Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 832
Husker to tegnefilmer fra da jeg var mindre, men husker ikke titlene. Noen som kan hjelpe meg?

Film 1: We're Back! A Dinosaur Story
Det eneste jeg kan huske var en eller flere dinosaurer som reiser frem i tid. Får hjelp av en professor eller noe som har funnet opp en tidsmaskin. De ender opp i New York eller noe. Hovedpersonen stopper opp og ser noen gravemaskiner og sånt og tror det er dinosaurer. På slutten er det en seremoni eller en festival av et slag.. En av paradebiltingene (en sånn svær ting på hjul som skal forestille dyr, mennesker, bygninger osv) er laget som en vulkan.

Film 2: FernGully - The Last Rainforest
Noen alver eller lignende passer en skog. Noen maskiner kommer og ødelegger skogen og de må vokte et stort, gammelt tre hvor en ond skapning er innesperret. Hexus/heksus eller noe..
Sist endret av Miyamoto; 11. desember 2006 kl. 23:23.
Den siste er jeg ganske sikker er Fern Gully.
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
FernGully faktisk men ok. Fint at du tar deg tid til å skrive svaret mens du sitter ved siden av meg
Etter et kjapt søk på google tror jeg at film nr. 2 heter "We're back!"

EDIT: Denne du mener? http://en.wikipedia.org/wiki/We're_Back!_A_Dinosaur's_Story_(film)

EDIT 2: Jeg mener film nr. 1
Sist endret av Pope; 11. desember 2006 kl. 23:21.
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pope
Etter et kjapt søk på google tror jeg at film nr. 2 heter "We're back!"

EDIT: Denne du mener? http://en.wikipedia.org/wiki/We're_Back!_A_Dinosaur's_Story_(film)

EDIT 2: Jeg mener film nr. 1
Vis hele sitatet...
Tusen takk. Så kjappe svar har jeg aldri fått her før Takk til min kjære Entwined og Pope