Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 829
Hei, jeg lurte på om det fantes noen macro programs som eks. ACtool, men Actool har en feil som plager meg litt:P Det er sånn at jeg trykker start så må jeg være på siden/der den skal gjøre det jeg skriver cammands ting tangen:P Hvis dere forstår:P Eller jeg forklarer bedre;
Når jeg trykker på start starter la meg si "boten". men da kan jeg liksom ikke gjøre andre ting på dataen imens den går på en annen side f.eks. Så derfor lurte jeg på om noen visste om et sånt program jeg kan evt. lage boten til spill osv. (Jeg tenkte å lage bot til å slette 30000 meldinger i en gjestebok som jeg har på ett spill... Det som er problemet er at jeg kun kan slette en og en melding... Ja, jeg har prøvd å kontaktet admin, men de svarer ikke.. Men derfor lurte jeg på om det fantes et slikt program jeg ber om å jeg trenger det ikke til bare å slette meldingene, men også noen annet... Eller rettlere sagt: Jeg vil ha et program sånn som f.eks. ACtool, men det skal gå ann å holde på med f.eks. mIRC samtidig som at boten jobber med noe annet enn at den forsyrrer det jeg holder på med Å nei, jeg gidder ikke lære meg c/c++ eller visual basic osv osv...

Tar imot alle svar...

PS. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette, men det ble her...
Er det ingen som vet om noen program jeg kan bruke?
Det du ber etter er ikke helt enkelt å finne, ettersom du har noen rare krav. Du vil at det skal gjøres i bakgrunnen, men det det skal gjøres med er mus. Oupsie. Såvidt jeg vet er det umulig. Sett heller sletteprosessen på over en natt. (Siden du ikke gidder å lære deg programering så gidder ikke jeg gjøre annet enn å si at det er umulig ut fra de informasjonene du har gitt)
Sitat av meitemark
Det du ber etter er ikke helt enkelt å finne, ettersom du har noen rare krav. Du vil at det skal gjøres i bakgrunnen, men det det skal gjøres med er mus. Oupsie. Såvidt jeg vet er det umulig. Sett heller sletteprosessen på over en natt. (Siden du ikke gidder å lære deg programering så gidder ikke jeg gjøre annet enn å si at det er umulig ut fra de informasjonene du har gitt)
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg har egentlig et krav da... Det er at jeg kan liksom holde på med andre ting i mens.. Så jeg ikke trenger å se på. ja, det er som du sier. Den skal gjøre det i bakgrunn. Noe sånn som en vanlig programerings bot. Men det har seg sånn at det haster. Så jeg vil liksom klare det på 1dag, ikke 1år:P
Vel, da har du det enkelt. Det finnes ikke noe slikt program. Du MÅ la programmet operere i forgrunnen.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du kan evt. lære å programmere da?? Tror ikke det fins noen programmer som det. Og hvis makroen bruker musa og flytter den; hvordan skal DU kunne bruke pc'n?
AutoITv3 er et godt makroprogram. Språket du scripter i ligner Basic, så det er ikke så tungt.
Kan f.eks styre mus, sende tastetrykk og mye mye mer.

Edit: Kjører ikke i bakgrunnen.
Du kan logge på med 2 kontoer på pcen, og kjøre via remote desktop.
http://www.autoitscript.com/autoit3/
Sist endret av ProZhen; 24. oktober 2006 kl. 08:02.