Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1684
Noen som vet om Paramount Sigaretter inneholder mindre giftige stoffer enn Prince, Marlboro og andre merker?

Med giftige stoffer så tenker jeg hovedsakelig på de som gir kreft.

Hvor høy tror dere risikoen er for å få kreft når man har røyket 1 20-pakning hver dag fra da jeg var 18 og frem til jeg blir 31?
Sist endret av einsteindragon; 3 uker siden kl. 23:49.
Hvorfor skulle de liksom gjøre det? Det er jo de billigste du finner så er vel mer logisk at de i så fall er værre
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Hvorfor skulle de liksom gjøre det? Det er jo de billigste du finner så er vel mer logisk at de i så fall er værre
Vis hele sitatet...
I mitt hode så ville det kanskje være billigere for de å lage sigretter med mindre giftige stoffer i, og at det er grunnen til at de er så billige.

Har allerede sendt en email til Paramount for å få klarhet i det,
Men sier de at Paramount har mindre skadelige stoffer i seg så vil jeg ikke kunne vite om det er noe de kun sier så jeg ikke skal slutte med Paramount.
Sist endret av einsteindragon; 3 uker siden kl. 23:54.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
I mitt hode så ville det kanskje være billigere for de å lage sigretter med mindre giftige stoffer i, og at det er grunnen til at de er så billige.

Har allerede sendt en email til Paramount for å få klarhet i det,
Men sier de at Paramount har mindre skadelige stoffer i seg så vil jeg ikke kunne vite om det er noe de kun sier så jeg ikke skal slutte med Paramount.
Vis hele sitatet...
Er du veldig ung eller noe? Jeg tviler på at paramount direkte lyver til deg i en epost for at du ikke skal slutte å kjøpe siggen dems altså...
Og siden når har det vært billigere å lage ting som er bedre for brukeren helsemessig?
Sist endret av HeiG2006; 3 uker siden kl. 23:57.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
I mitt hode så ville det kanskje være billigere for de å lage sigretter med mindre giftige stoffer i, og at det er grunnen til at de er så billige.
Vis hele sitatet...
Hahahah. Hæ? Forstår du hva som er skadelig i sigaretter og hvorfor?

Du tenker det er billigere å legge til en prosess som ekstraherer de kreftfremkallende stoffene fra tobakken enn å ikke gjøre det? ...hæ?
Sist endret av En deling; 3 uker siden kl. 00:01.
Får hakk i halsen føles det ut som når man røyker sånne siggz. Marlboro<3
Det hører til sjeldenhetene at noe er sunnere om det er billigere å produsere, ofte er det helt stikk motsatt.

Eneste jeg kan tenke meg som er sunnere med Paramount siggaretter er at du ikke rekker å få i deg så mye røyk, siden de brenner opp på 0 komma nix.

Petterøes<3
Sitat av En deling Vis innlegg
Hahahah. Hæ? Forstår du hva som er skadelig i sigaretter og hvorfor?

Du tenker det er billigere å legge til en prosess som ekstraherer de kreftfremkallende stoffene fra tobakken enn å ikke gjøre det? ...hæ?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg vet ikke hvilke ingredienser som er mest skadelig.

Nei, var ikke det jeg mente i det hele tatt.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Får hakk i halsen føles det ut som når man røyker sånne siggz. Marlboro<3
Vis hele sitatet...
Paramount ekke den beste siggen nei,hehe.Men med prisene som det har blitt på sigg her i landet så har det hendt jeg har kjøpt det eller smuglerrøyk fra gata

Men det stemmer faen meg å at paramount brenner mye fortere,som han fyren over her sa
Sist endret av JayHova; 3 uker siden kl. 02:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av JayHova Vis innlegg
Men det stemmer faen meg å at paramount brenner mye fortere,som han fyren over her sa
Vis hele sitatet...
Det er fordi hver røyk inneholder mindre tobakk. Du kjenner det fint ved å bare klemme på papiret. Gjetter på at de har omtrent ~2/3 så mye tobakk som en Marlboro. Lettere mengde tobakk i samme lenge papir vil si at det brenner lettere, så du er nok nede i ca halvparten så lang tid.
Sitat av En deling Vis innlegg
Hahahah. Hæ? Forstår du hva som er skadelig i sigaretter og hvorfor?VV
Vis hele sitatet...
Vet det skal være over 100 forskjellige giftstoffer i sigaretter fra f.eks. Prince. (tror jeg).

Men hvilke andre merker er de andre med minst giftstoffer i seg.
Sist endret av einsteindragon; 3 uker siden kl. 06:44.
De er nok alle like giftige.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Vet det skal være over 100 forskjellige giftstoffer i sigaretter fra f.eks. Prince. (tror jeg).

Men hvilke andre merker er de andre med minst giftstoffer i seg.
Vis hele sitatet...
De fleste, om ikke omtrent alle giftstoffene kommer av det er røyk, altså brent plantemateriale. Det er ikke noe de kan gjøre mindre giftig.
Tror man kan regne med at paramount er mer giftig. Det smaker hvert fall sånn. Jeg har alltid antatt at paramount er laget av oppsopet fra fabrikkene der ordentlig sigg lages.

Røyk damp i stedet, så jævlig mye billigere og sunnere, bonus man slipper å lukte helt forferdelig.
Er man skikkelig nøden og røyker paramount så må hvertfall jeg kaste halve siggen ��
Det beste er jo uansett god rulletobakk.. ikke ferdigrøyk.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Noen som vet om Paramount Sigaretter inneholder mindre giftige stoffer enn Prince, Marlboro og andre merker?

Med giftige stoffer så tenker jeg hovedsakelig på de som gir kreft.

Hvor høy tror dere risikoen er for å få kreft når man har røyket 1 20-pakning hver dag fra da jeg var 18 og frem til jeg blir 31?
Vis hele sitatet...
Er ganske sikker på at det er mere tjære i Paramount pga prisen. Sunnere for bankkonton.

Personlig har jeg røyka Marlboro red og nå gold
Når du bruker sigg til å mekke,ser du fort forskjell på billig å dyr sigg, de billige inneholder mye mer avfall som stilk å røtter. God tobakk er laget kun av bladene på planten



Hvem bryr seg om hva noen tror om prevalensen av noe. Det finnes statistikk lett tilgjengelig.
Sist endret av Hans Høyhet; 3 uker siden kl. 01:55.
Paramount Sigaretter Er vel det billigste alternativet til kreft vertfall, etter rullings da vel og merke..
Sitat av Steffen02 Vis innlegg
Paramount Sigaretter Er vel det billigste alternativet til kreft vertfall, etter rullings da vel og merke..
Vis hele sitatet...
Mener du at man har høyere sannsynlighet for å få lungekreft visst man røyker Paramount vS Marlboro?

Hvor høy tror dere risikoen er for å få lungekreft fra man er 18 til man er 31? 0.1%?05%?1%?5%?

Mener å huske at å røyke 20 sigaretter hver dag i 20 eller 40 år gir en risiko på 1% for å utvikle lungekreft.
Noen som vet om dette kan stemme? Mener å huske at jeg leste om det i en artikkel hos forskning.no.

Sitat av meitemark Vis innlegg
Det er fordi hver røyk inneholder mindre tobakk. Du kjenner det fint ved å bare klemme på papiret. Gjetter på at de har omtrent ~2/3 så mye tobakk som en Marlboro. Lettere mengde tobakk i samme lenge papir vil si at det brenner lettere, så du er nok nede i ca halvparten så lang tid.
Vis hele sitatet...
Betyr dette at jeg vil få i meg mindre giftstoffer av Paramount, siden tobakken brenner fortere opp?

Noen som vet om Paramount Gold er mindre skadelig/sunnere enn Paramount Red er (mtp. Giftstoffene)?
Hvilket sigarettmerke og type mener dere er minst skadelig?
Sist endret av einsteindragon; 3 uker siden kl. 01:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er røyken fra tobakken i seg selv som gir fra seg giftstoffer. merket har absolutt ingenting å si fordi tobakk er tobakk.

Du kan tro hva du vil, men til syvende og sist uansett hvilket merke du velger, så får du i deg nøyaktig de samme giftstoffene som fremkaller kreft.
Sist endret av bakedcat; 3 uker siden kl. 06:13.