Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 672
Nå har det seg sånn att jeg har sett en wrestler (ja sånn wwe wrestler) ved navnet Mankind og bakpå ryggen så er det ett tegn som jeg ikke får sett helt hvordan det ser ut.Det jeg lurer på om det er noen som har den logoen eller vet hva jeg mener å kan tegne den? Den er i matrix filmen menne husker ikke hvordan? grunnen til att jeg skulle ha den var grunnet en tattovering.Takk og gonatt.
Trådstarter
Nei, det er noe som ser ut som gammelt språk som "rune" ellerno.
Lenge siden Mankind har holdt på, Mick Foley var jo Mankind på Taboo Tuesday, men da hadde han ikke logo på ryggen.

Er det mulig det er denne her: http://www.angelfire.com/wrestling2/...fs/Mankind.gif
Trådstarter
Ja, vet han var det menne det var den kostumen han brukte i nyere tiden.Menne når han kom inn i wwe før han ble dude love og alt mulig så hadde han enn sånn brun kostume og nå hvit rune skrift ellerno på baksiden.
▼ ... over et år senere ... ▼
Trådstarter
BUMP BUMP =) Jeg har enda ikke funnet ut logoen helt det er på den brune mankind drakten som han hadde på seg i 96/97.YES i like men i tights.