Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1085
Hvor farlig er ecstasy, risikerer jeg å dø ved å ta en halv liksom? Frisk fysisk helse.


Forhånds regler? Osv osv? Har ikke tatt MDMA på 3-4 år.
Ikke oftere enn 4 ganger i året.
Mdma er gift for kjemikaliebalansen i hjernen.
Har tatt en halv. Skal være 330mg i hele, men sikkert underdosert.

Er også på 20mg Ritalin. Btw.

Men det er trygt liksom? Rus er ikke trygt, men sånn generelt sett, hørt mange skrekk historier om MDMA.
Sist endret av UngOgDumN; 1. april 2024 kl. 21:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ville delt pillen i fire, eventuelt tre også ta en bit. Og om det føles deilig, kan du ta en til siste bit når du er sånn ca på topp.
Det er aldri trygt å ta ecstasy, men vet jo adri hva slags "blanding" man får og hvor potent den er. Ecstasy er ofte ganske potent, så det er viktig å være forsiktig. Og siden du ikke har tatt det på en god stund trenger du kanskje ikke så mye. Nå spiller jo vekt og kjønn også en stor rolle, men better safe than sorry. Ren mdma er alltid det beste eller tryggeste valget hvis man skal tømme serotonin nivået...

Litt viktig å huske på at du allerede har amfetamin i kroppen da.... siden du har tatt ritalin. Dette går nok helt fint, men det skader ALDRI å underdosere ))
Sist endret av Sisi569; 1. april 2024 kl. 21:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sisi569 Vis innlegg
Jeg ville delt pillen i fire, eventuelt tre også ta en bit. Og om det føles deilig, kan du ta en til siste bit når du er sånn ca på topp.
Det er aldri trygt å ta ecstasy, men vet jo adri hva slags "blanding" man får og hvor potent den er. Ecstasy er ofte ganske potent, så det er viktig å være forsiktig. Og siden du ikke har tatt det på en god stund trenger du kanskje ikke så mye. Nå spiller jo vekt og kjønn også en stor rolle, men better safe than sorry. Ren mdma er alltid det beste eller tryggeste valget hvis man skal tømme serotonin nivået...

Litt viktig å huske på at du allerede har amfetamin i kroppen da.... siden du har tatt ritalin. Dette går nok helt fint, men det skader ALDRI å underdosere ))
Vis hele sitatet...
Har allerede tatt en halv.

Men hvordan holder jeg meg rolig og tryggest mulig under turen?
Sist endret av UngOgDumN; 1. april 2024 kl. 21:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Slik jeg tolket det har du tatt mdma/x før? Greit å ha noe å tygge på eller ha i munnen. Feks kjærlighet på pinne, tyggis. Kjeven blir ofte ganske stram (helt vanlig bivirkning) Så man kan bli ganske gåen i kjeven dagen derpå.
Deilig musikk.
Drikk normale mengder vann.
Pleide å gjøre om leiligheten til en koselig oase rett og slett. Tepper og puter overalt. Behagelig lys. osv osv.

Anbefaler deg å lese noen av de andre trådene her om hvordan du kan få en fin tripp. Viktigste av alt er at du slapper av og puster. Jeg tar ofte "pustepauser" hvor jeg konsentrerer meg ekstra mye om pusten min. Veldig dypt og rolig inn og ut. Da er man mer tilstedet i kroppen på en behagelig måte. Håper du har en trippsitter <3
Sist endret av Sisi569; 1. april 2024 kl. 21:39.
Er det normalt å bli svimmel?
Ja helt normalt, Sett på noe god musikk og kos deg


Send meg en DM om du trenger en chat
Sist endret av Oddiii; 1. april 2024 kl. 22:04.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis du ikke har spist noe på timesvis er det greit med noe frukt
Åssen var trippen?
hvordan gikk det OP?
Burde ikke du slutte med dop nå?
Sprøyteheroin på mandag, mdma på tirsdag, ritalin på onsdag. Syre på torsdag og morfin på fredag? Høres ut som et drømmescesnario.

Liker også at du har bra fysisk helse.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Sprøyteheroin på mandag, mdma på tirsdag, ritalin på onsdag. Syre på torsdag og morfin på fredag? Høres ut som et drømmescesnario.

Liker også at du har bra fysisk helse.
Vis hele sitatet...
Har ikke skutt heroin på mandag? Heller ikke tatt noe syre eller morfin? Men jeg har derimot opprettet en tråd om temaet heroin injisert, og svart på en tråd angående morfin og en til angående LSD.



Jeg kan si meg enig i at mitt rusbruk er problematisk, grunnet at jeg tyr til rus når jeg har det vanskelig. Men jeg har ruset meg 5 ganger de siste 9 ukene, ene perioden varte litt under en uke med heroin. Og Ritalin går jeg på daglig med resept. Resten er engangs tilfeller. Jeg går både i jobb og er fysisk aktiv.



Men ja, det er ikke bra. Jeg jobber med å bli rusfri, gang på gang tyr jeg til rus for å rømme fra virkeligheten, men det funker jo ikke uansett, ender bare med anger. Så jeg kvittet meg med de 4 og en halv ecstasy pillene jeg hadde igjen.



Et sunt forhold med rus er aktuelt da man har psyken og livet generelt på stell og når det brukes i moderasjon. Jeg ruser meg fordi at når jeg har det vanskelig føler jeg ofte en desperasjon etter rus, og det er ikke sunt, det er slik man ender opp som rusavhengig.