Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 699
kjøpte meg en Arctic Cooling Accelero luftkjøler for skjermkortet mitt for en stund siden, og siden den har fungert så bra, fjernet jeg viftene, for å prøve kortet passivt.
det fungerte greit, 70 grader etter to timer med bf3, og helt stille.
tingen er det at jeg ikke monterte på kjøleren igjen, (dette var på fredag) også har broren min brukt pc'n fra lørdag til i dag, uten å vite noe om dette. når jeg kom hjem i dag og han spilte bf3, lå gpu på 110 grader
kan kortet få skader av dette i ettertid, selv om det fungerer normalt nå?

det er snakk om et msi 560 gtx ti
så lenge det ikke lå på 110 grader over lengre tid gikk det nok bra. kan dog være lurt å bytte kjølepasta, siden den som sitter der nå er stekt
Commanderpope
Trådstarter
broren min brukte pc'en til bf3 gjennom hele helga pluss mandag, så er jo tre dager da... gpu ligger på 26 grader idle nå med vifta, så tror ikke kjølepastaen er ødelagt?
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
broren min brukte pc'en til bf3 gjennom hele helga pluss mandag, så er jo tre dager da... gpu ligger på 26 grader idle nå med vifta, så tror ikke kjølepastaen er ødelagt?
Vis hele sitatet...
nei, det høres ut som den klarte seg bra... oppfører kortet seg normalt under høy belastning?