Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 933
jeg prøver å spille av noen sanger i iTunes nå. allt funker som det skal bortsett fra at sangene ikke spiller. den velger sangen og viser hvor lang den er osv.

nei. det er ikke noe gærent med høytalerene osv.problemet er ikke at det ikke kommer lyd men at sangene ikke blir spillt av!

noen anndre som har opplevd noe lignende? hvordan kan man fikkse det?
helst uten å restarte maskina eller instalere iTunes på nytt. (ikke min maskin)
Får du lyd utav pcen på noe annet vis? Hadde det samme problemet, med da var det jeg som hadde skrudd ned lyden på fjernkontrollen på høytalerene
Trådstarter
Sitat av MannY
Får du lyd utav pcen på noe annet vis? Hadde det samme problemet, med da var det jeg som hadde skrudd ned lyden på fjernkontrollen på høytalerene
Vis hele sitatet...
jeg sa jo at det ikke var problemet.
nå du spiller i iTunes så ser du jo hvor mye av sangen du har spillt og hvor mye som er igjenn osv.. den står stille. den play/pause knappen står bare på play(pila) hele tia. selv om jeg trykker på den.
Trådstarter
ps. snakket med hun som eier dataen. hun har hatt det problemet siden hun lasta den ned.
Ville anbefalt deg å reinstallere iTunes, evt bruke noe annet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Hei!

Tenkte jeg kunne hivemeg på denne litt... Har også et problem med Itunes. Det har seg slik at når jeg skal selecte/deselecte alle sangene i biblioteket mitt (ctrl+hake av en sang...) låser programmet seg! Noen som vet hva dette kan komme av??
Jeg ville prøvd å reinstellere iTunes.