Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 916
Hey, freaks! Dette er en edit jeg laget i høstferien! Hadde vært awesome med litt feedback! Hva var bra? Hva var dårlig?

Trykk her for å se filmen!
Tenkte at dette kommer til å bli mega-kleint når du kom gående med gitaren, men det ble utrolig kult istedet for.
Bra jobba!
Filmskaper!
Trådstarter
Haha! Takk!
Har sett flere filmer fra deg før! De aller fleste faktisk!
Liker det du gjør og ikke det at jeg er no god på dette, men jeg synest du er DRIT god med det du holder på med! :P
Fortsett den gode jobben!
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Har sett flere filmer fra deg før! De aller fleste faktisk!
Liker det du gjør og ikke det at jeg er no god på dette, men jeg synest du er DRIT god med det du holder på med! :P
Fortsett den gode jobben!
Vis hele sitatet...
Oj! Tusen takk! Slike tilbakemeldinger inspirerer meg til å lage film!
Utrolig kult! Støtter meg på forrige feedback, fortsett med dette
Frankrikes Solkonge
Itte dårlig! Liker stabilisering, slow motion og klippinga! Stilig!
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av mandagskalotten Vis innlegg
Utrolig kult! Støtter meg på forrige feedback, fortsett med dette
Vis hele sitatet...
Tusen Takk!

Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Itte dårlig! Liker stabilisering, slow motion og klippinga! Stilig!
Vis hele sitatet...
Takk! Brukte ganske lang tid på å stabilisere! Bra du likte filmen!
Likte jobben du har gjort Det negative var vel akrobatikken som kunne vært mer wow Salto på trampolinen liksom, daaaaamn

Klipping, musikk, redigeringen i det hele var meget bra Spår en fin karriere for deg om du fortsetter å øve deg frem
Klippingen, musikken og bildestabiliseringen likte jeg veldig godt Føler bare at jeg har sett dette før. Salto på trampoline er ikke spesielt spennende. Stå på, dette mestrer du godt
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Spillavhengig Vis innlegg
Likte jobben du har gjort Det negative var vel akrobatikken som kunne vært mer wow Salto på trampolinen liksom, daaaaamn

Klipping, musikk, redigeringen i det hele var meget bra Spår en fin karriere for deg om du fortsetter å øve deg frem
Vis hele sitatet...
Wow! Tusen takk, for feedbacken!
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Har sett flere filmer fra deg før! De aller fleste faktisk!
Liker det du gjør og ikke det at jeg er no god på dette, men jeg synest du er DRIT god med det du holder på med! :P
Fortsett den gode jobben!
Vis hele sitatet...
Må si meg enig der har sett ALLE videone dine. Måte du gjør det på er så bra og jeg gleder meg altid til neste! Får ikke sett den nyeste nå siden jeg sitter på tlf i timem men må si jeg gleder meg til og se den nye

EDIT: jeg har jo allerede sett den for lenge siden.. trodde det var en ny en

men uansett drit bra jobba!!
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Klippingen, musikken og bildestabiliseringen likte jeg veldig godt Føler bare at jeg har sett dette før. Salto på trampoline er ikke spesielt spennende. Stå på, dette mestrer du godt
Vis hele sitatet...
Takk! Skal stå på! Takk for feedbacken!

Sitat av Rosapanter Vis innlegg
Må si meg enig der har sett ALLE videone dine. Måte du gjør det på er så bra og jeg gleder meg altid til neste! Får ikke sett den nyeste nå siden jeg sitter på tlf i timem men må si jeg gleder meg til og se den nye

EDIT: jeg har jo allerede sett den for lenge siden.. trodde det var en ny en

men uansett drit bra jobba!!
Vis hele sitatet...
Tusen Takk! Ingenting inspirerer meg mer enn slike kommentarer! Setter utrolig pris på det! Takk, igjen!