Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1809
Hei

Litt flaut at jeg må stille det spørsmålet, men kan noen bekrefte eller avkrefte sikkert om Ryanair godtar elektronisk boarding pass?

Jeg har altså boardet korrekt, har pdf av boarding pass fint tilgjengelig på en fin galaxy tab, lett leselig.. men siden ryanair er velkjent for å være jævlige lurer jeg fortsatt på om jeg skal løpe innom internet-cafeen på jernbane-torget og skaffe meg en utskrift.. som kan gjøre at jeg mister tog etc.

(og beklager å forsøple forumet med simpelt spørsmål)

... og jeg fant svaret på et annet forum, som virket autoritivt nok: svaret var Nei.

.. og jeg fant svaret på et annet forum. For ordens skyld, det var Nei.
Sist endret av DumDiDum; 1. mai 2013 kl. 10:58.
To indiske kompiser skulle ta ryanair fra frankrike til norge for å møte meg. De måtte betale det dobbelte av hva de betalte for flybilletten siden de ikke hadde et printet boarding pass med seg.
Skriv ut boardingkortet, så er du 100% sikker.
Trur det koster 60 euro per boardingpass ryanair må printe ut for deg så jeg ville printet et ut vis jeg var deg
Unlicensed Surgeon
6.1 All passengers are required to check-in on-line via the Manage my Booking section on http://www.ryanair.com/ and print out their Boarding Pass. The online check in facility is available from 15 days up to the Online Check-In Deadline of four (4) hours before each scheduled flight departure time. Once a passenger has checked in online they can reprint their boarding card up to two (2) hours before each scheduled flight departure time. Each Boarding Pass must be printed and presented on an individual A4 page.

6.3 If you fail to present a valid Boarding Pass at airport security or at the boarding gate and there is sufficient time to re-issue you with an alternative form of Boarding Pass, you will be charged a Boarding Pass re-issue fee at the rate set out in our Consolidated Table of Fees. All passengers departing from Moroccan airports must present their Boarding Pass at the local airport check-in facility.

(.....)

Airport Boarding Card Re-issue Fee €70/£70
Vis hele sitatet...
tl;dr - Ja du må printe det ut. Hvis ikke så krever Ryainair deg for 70 Euro.
Det er faen meg mer enn billetten det.