Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 642
Nå i det siste har jeg hatt skikkelig trøbbel med utorrent.
Alle torrent stopper på random tidspungt og det kommer en feilmelding opp.
Dette skjer uansett hvilken side/server/nettsted det lastes ned ifra.

Følgene popup-boble kommer opp fra utorrent i sys-trayen:

File: Dan.In.Real.Life.2008.dvdrip
Prosessen får ikke tilgang til filen fordi den brukes av en annen
prosess.
Vis hele sitatet...
Når jeg så går inn i utorrent står det samme melding under feltet "status"

Jeg kan klikke på start på torrenten gjenn, og den begynner å laste ned.
Plutselig stopper den gjenn og jeg får samme melding.

Any ideas?
Re-installer.

Funka for meg da det skjedde, har ikke merka noe siden.
Dette høyres kanskje litt dumt ut, men prøv å gjere ein omstart av pc-en. Den meldinga er ganske standard i Windows (når ein ikkje kan slette filer).
Jeg ville gjette på at du har en indexeringstjeneste eller antivirus som prøver å søke gjennom filene som blir lastet ned.
Trådstarter
Sitat av romvesenvare
Re-installer.

Funka for meg da det skjedde, har ikke merka noe siden.
Vis hele sitatet...
Jeg har allerede prøvd å reinstallert... det funka fint på de 5 første torrentfilene...
men så kom problemet tilbake...

Sitat av JoNNeMaNN
Dette høyres kanskje litt dumt ut, men prøv å gjere ein omstart av pc-en. Den meldinga er ganske standard i Windows (når ein ikkje kan slette filer).
Vis hele sitatet...
Jeg har også prøvd å restarte.

Sitat av meitemark
Jeg ville gjette på at du har en indexeringstjeneste eller antivirus som prøver å søke gjennom filene som blir lastet ned.
Vis hele sitatet...
Eneste av protection jeg har er NOD32... vet ikke hvilke funksjoner det har eller kjører med... men problemet dukket opp ganske nylig enda jeg har kjørt den samme antivirusen det siste året....
Sist endret av t33zr; 22. juli 2008 kl. 22:48.
Som meitemark sier, så kan det hende at du har en indexeringstjeneste som, kjører i bakgrunn på din PC. I hvert fall om du har Windows Vista.