Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1018
jada jeg vet det ikke finnes kjemisk kokain, å vet fint om forskjellige måter å fremstille det på, nå som det snart ikke finnes "ekte" kokain igjen i byen her lenger! og alle bare bruker "lignende stoffer" og blandinger.

men poenget er;
en kompis av meg fikser noe "kjemisk kola" (bruker det ordet forde), som man kan base'e! å det funker som å base kokain! det er ikke benzocaine, selv om det å blir til stein, men gir jo ikke samme "lettet" (rusen)

i tillegg så flyter denne "kolaen" i salmiakken (istedenfor å ligge på bunden, eller bli ett med den, som ekte brus skal gjøre!), og må samles mens man koker det!
min favorittrus er å base'e brus, å den effekten ligner så ekstremt at jeg vil VELDIG gjerne vite hva det stoffet heter! Og tro hva dere vil!? men det DER! det skal jeg love dere er til eget bruk!
noen som kan være en reddende engel, for en stakkars base-junkie, og fortelle meg hva dette stoffet heter? plis!