Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  91 31004
Har alt i en stor skuff i TV-benken min, enkelt og greit. Men man må bruke en tang eller et annet verktøy for å få opp skuffen, så tror ikke noen gidder å prøve, hvertfall ikke mine foreldre. Snuten hadde sikkert funnet det hvis de hadde vært innom her, men tviler sterkt på at de kommer og banker på døra i dette huset som ligger langt utti skauen i ingenmannsland.

Er man forsiktig nok og ikke sier til alle og enhver at man røyker, så vil man ikke komme i problem med snuten uansett. Hadde det ikke vært for at jeg bor med mine foreldre så hadde alt "stæsjet" mitt ligget på stuebordet.
Jeg tenker at det må vær lett tilgjengelig, ikke mye styr å få fram, men samtidig super ninja.
Har en clipper lighter med falskbunn, den er ubrukelig som lighter, men du kan holde igjen bunnen og fylle gass på den så blir den funksjonsabel, men det anbefales ikke da den eksploderer når du slipper bunnen.. au sir jeg bare! går fint 2-3gram i den.
Større mengder tar jeg ut av huset og legger i skogen.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Utenom det ulovlige stæshet så har jeg... hmmm... la meg tenke...
  • én pakke Petterøes Hvit
  • x antall 3-pakninger med SMK rullepapir
  • liten skål for mekket
  • lite kvadratisk speil for hard drugs
  • saks
  • pensel
  • vanlig lighter
  • stormlighter
  • cooking torch
  • svær grinder
  • bong
  • pipe
  • metallrister for pipe og bong

Høyt på tide at jeg skaffer meg en ny vekt egentlig... er ikke sååå lurt å fikse emma-drops med øyemål.

Hvorfor så nysgjerrig forresten? Du er ikke popo, er du?
Vis hele sitatet...
Pensel? Hva bruker du penselen til?

Nå har jeg ingenting her hjemme lenger etter et uventet besøk av onkel for en stund siden, men har jo noen fine plasser som har vært i bruk her før

Under en rot inni terrariet mitt (ser ikke for meg at politiet har lyst til å stikke fingrene inn til Tarantellaen)

Inni filteret til akvariet.

I røykvarsleren.

I boksen til ringeklokken til inngangsdøren.

I sikringsboksen (ledig plass hvor det ikke er montert en automatsikring, og som det er et plastikkdeksel foran)

Men hvor tror dere tingene lå den dagen jeg fikk besøk? Selvfølgelig i en boks med alt annet utstyr som speil/vekt etc i kjøkkenskapet
Et sted politiet aldri vil tenke på å lete: inni veggen din. Du skrur bare løs lysbryteren, stapper tingene bak og skrur lysbryteren på plass igjen.
Sitat av The-kid Vis innlegg
Pensel? Hva bruker du penselen til?
Vis hele sitatet...
Har du ikke hørt om pensla hasj?
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Har du ikke hørt om pensla hasj?
Vis hele sitatet...
Det har de fleste, men det er en myte.
Ingen selger hasj penslet med annet dop.

Ser for meg at han bruker penselen til å skrape ut trikomeret fra en grinder eller lignende, vis ikke så kan den vertfall brukes til det.
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Et sted politiet aldri vil tenke på å lete: inni veggen din. Du skrur bare løs lysbryteren, stapper tingene bak og skrur lysbryteren på plass igjen.
Vis hele sitatet...
Markerer bikkja lysbryteren så tar det ikke lang tid før politiet river den ut av veggen.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Det har de fleste, men det er en myte.
Ingen selger hasj penslet med annet dop.

Ser for meg at han bruker penselen til å skrape ut trikomeret fra en grinder eller lignende, vis ikke så kan den vertfall brukes til det.
Vis hele sitatet...
VEEEELDIG mye "pensla" hasj med syntetiske cannabinoider i Norge fortiden.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
VEEEELDIG mye "pensla" hasj med syntetiske cannabinoider i Norge fortiden.
Vis hele sitatet...
Riiiiigt, har du kilder?
Dette tviler jeg sterkt på, men tanke på hvor facked up du blir på syntetisk cannabis, hva det koster og at det er ingenting å tjene på pensle hasjen du selger med syntetisk cannabis når du bare kan selge begge delene hver for seg med mer profitt.
Veldig mye? Fordi ett par av folka i gjengen din tror det eller har hørt det. Støtter meg til brukeren over meg, du har ingen kilder og det er høyest usannsynlig at folk pensler hasjen sin med den dritten der i høy skala. Da hadde det vært panikktilstander her i landet med tanke på så mye vi røyker rundt juletider.
Sitat av Djiises Vis innlegg
Riiiiigt, har du kilder?
Dette tviler jeg sterkt på, men tanke på hvor facked up du blir på syntetisk cannabis, hva det koster og at det er ingenting å tjene på pensle hasjen du selger med syntetisk cannabis når du bare kan selge begge delene hver for seg med mer profitt.
Vis hele sitatet...
Kilder? Hvem vill du skal fortelle deg det? Staten? Driter i om du tror meg eller ikke
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Kilder? Hvem vill du skal fortelle deg det? Staten? Driter i om du tror meg eller ikke
Vis hele sitatet...
Om du hadde sendt inn en prøve til analyse, fått det bekrefet, evt kjøpt deg et EZ-test kit, tatt prøver av ting du hadde kjøpt og skrevet ned resultatene så hadde vi trodd deg.

Det er veldig mye påstander ute å går, jeg har hørt mye tull når jeg har snakket med visse brukere av illegale stoffer. Derfor er vi skeptisk, jeg for min del, har aldri vært borti syntetisk cannabis på brukermarkedet, de tilfellene jeg vet av så har det vært syntetisk cannabis strødd over diverse inaktive urter (tørket koriander, te etc).
Kan vi slutte og gå off-topic? Hvis noen har tips til møbler fra f.eks. ikea med gode gjemmesteder, kom gjerne med tips!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vi har hatt flere tråder som dette, og jeg er overrasket over at ingen har tenkt logisk.

1. Hunder er lave, de når ikke opp i høyden, så alle markeringer i høyden vil være diffuse.
2. Lukt er avhengig av luftstrømmene, hunder har veldig sensitiv luktesans men perfekt er den ikke

Stikkordene er da ventiler som suger ut luft, lysarmaturer, evt bak/inni skap i høyden.
Eller som andre har nevnt her: Ute.
Sist endret av Dodecha; 19. desember 2013 kl. 20:10.
40k i støvsugeren
Jeg kastet flisa bak kjøleskapet en gang jeg fikk onkel blå og hunden dems på besøk, ble tatt med på stasjonen for å ta urinprøve mens de ransaket leiligheten, flisa lå bak kjøleskapet når jeg kom hjem igjen.
Håper alle brukere passer seg litt for hva de skriver i denne tråden. En ting er å gi gode tips og råd slik som Dodecha gjorde men hvor du selv gjemmer ulovlige substanser og annet virker for meg som rene bjørnefellen. Det finnes flust av journalister som leser på dette foraet, og jeg kan garantere at det ikke er det eneste yrket bak mange som lusker rundt i trådene her.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Håper alle brukere passer seg litt for hva de skriver i denne tråden. En ting er å gi gode tips og råd slik som Dodecha gjorde men hvor du selv gjemmer ulovlige substanser og annet virker for meg som rene bjørnefellen. Det finnes flust av journalister som leser på dette foraet, og jeg kan garantere at det ikke er det eneste yrket bak mange som lusker rundt i trådene her.
Vis hele sitatet...
Greit nok, men oppbevarer du mer enn du konsumerer på en dag hjemme så ber du egentlig om det selv. Er du så sløv at du ikke gidder legge varene du har tilgjengelig litt utilgjengelig for politiet, skulle de dukke opp, så kan man bare ha det så godt.
Noen som har erfaringer med og gjemme stæsjet ute om vinteren? Blir det ødlagt, kommer det mugg på det? osv..
Sitat av spagetti Vis innlegg
Noen som har erfaringer med og gjemme stæsjet ute om vinteren? Blir det ødlagt, kommer det mugg på det? osv..
Vis hele sitatet...
Pakk det inn slik at det ikke kommer i kontakt med snø eller fukt så går det veldig fint
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Djiises Vis innlegg
Pakk det inn slik at det ikke kommer i kontakt med snø eller fukt så går det veldig fint
Vis hele sitatet...
Nei det gjør det ikke, hasj er ferskvare og blir ødelagt av kulde over for lang tid.

Trust me
Sitat av Carmex Vis innlegg
Nei det gjør det ikke, hasj er ferskvare og blir ødelagt av kulde over for lang tid.

Trust me
Vis hele sitatet...
Hasj holder seg fint i frysern, hvorfor skulle den ikke gjøre det ute i kulda?

if your 100% sure it is properly dry, just jar it up in glass with a good seal just like nugs.

if you want it to cure while storing, root cellar temperature is good. if you want to stop any real degradation, throw it in the freezer
https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=11758

Google it, kommer ganske mye som sier at så lenge du gjør det rett så går det veldig bra.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Nei det gjør det ikke, hasj er ferskvare og blir ødelagt av kulde over for lang tid.

Trust me
Vis hele sitatet...
Mesteparten av hasjen du får i Norge er gjerne flere mnd'er - over et år gammelt allerede, og så lenge man pakker det bra inn, så kan det fint ligge i minusgrader en god stund uten at det mister nevnverdig kvalitet.
Men hvordan er det man eventuelt pakker det godt in?, i hva?
Sitat av spagetti Vis innlegg
Men hvordan er det man eventuelt pakker det godt in?, i hva?
Vis hele sitatet...
Så lenge det ligger tettpakket uten luft rundt seg så kan du pakke det inn i hva du måtte ønske.
Plastfolie og litt teip burde holde lenge.
Sist endret av Bombasa; 23. desember 2013 kl. 20:13.
Gjemmesteder der foreldre ikke finner småting kan vel umulig være så vanskelig. Om det er et virkelig stort problem og det ikke er snakk om noen meterlange bonger etc, snitt et lite hull i madrassen din. Når det kommer til det å gjemme stoff for politiet er du som regel på den tapende side av den kampen om du finner på å gjemme ting i huset ditt. For hver utrolige historie om hvor de ikke fant noe bak kjøleskapet eller inni vhs-spilleren så finnest utallige der man tapte. Men selvsagt, politiet endevender ikke huset ditt om det er snakk om mindre forseelser. Narkohunder finner det som regel. Høyden er forsåvidt en plass hunden i utgangspunktet har dårligere forutsetninger, men narkohunder blir alltid løftet rundt der hvor de ikke kommer til om det er snakk om plasser av interesse.

Når det gjelder pensla-hasj så har vel den myten holdt det gående respektabelt lenge. Aldri har det vært funnet hasjis som har vært penslet med heroin i Norge. Når det kommer til hasj penslet med syntetisk-cannabis så har jeg sett forsøk på det hvor man har hatt varer som er av elendig kvalitet. Ingen som gjør det, mye av samme grunnen til at ingen pensler hasj med heroin. Det lønner seg ikke økonomisk i de fleste tilfeller. samt at det er ikke bare-bare å blande det på en skikkelig måte uten at prosessen når man lager seg en joint brenner det syntetiske bort. Eneste gangen du trenger å tenke på at det er noe funky i hasjisen din er når du får plater som har formen til en såpebar.

Når det kommer til å gjemme stoffer ute som selvsagt er det beste alternativet så tror jeg noen oppi kommentarfeltet har missforstått litt. Er det snakk om noen dager har det ikke så mye å si så lenge det ikke kommer fukt og lignende til. Skal det lagrest lenge er det beste lufttett glass eller lignende, så kaldt som mulig, uten for mye lys. Produktet ditt vil holde kvaliteten lengre under kjølig temperatur. Produktet ditt vil dog lukte og se bedre ut når det har ligget varmt kontra kaldt, men det vil fortere miste sin kvalitet.
Jeg gjemmer det ikke. Har det som oftest i en eske i hyllen under bordet. Men jeg er voksen og bor ikke med foreldre. Politi kommer sjeldent og jeg vet som oftest på forhånd når de kommer. Men joda, alle kan dumme seg ut å få en razzia mens man sitter i kjelleren. Men uansett så står jeg for hva jeg gjør, men å bli straffet for cannabis er noe jeg ikke er enig i. For meg er hva jeg gjør, noe positivt.


En ting, til dere kids som er "på vei opp" Narkotikaenheten vet mye mer enn hva vi tror. Garantert. Det blir nok aldri brukt mot noen i mindre saker da man bare blir brukt for at Politi skal kartlegge et nettverk.

Jeg kan ikke vite, men jeg er ganske sikker på politi bruker mye ulovlig avlytting som aldri kommer fram i lyset, men bare brukt som kartlegging av nettverk osv osv.
Sist endret av Naturgrønn; 28. desember 2013 kl. 03:28.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
En kompis av meg som selger hjemmefra pleier å gni inn dørkarmer etc. med hasj for å forvirre hundene. Selve varene gjemmer han godt. To ganger har onkel måttet snu med uforrettet sak.
Det minner om samme metode som å ta ti gram amfetamin i et stort spann me maling og male veggene.
Når det blir gjort på en slik måte at det er for åpenbart:

*Vist stor interesse for eukaryote organismer. Sopp og planter*

"Bestemor, nå dyrker jeg sopp helt selv! Jeg husker ikke helt hva sopparten heter igjen" *mumle*
"Ååååh, det er en slik...honningsopp!"
"Åååh, ja, det var det. Eh he he..."
"Dette må vi jo bare få en smaksprøve av, altså"
"Ja, det kan jo la seg ordne.." *svette litt*
Masse artige ting til å gjemme stash i på ebay da!
Dog, det er mest til mindre mengder, og ved razzia med hund så funker det jo selvfølgelig ikke så bra.

F.eks fake stein til å legge utenfor:
http://www.ebay.com/itm/Outdoor-Gard...item19ec17a0a4

Matskål til hund/katt med skjult rom:
http://www.ebay.com/itm/o-SECRET-HID...item20f107df6c

Røykvarsler uten innmat:
http://www.ebay.com/itm/y-SECRET-HID...item1e959a89e2
Jeg har en ganske spesiell samling med alluminiumsfolie(jeg vet det)

Jeg graver sakene nedi der jeg XD
Sitat av lurvelen Vis innlegg
Hei, jeg trenger litt inspirasjon plus at jeg tenkte at det vare en artig tråd. Hvor gjemmer du varene? enten små eller store mengder

Jeg pleier å kjøpe små mengder men har alltid en eller to poser liggende som jeg ikke vil ha på meg tips?
Vis hele sitatet...

Dette sier seg selv ,ikke oppbevar noe hjemme som er over det du kan slippe med en BOT for
Ventilasjonen!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Creeps Vis innlegg
Ventilasjonen!
Vis hele sitatet...
Nei, med mindre det du legger der er 100% lufttett, kommer det til å spre lukten. Gjør det letter for bikkja
Sitat av Carmex Vis innlegg
Nei, med mindre det du legger der er 100% lufttett, kommer det til å spre lukten. Gjør det letter for bikkja
Vis hele sitatet...
Korriger meg hvis jeg tar feil, men hvis man har ventilasjon ved hjelp av undertrykk (suger luft ut istedenfor inn), for eksempel på badet, kan man vel gjemme stashet der, slik at eventuell lukt blir transportert bort og vekk? Ville vært en no-brainer for meg hvis jeg hadde nevnte type ventilasjon på badet mitt
Av rein nyskjerrighet. Hvor gamle er dere som aktivt engasjerer dere i denne tråden?
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Korriger meg hvis jeg tar feil, men hvis man har ventilasjon ved hjelp av undertrykk (suger luft ut istedenfor inn), for eksempel på badet, kan man vel gjemme stashet der, slik at eventuell lukt blir transportert bort og vekk? Ville vært en no-brainer for meg hvis jeg hadde nevnte type ventilasjon på badet mitt
Vis hele sitatet...
Korrekt. Men lukten vil bare bli ført ut til uttaket på utsiden, om hunden klarer å lukte det der vet jeg ikke.
Først og fremst vil jeg anbefale de "nye" om å sette seg inn i egne rettigheter.

Du kan lure deg unna mye dritt som Politiet måtte finne på.

I ditt tilfellet. Vil jeg tro du bor hjemme hos mor.
Vil du gjemme det for mamma, så er det vel ikke så vanskelig å outsmarte ho.

Skulle Politiet få snurten av deg. Er det viktig å vite dine egne rettigheter. Ergo blir du å angre på at du ikke slo opp i Lovboka etter endt avhør.

Hvis politiet skulle på et magisk vis få ransakelseordre i hjemmet. Så kan du gjemme shitten din i et annet "privat rom" i hjemmet. Politiet har da altså ikke lov til å lete i andre rom som ikke er "ditt". Jfr Norske lover (husker ikke paragraf).

Nå er ikke jeg jurist så ta mine tips med en klype salt.

Lykke til.
Kan ikke så mye om dette men kanskje det her er bra?. Kan gjemme i en ledning etc AUX-kabel. Kan også legge det inne i mobil-laderkabelen også kan du skru av innputten å dytte den i nesa for en liten snuff, hehe. Tror uansett de beste gjemmestedene er der alle kan se det. For der ville de aldri letet.
Når jeg bodde hos foreldrene mine hadde jeg stort sett stashet mitt i en bokformet boks jeg fikk av bestemora mi til jul. Nå drev min mor og rotet rundt på rommet mitt i hytt og pine så hver gang jeg hadde vært på storhandel rullet jeg alltid et par jointer med tobakk og oregano (kan se ut som weed og lukter ikke tobakk) og la en i en tom røykpakke og resten et random sted. Når jeg ble bustet leverte jeg fra meg jallajointene, ventet til folket la seg og satte meg under et tre i hagen for å røyke meg ufattelig fjern.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Når jeg bodde hos foreldrene mine hadde jeg stort sett stashet mitt i en bokformet boks jeg fikk av bestemora mi til jul. Nå drev min mor og rotet rundt på rommet mitt i hytt og pine så hver gang jeg hadde vært på storhandel rullet jeg alltid et par jointer med tobakk og oregano (kan se ut som weed og lukter ikke tobakk) og la en i en tom røykpakke og resten et random sted. Når jeg ble bustet leverte jeg fra meg jallajointene, ventet til folket la seg og satte meg under et tre i hagen for å røyke meg ufattelig fjern.
Vis hele sitatet...
Haha, stakkars foreldrene dine hvis de prøvde å røyke noe av det de fant