Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 4334
Heisann kort lite sprøsmål her, fant ikke noe på google så jeg spørr dere

Hvordan vil det fungere å ta MDMA flere ganger på en kveld? Er klar over at serotonin lageret tømmes, men vil det fungere å ta det 2 ganger på en kveld med et noen timers mellomrom fra første gang?

Fint med gode svar da jeg ikke har så lyst til å kaste bort MDMA på å ikke få no effekt!
får nok noe effekt, men ville spart det ass!
Tja, både og, jeg for min del kan gjerne gå 2-3 dager om gangen på mdma, men det er vel ikke akkurat normalt..
Sist endret av NoillStress; 17. mars 2012 kl. 18:57.
Helt normalt og funker fint det.. Mange av de jeg har turet med starter med en halvfeit linje og fyller på litt utover kvelden med mindre. Null stress. Du har nok godstuff i hodet til å holde en hel kveld uansett.
Har selv droppet 150mg to runder på en dag og hatt det fett hele veien.

Så kjør på. stay safe
nirvana92's Avatar
Trådstarter
Takk moret!
Enig med moret. Gøy og ha formen lenge. Tar det flere ganger på en dag eller kveld når jeg først tar det. Funker fint
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg tok 2 doser på en kveld. Fikk tilnærmet lik effekt begge gangene. Dosene var på rundt 0.2g
Har fått i meg opp til 500 mg på en kveld men det fraråder jeg faktisk på det sterkeste. Uten påfyll vil selve rusen vare i 3-5 timer men ettereffektene vil være der i rundt 24 timer. Nå skal det sies at alle reagerer individuelt på hver substans. Det gjelder å bli kjent med hvordan akkurat din kropp fungerer, og da kan du begynne litt rolig. Jeg har sett menn som veier det dobbelte av meg spy, bli svimle og få hodepine av samme dose som meg mens andre har håndtert det helt nesten ubemerket. Så fungerer gjør det, ja. Liten vits, dog, ettersom du bare øker sjansen for bivirkningene men fremdeles ikke får noe mer ut av det. Selv om euforien får selvkontrollen til å slå seg løs som en kåt fjortenåring i baksetet på en ford med ei velvillig jomfru, bør du lytte til hva kroppen din signaliserer. Og har du høyt blodtrykk, hjerteproblemer og lignende bør du helst styre unna stoffet.

Hvis du opplever høy puls, svimmelhet, muskelkramper, panikkanfall og lignende bør du sette deg ned, slappe av og drikke enten vann, fruktjuice eller sportsdrikker som f.eks gatorade.
Sist endret av Lucy In The Sky; 18. mars 2012 kl. 09:44.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
De få terapeutiske rettningslinjene som eksisterer nevner 125mg som en stardose og påfylling på 40mg.
Av de få jeg kjenner som bruker det til tider har de selv funnet sine prefererte doser og påfylling som ikke er så utrolig langt unna doseringene jeg først nevnte, folk er jo forskjellig.
Sist endret av Dodecha; 18. mars 2012 kl. 10:25.
haha det er da ikke noe problem.. kjør på. jeg mekka ampuller med 120-150mg i og droppa ca 4-10 på en kveld.. når du nermer de siste der kan det være greit og ha noen kompisser som kan hjelpe deg litt hehe.
kan jo bare kjøre på utover en kveld med fler "påfyllninger", men du klarer ikke få den samme oppturen som det første inntaket.
husk bare masse vann evt fanta e,l for det er noe av det viktigste og passe på at du ikke blir dehydrert.. er ikke noe stress og holde rusen over lengere tid 24t-> så god tur og pass på deg selv ^^
Som oftest pleier jeg bare kjøpe en pose med 0,5 gr med fine krystaller, hvor jeg gjør fingeren våt og dypper den i posen. Dette gjør jeg 6-7 ganger til posen er tom, og skyller bare ned med noe vann = Garantert godform. er ikke noe fan av å ta mdma nasalt, da svien... ikke er så deilig.
å få i seg i et gram i løpet av en kveld er jo heller ikke vanskelig å få til, men om det er nødvendig blir jo noe helt annet, selvom man har det grymt i nok timer!
Jeg pleier å ta 2mg/kg først, og så 1mg/kg når jeg er "oppe". Funker toppers! Du merker godt når det er "tomt". De første gangene prøvde jeg å hente ut mer med å ta mer MDMA, men det kommer til et punkt da det ikke er noe poeng i å ta mer.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Som oftest pleier jeg bare kjøpe en pose med 0,5 gr med fine krystaller, hvor jeg gjør fingeren våt og dypper den i posen. Dette gjør jeg 6-7 ganger til posen er tom, og skyller bare ned med noe vann = Garantert godform. er ikke noe fan av å ta mdma nasalt, da svien... ikke er så deilig.
Vis hele sitatet...
Og du synes svien er bedre i munnen? MDMA rett på tunga er direkte jævlig. Jeg har gått med vond munn i flere dager etterpå når jeg har tatt det direkte i munnen.

Det er fler her som nevner at du må huske å drikke nok vann. Det hadde også en bekjent av meg i bakhodet da han tok MDMA for første gang. Duden drakk 3 liter vann den første timen, så det endte selvfølgelig med spying. Man må passe på å ikke drikke for mye heller, da vannforgiftning også kan føre til dødsfall. Jeg passer på å drikke ca dobbelt så mye på MDMA som jeg ville gjort edru.
Min erfaring med MDMA tilsier at det fint går ann å ta det mer enn en gang pr kveld.
Men det bør ikke overdrives, jeg har opplevd forholdsvis tunge depressive episoder i dager etter kraftig misbruk av MDMA.

Så jeg vil tro, to eller tre doser går fint. Men ikke begynn å bruk gram, to siffer antal knips eller i flere dager på rad.
Sitat av Kronisk Vis innlegg
Og du synes svien er bedre i munnen? MDMA rett på tunga er direkte jævlig. Jeg har gått med vond munn i flere dager etterpå når jeg har tatt det direkte i munnen.

Det er fler her som nevner at du må huske å drikke nok vann. Det hadde også en bekjent av meg i bakhodet da han tok MDMA for første gang. Duden drakk 3 liter vann den første timen, så det endte selvfølgelig med spying. Man må passe på å ikke drikke for mye heller, da vannforgiftning også kan føre til dødsfall. Jeg passer på å drikke ca dobbelt så mye på MDMA som jeg ville gjort edru.
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på hva man skal gjøre, skal man danse og være i fart hele tida er det greit og konsumere drikke jevnlig, men så klart ikke alt for mye da man kan få hypotermi, så viss man bare skal slappe av går det rimelig greit og ha ett normalt inntak av vann tror jeg.
Anbefaler også Gatorade/andre typer sportsdrikker.
Som forberedelser syns jeg også det er viktig å få i seg matvarer, samt kosttilskudd som øker serotonin. Anbefaler spesielt mørk sjokolade.
drikk juice eller annen for for sitrus. det stilner behovet for veske (som vann) men det er en liten bonus der. sitrus syren gir rusen på mdma og alle andre amfetaminbaserte stoffer et lite løft
jeg liker og drike screwdriver når jeg er ute på byen for og ha det fett men vær obs påå alkohol inntaket da alkohol er vanndrivende ved stort inntak pluss at du vil ikke bli drita mens du er på mdma tur. det ødelegger hele turen
Jeg slenger meg på det Saint123 skrev. Dyppe fingeren i posen og heller føle seg fram til godformen istedet for å dosere det opp og kjøre det nasalt eller som en dropp. Jeg har all verdens tid, så jeg stresser ikke med å finne godformen. Den kommer når den skal
nasalt er bare idiotisk da du mister 70% av effekten da.. skal du i det heletatt innta mdma bør du droppe det..
Sitat av Kronisk Vis innlegg
Og du synes svien er bedre i munnen? MDMA rett på tunga er direkte jævlig. Jeg har gått med vond munn i flere dager etterpå når jeg har tatt det direkte i munnen.

Det er fler her som nevner at du må huske å drikke nok vann. Det hadde også en bekjent av meg i bakhodet da han tok MDMA for første gang. Duden drakk 3 liter vann den første timen, så det endte selvfølgelig med spying. Man må passe på å ikke drikke for mye heller, da vannforgiftning også kan føre til dødsfall. Jeg passer på å drikke ca dobbelt så mye på MDMA som jeg ville gjort edru.
Vis hele sitatet...
Ja, svien i munnen er helt klart bedre.
er forskjel på og drikke vann for og holde seg hydrert og drikke på seg vannforgiftning.. allt med måte sier jeg. om det er så jævlig svie så bland det heller ut i noe og drikke eller kjøp ampuller. koster en 100lapp eller no for 1000stk. det funker fjell