Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 771
Ellers hører jeg ingenting, men det står at noen har ringt.

Android.

Takker så meget for svar og KP blir naturligvis gitt hvis du hjelper meg på veien.

MOTOROLAMOTOG625G64
Sist endret av Kallon; 28. november 2023 kl. 16:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
​If you are not receiving notifications for incoming calls, check Settings -> Apps & notifications -> All Apps -> Phone -> Notifications to make sure this has not accidentally been turned off. *** When a call came in, if you selected Minimize on a notification, this would cause this.
Fabrikkinnstilling løser vel alle konfig- feil som dette.
Trådstarter
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Fabrikkinnstilling løser vel alle konfig- feil som dette.
Vis hele sitatet...
Det var det som måtte til.

Man takker og man bukker! KP i retur!
Det jeg kommer på er to ting.

Ikke forstyrr og individuelle innstillinger på kontakter.
Tenk også på svindel. Han ringer kun til første ring og legger på. Da er det ikke sikkert telefonen din rakk i gi lyd. Poenget er å få deg til å ringe tilbake, kanskje til et dyrt betalingsnummer. (Skjedde mamma en gang. Fikk en tlfregning på 1700 mer enn vanlig.)

Sjekk også at du ikke har satt "lydløs" på den som ringte.