Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 11212
Jeg elsker å røyke, og har endelig fått negative prøver etter 7 uker. Jeg røyket en liten joint igår og har da veldig lyst å røyke en idag også... Noen som er eksperter på dette og vet hvor lenge det sitter i urinen etter to dagers bruk..?
På forhånd takk
Cannabis kan spores i urin inntil 1 uke ved engangsbruk og opp til 10 uker ved jevnlig bruk. Men det er vanskelig å gi eksakt svar på hvor lenge det kan spores. Det er forskjellig fra person til person (bl.a. ut i fra hvor mye fettvev du har), og avhenger av hvor ofte og hvor mye man har røyket, hvor sterk cannabisen er (THC-innholdet), og over hvor lang tid bruken har pågågtt.
Tipper den jointen er på 0,2g... Om du røyka 0,2g igår og røyker det samme idag tror jeg det skal gå bra hvis det er 7dager eller mer til neste prøve..


MEN jeg har hørt at rene urinprøver betyr at det er lite THC, og at det plutselig kan løsne mer en det legen tror er vanlig, og at man derfor kan få positiv prøve uten å røyke...
Om du putter ny THC inn i lagrene dine så kan du jo kanskje være så uheldig at det detter av litt ekstra akkurat den dagen du tar prøva og i tillegg så er det en liten skvett ekstra pga du røyka for 8 dager siden, og at det tilsammen leder til så høye verdier at det blir positivt...



TLDR: veldig individuelt, mye som spiller inn, jeg syns ikke det er lurt å kjangse med om du ikke vet hvordan DIN kropp løser ut THC....
Hadde røyka i 5-6 år sammenhengende da jeg begynte på mine urinprøver. Blei clean. Røyka en gang og det gikk greit. Venta ca 1 mnd. og røyka igjen 2 ganger samme dag/natt. Det funka ikke for å si det sånn. Var vel bare snakk om 0,2 av good shit da å. Ikke vits i å sjangse på det selvom man er aldri så hypp
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Hadde røyka i 5-6 år sammenhengende da jeg begynte på mine urinprøver. Blei clean. Røyka en gang og det gikk greit. Venta ca 1 mnd. og røyka igjen 2 ganger samme dag/natt. Det funka ikke for å si det sånn. Var vel bare snakk om 0,2 av good shit da å. Ikke vits i å sjangse på det selvom man er aldri så hypp
Vis hele sitatet...
Det gir oss ingen mening med mindre du forteller hvor lang tid det gikk fra de røyka de 0,2 til du ble testa.
Kommer helt an på fra person til person og.
Eksempel:
En kompis som ble tvingt til urinprøver i et år, har litt på kroppen, og sliter med lavt stoffskifte.
Han brukte neste 4 og en halv måne på å bli helt clean, i shit you not.

Å jeg kjenner flere som kan røyke 2-3 bongetrekk en uke før testing, å være negativ på prøven.
De igjen har ganske høy forbrenning.
Kommer mye an på vekt og fettvev når det kommer til "forbrenning" av THC.
Jeg røyket rundt 1 gram fordelt på 2 dager og var clean en ukes severe. (Eller før)
Men det varierer fra person til person. Vis du bryr deg, og ikke vil bli tatt, dropp det.
Hei, kjappe og enkle spørsmål;

Fra du har røyket opp jointen, hvor mange minutter/timer tar det før det sitter i Urin?

Ved en joint på 1 gram, med ekstrem jogging og trening dagen etter, lite søvn og mye appelsinjuice. Hvor lang tid før det er ute?

takk på forhånd.
Sist endret av RandomNykter; 17. september 2014 kl. 11:29.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Går ikke an å si, kommer helt an på kroppsbygging, metabolisme, mengde kroppsfett, alt i alt så mange forskjellige faktorer at man bare kan gi et estimat.



Denne grafen viser distribuering av THC over tid i forskjellige kroppsvev. Allerede innen 24 timer vil det kunne påvises i urinen.
Hvor lang tid det bruker på å forsvinne er også avhengig av flere faktorer, om man røyker sjeldent/aldri vil man kanskje kunne gi et estimat på at innen en uke er en garantert ren.
Sist endret av Dodecha; 17. september 2014 kl. 12:59.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Kommer helt an på fra person til person og.
Eksempel:
En kompis som ble tvingt til urinprøver i et år, har litt på kroppen, og sliter med lavt stoffskifte.
Han brukte neste 4 og en halv måne på å bli helt clean, i shit you not.
Vis hele sitatet...
Eller kanskje han bare røyka og skjulte det?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har hatt en grå måned og har dermed røyket hver dag i 4 uker, rundt 1-2 g om dagen.. Prøvene mine var rene før denne måneden da.
Jeg har en normal bmi.. Tror dere jeg klarer bli ren innen jul, med detoxkurer, trening og sunn mat uten fett, lchf-diett elns?
Setter stor pris på svar!