Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2106
Venninna mi har vært så uheldig å knekke jack to jack kabelen fra laptop til anlegget inni laptopen. Er det noen som vet om en måte å plukke den ut på?

Alle kreative forslag taes imot med takk!
Hei!

Jeg brukte lynlim til å lime noe mot den butte enda som sto i pc'en.

Lykke til!
Mvh!
sh1bby's Avatar
Trådstarter
Hmm, det kan kanskje funke. Men den er ikke knekt helt ytterst i utgangen fra laptop, den er liksom halvveis inni der. Vil lynlim evt skade jack-inntaket i laptopen om jeg får noe lynlim inni inntaket?
Ja du kan jo selfølgelig risikere at metallet i pluggen blir dekket av limet, derav dårlig/ingen kontakt og ingen lyd. Jeg hadde ikke knekt pluggen inni, slik du har. Så jeg får bare ønske deg lykke til videre!

Mvh
saftus
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Skjær til litt gaffateit og bruk en binders/hårnål og dytt gaffateipen på så er det bare og dra ut!
Sitat av echuz Vis innlegg
Skjær til litt gaffateit og bruk en binders/hårnål og dytt gaffateipen på så er det bare og dra ut!
Vis hele sitatet...
KP for den fine tegninga!
Kanskje en magnet ville gjort susen i dette tilfellet?