Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4985
Noen som har noen informasjon ang. hvor billetter selges? Hvor mye?

Når eventet er (Novemberish), osv?

Har googlet, hjalp lite. Takker for svar
Har du prøvd Id&t sin hjemme side? Eller Qlimax sin offisielle hjemme side?
Qlimax 2009? Tidlig planlegging? Qlimax 2008 er i november, billettene blir vel lagt ut i aug/okt.
Qlimax blir ikke arrangert av ID&T, men av Q-dance.

Edit: Billettene blir vel solgt for ~40euro/stk på ticketonline.nl når den tid kommer.
Sist endret av ql1rz; 6. mars 2008 kl. 14:45.
Qlimax har vel egen hjemmeside som du kan nå via www.q-dance.nl

Tar vel ett par måneder før den blir oppdatert til årets party.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvor foregår det? og er aldersgrensen 18 år?
Har selv veldig lyst til å dra dit, men har ingen kompiser som er interessert i slike arrangement, både på grunn av at de hater slik musikk og på grunn av at de skyr alt som heter rusmidler.

Noen her på nFF som skal dit, og kunne tenkt seg og dratt sammen med en førstegangsreisende trønder?
Samme problemet her! hehe
Har skikkelig lyst til å dra, men alle vennene mine er ikke no særlig interresert i slik musikk!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Drømmen er og dra på Qlimax en gang
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tenkte jeg skulle ta meg en tur neste gang.
Gleder meg
▼ ... mange måneder senere ... ▼
ja jeg lurer på det samme,
bor i norge lille fredrikstad,
VIL SÅ GJERNE DIT,pris det kommer ann på

jo det hadde vært gøy om å samle,
mange ukjente til å dra sammen
som en gjeng,tror
jeg kan funke ganske godt

hei hva skjedde
Sist endret av christian spike; 3. mai 2009 kl. 01:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Euro`n ligger på 9 kr atm, å billetten koster 119 Euro, å det kommer på ca 1000kr men er jo helt klart vert det
Skal på Qlimax til neste år, hadde vert utrolig kult å samla en masse folk å dratt sammen!
Har egentlig aldri vert helt inn i Hardstyle men det er showet dems som gjør det så syykt bra!
Sist endret av Mastex; 24. juni 2009 kl. 17:33.
Sitat av Feeling Vis innlegg
Har selv veldig lyst til å dra dit, men har ingen kompiser som er interessert i slike arrangement, både på grunn av at de hater slik musikk og på grunn av at de skyr alt som heter rusmidler.

Noen her på nFF som skal dit, og kunne tenkt seg og dratt sammen med en førstegangsreisende trønder?
Vis hele sitatet...
skal vi fare ilag sammle eg gjeng ?
QLIMAX ARE YOU READY ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skal selv på Qlimax neste år, altså i 2010! Fyller atten ca to måneder før, og gleder meg som faen! Vi har planlagt å dra på Qlimax siden første gang vi hørte om det, og det begynner å bli noen år siden det nå.

Når vi først drar ned til Amsterdam blir vi der i ca en ukes tid.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
jeg skal. hvem skal ?
Meg og protype fra forumet skal også ned der, pluss 3 andre kompiser
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hmm kult å ta turen til Nederland da!

Hvordan kan Amsterdam sammenlignes med Norge i forhold til priser ?

Jeg har hørt at det er ganske dyrt der, og at det ikke er altfor langt unna norske priser. Høres litt kjipt ut, men er det sånn at utenfor byen er det mye billigere? Og er det noe noen anbefaler å gjøre der? Har en del ting jeg har tenkt på, men forslag mottas med glede !

Forøvrig tror jeg qlimax kommer til å bli den sykeste kvelden i mitt liv...