Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2046
Jeg har et litt irriternede "problem" som jeg lurer på om andre kjenner seg igjen i.

Iblant når jeg drikker og røyker gress på samme kvelden, å jeg føler meg i bra førm (hverken for full eller for fjern), så har jeg opplevd flere ganger at jeg pluttselig "sover" uten at jeg er klar over det, for så å våkne brått etter 4-5 timer å er "normal" igjen. Veldig frustrerende når jeg er hos noen å vi skal ut, å jeg pluttselig slokkner helt uten forvarsel. Føler meg syyykt dum når jeg våker til igjen å det ikke er noen i leiligheten å klokka er pluttselig 4 på natta.

Hva er det som skjer?

Er det noen her som kjenner seg igjen?
Jeg kjenner meg godt igjen, og røyker derfor kun når kvelden begynner å nærme seg slutt med mindre jeg har fått i meg f.eks kokain.
Min erfaring er at hvis man drikker og så røyker etter en stund så kan det slå litt hardt og man blir trøtt. Derfor foretrekker jeg å røyke jevnt mens jeg drikker. Bedre å starte med en joint før første ølen. En sativa kan jo være å foretrekke.

Edit; Skriveleif
Sist endret av hestpåpinne; 17. november 2014 kl. 12:25.
Har hatt samme greiene skje med meg, bare med benzoer og alkohol. Var en periode der jeg kanskje tok dette litt for mye. En av gangene så hadde jeg komt hjem fra en natt ute på byen, gikk inn i huset.. det siste jeg husket var at jeg gikk gjennom stua, og før jeg visste ordet av det, så våknet jeg langflat med trynet vendt ned i golvet i denne stua 10 timer senere.. jeg hadde altså så og si sovnet fra en gående posisjon.
Sist endret av Deagleflyndre; 17. november 2014 kl. 12:48.
Har opplevd det samme et par ganger, men går som regel greit.
Liker dog å bruke en halveringsregel: Om jeg vet jeg skal gjøre begge, bruker jeg bare halvparten av hver i forholden til hva jeg hadde brukt om jeg bare gjør en om gangen.
To preparater som er søvnfremende ved store doser, der også det ene gir deg en oppfattning av at du "mestrer alt" kan fort føre til blackout når de blir kombinert..

Når du drikker så kan du plutselig danse som en konge, sloss som bruce lee og sjekke damer som Leo Ajkic. Du kan også røyke mer en du vanligvis gjør, vel du tror det selv i alle fall som fort fører til at du grønner.

Tips er å røyke først så drikke, dra ut på byen ha det morro eller hva en du måtte finne på så heller ta deg en nattings når du kommer hjem igjen (om du ikke har fått napp så klart - for da er det garantert natta.)
Røk altid litt før dere drikker da drikker dere lite alkohol,blir jo billig kveld når dere etter to-tre timer tar en joint igjenn.

Har gjort feilen mange ganger før å helle inn på øl og snaps først får og så fyre en fet.

Det går nesten aldrig bra og drikke først å så røke
Tja, hvis du ikke er så vandt med og røyke, så annbefaler jeg at du starter med røykinga før du drekker.
Jeg personlig har ikke noe problem med og trekke fra bongen etteren fuktig natt ute.

Tja, hvis du ikke er så vandt med og røyke, så annbefaler jeg at du starter med røykinga før du drekker.
Jeg personlig har ikke noe problem med og trekke fra bongen etteren fuktig natt ute.
Sist endret av Polo1992; 19. november 2014 kl. 12:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg blir for daff/slapp om jeg røyker før jeg drikker, men om jeg drikker først så røyker så blir det godstemning, men alt med måte såklart, er man dritings og så røyker for mye så går det til shit, men med en fin balanse så blir kvelden perfekt!
JA! vil tro alle som røyker her inne kjenner seg igjen med den.
Er også 100 tråder om det, men ftl ta en halv J før du drikker -ta resten av den lenger utpå kvelden. hold deg til det tempoet og du blir bare crunk toke on
Av min erfaring så er det vanskeligere å få i seg alkohol etter å ha røyka, og hvertfall komme seg opp på det godstadiet hvor man er helt konge. Beste for meg og få i seg noen pils før man tar en liten partyjoint: altså en 0.2`er maks delt på et par karer. Deretter er det bare å helle nedpå og kose seg på byen/festen, før man avslutter kvelden med en feting og får sove godt.