Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 593
Hei. Noen som har erfaring med Ketorax?

Jeg lurer hovedsaklig på hvordan effekten er ved inntak av 5 mg?


Jeg kommer muligens til å innta Nitrazepam og Gabapentin i tillegg.
Ketorax er behagelig. To stk (10mg tilsammen) var det jeg pleide å ta. Tok jeg 3 stk ble jeg fort kvalm.
Trådstarter
12 9
Sitat av Opponent Vis innlegg
Ketorax er behagelig. To stk (10mg tilsammen) var det jeg pleide å ta. Tok jeg 3 stk ble jeg fort kvalm.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Er ganske erfaren når det kommer til legemidler og forskjellige substanser, men Ketorax har jeg aldri prøvd.


Har heldigvis fått ordnet en pakke nå.
Jeg skal prøve meg fram til adekvat dose i kombinasjon med diverse andre legemidler.
Sitat av Opponent Vis innlegg
Ketorax er behagelig. To stk (10mg tilsammen) var det jeg pleide å ta. Tok jeg 3 stk ble jeg fort kvalm.
Vis hele sitatet...
15 mg er mye. Særlig med nitrazepam i tillegg.
Men 15 mg er den høyeste dosen anbefalt i felleskatalogen.
Gabapentin har jeg ikke erfaring med.
Råder deg til å være svært forsiktig med medisiner som forsterker opioider, slik nitrazepam gjør.
Og så er ketorax veldig vanedannende med veldig ubehagelige abstinenser. Slik opioider jo er.
Jeg kunne ta en tablett hver fjerde time når smertene var som verst.Brukte PF i tillegg.Det ble til at jeg for det meste var sengeliggende.Kunne godt tenkt meg flere av disse,men da blinker nok alle røde lamper.De virker roligere enn morfin og oxy syns jeg.En gang fikk jeg en sprøyte av det hos legevakten pluss 100 Lyrica og 20 PF.Var svært høy den dagen for å si det sann.