriøst gjøre det!!
Streame i HD med bare ingame sound, vært kulere imo.
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Oi, snakk om å overdrive selv...

Ja, veeldig mange synes dette er underholdene. Slik gameplay er da mye bedre enn trickshotting på mw2? Skjønner ikke hva du klager over.
Vis hele sitatet...
Siden det er en del som lurer på hvorfor jeg i det hele tatt svarer i denne tråden så får jeg vel svare på det også.

TS lurer på hva vi syns, noe jeg har svart på. I tillegg var Dodecha usikker på hva det var snakk om, noe jeg har forklart både med tekst og bilde. Mw2 har vel ingenting med saken å gjøre og hvor er det klaging og overdrivelse kommer inn i bildet? Dere får se på hva dere vil på youtube for min del, men jeg kommer ikke til å se på denne typen klipp og jeg ser ikke helt hva det har her på forumet å gjøre.

Ikke din smak, ikke post er ikke noe argument når trådstarter spør om synspunkter. Da må det vel være rimelig å anta at han ikke bare vil ha en sirkelrunk av positive folk?
Sist endret av Mith; 5. mai 2012 kl. 13:12.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
haha gikk ikke uploade på youtube videoen var får lang selv om jeg har registrert nummeret mitt
Sist endret av Benjy; 5. mai 2012 kl. 22:50.
Da må du jo korte den ned? Er jo ikke noe verre enn det. Finn øyeblikk som vi kan klare oss uten og ta det vekk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Benjy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Mest gøy å se på de som virkelig får pækkern!
Cookie Monstah ^_^
den er fjernet?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Sitat av lordstian Vis innlegg
den er fjernet?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=DwFXDJff-RA
facecammen tar vel mye plass og fokus, kanskje gjøre den litt mindre? Eventuelt bare få med ansiktet