Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1010
Vet ikke om jeg har plassert denne tråden i rett forum, men det får så være.

Som tittelen sier, trenger jeg et program som gjør at jeg høres ut som ei dame når jeg snakker via snakkeprogram som Ventroli, TS o.l.

Hvis det er noen på dette forumet som sitter på informasjon angående dette, så kom gjerne med forslag, det ville jeg satt pris på.
Haahhahehhehaehahhahahahhahahahahhahahahha..........
Tørr jeg engang spørre? hahahaha

Uansett, det finnes flere programmer som endrer "Pitchen" på stemmen.

Diamond Voicechanger feks. (Er ikke gratis, og torrentsene inneholder ofte virus).

hahaha
Sitat av Crabman
Haahhahehhehaehahhahahahhahahahahhahahahha..........
Tørr jeg engang spørre? hahahaha

Uansett, det finnes flere programmer som endrer "Pitchen" på stemmen.

Diamond Voicechanger feks. (Er ikke gratis, og torrentsene inneholder ofte virus).

hahaha
Vis hele sitatet...
hehe, jeg fikk en latterkrampe der jeg og! hehehe
Søk på voice changer på google, det er en haug, men lyden blir aldri ekte jente greie! hehe
http://3d2f.com/tags/girl/voice/vent...nger/software/
Kan du ikke bare snakke annerledes? blir sikkert mye bedre.
Diamond Voicechanger funker fint med ventrilo,msn og andre slike program.
Funker også med Telio softphone.
Hadde det gøy med typen til søstra mi da hu var her og ringte til han.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Crabman Vis innlegg
Haahhahehhehaehahhahahahhahahahahhahahahha..........
Tørr jeg engang spørre? hahahaha

Uansett, det finnes flere programmer som endrer "Pitchen" på stemmen.

Diamond Voicechanger feks. (Er ikke gratis, og torrentsene inneholder ofte virus).

hahaha
Vis hele sitatet...
"HEHE", du er en ordentlig moromann.

Hadde planer om å bedrive litt social engineering, men fant ingen programmer som gjengir lyden bra nok.
Sitat av Feeling Vis innlegg
"HEHE", du er en ordentlig moromann.

Hadde planer om å bedrive litt social engineering, men fant ingen programmer som gjengir lyden bra nok.
Vis hele sitatet...
det finnes bedre måter å lære seg å lure folk, enn å sitte på et chatrom å late som du er en 14 år gammel jente til 55- år gamle griser for ipoder og dvdr.

livin the loooooow life i see
Sist endret av skeptfisk; 23. mars 2009 kl. 14:22.
Sitat av skeptfisk Vis innlegg
det finnes bedre måter å lære seg å lure folk, enn å sitte på et chatrom å late som du er en 14 år gammel jente til 55- år gamle griser for ipoder og dvdr.

livin the loooooow life i see
Vis hele sitatet...
Gjøk.

Nå aner ikke jeg hvilke intensjoner trådstarter eventuelt har, men å anta at han skal utgi seg for å være 14 år og i tillegg snakke med voksne - kanskje pedofile - menn, synes jeg er en litt for drøyt.

Selv har jeg brukt Voicechanger ved flere anledninger, hvorav jeg en gang ovenfor min aller beste kamerat ga meg ut for å være fra norsk tipping. Dette har resultert i at jeg og de resterende vennene har fått oss en nokså god latter.